воскресенье, 31 июля 2011 г.

30 липня. Біля Ощадбанку. З квітами

«Не перевелися на світі порядні люди», - цю фразу житель міста Володимир Іллєнко повторив кілька разів впродовж нашої з ним недовгої розмови. Йшлося про випадок, що стався минулої суботи (23 липня) у приміщенні Ощадбанку. - Десь о-пів на дванадцяту я отримав у касі пенсію. Перерахував на столі у залі, поклав у кишеню і поїхав додому. Вдома дружина виявила, що не вистачає 400 гривень. Сума для нас немала. Щоб розстроїтися, привід серйозний. Але що з того, що ми засмутилися, – треба було щось робити. Я на велосипед – і назад в Ощадбанк. Якщо чесно – без всякої надії, просто щоб не сидіти, склавши руки. Приїхав. Передивився все на столі. Нема. Підійшов до віконечка касира…Запитав. І не повірив своїм вухам! Виявляється, мої 400 гривень знайшла і віддала касиру незнайома жінка. Прізвища свого не назвала. Просто сказала: віддасте, якщо знайдеться господар. Тепер разом з великою радістю (що знайшлися гроші і що є такі чесні люди) я відчуваю незручність. Від того, що не знаю, кому подякувати, кому висловити своє захоплення. - Тому й вирішив звернутися до «Променя», - продовжує Володимир Григорович, - маю надію, що ця жінка обов’язково прочитає моє звернення: «Дорога наша людино! Дуже хочу з Вами зустрітися і потиснути Вашу руку. Чекатиму з квітами у неділю, 30 липня, біля Ощадбанку з 12-ї до 13-ї години. На всякий випадок, мій номер телефону: 2-24-14». Марія ІСАЧЕНКО Від редакції. Начебто нічого особливого не трапилося. А так приємно і радісно. Бо ніщо не зворушує більше, як доброта і людяність. І ніщо так високо не цінується, як порядність.

Комментариев нет:

Отправить комментарий