четверг, 6 марта 2014 г.

Повідомлення про оприлюднення рішення виконавчого комітету Щорської міської ради від 19.02.2014 року та аналіз регуляторного впливу

Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від населення, підприємств, установ, політичних партій та громадських організацій, на блозі газети «Промінь» promingazeta.blogspost.com буде оприлюднено рішення виконавчого комітету Щорської міської ради «Про затвердження Порядку утримання кладовищ у м. Щорс» від 19.02.2014 року та аналіз регуляторного впливу.

Проект спрямований на удосконалення і деталізацію відповідних процедур, підвищення ефективності регулювання вищевказаних відносин. З текстом рішення, аналізом регуляторного впливу можна також ознайомитись у приміщенні Щорської міської ради за адресою: 15200, м. Щорс, вул. К. Маркса, 5. Т. 2-18-35.
 Міський голова Р.І. Зуб


Аналіз регуляторного впливу проекту регуляторного акта  рішення
виконавчого комітету Щорської міської ради «Про затвердження Порядку
утримання кладовищ в м. Щорс».

Цей аналіз регуляторного впливу розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11.09.03 р. №1160-ІУ та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 р. №308.

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
 Проблема , яку планується розв'язати з прийняттям даного проекту рішення , полягає в необхідності:
- врегулювання відносин, що виникають після смерті особи щодо проведення процедури поховання, а також забезпечення гарантії належного становлення до тіла померлого, забезпечення права громадянина на захоронення його тіла відповідно до волевиявлення, якщо таке є, та надання ритуальних послуг і предметів ритуальної належності.
- захисті інтересів споживачів від неякісного та несвоєчасного надання ритуальних послуг;
- збереження місць поховань;
- гарантій захисту населення в разі вандалізму, крадіжок та навмисного руйнування намогильних споруд;
- отримання можливості здійснення поховання в одному місці померлих членів родини на місці родинного поховання ;
- облаштування та розміщення місць поховань;
- визначення порядку поховань померлих громадян;
- урегулювання дій сумісної роботи у галузі похоронної справи між суб`єктами господарювання та громадянами.

2.Визначення цілей державного регулювання
Метою державного регулювання організації поховання і надання ритуальних послуг є :
- впровадження Закону України "Про поховання та похоронну справу" для подальшого удосконалення правових засад здійснення діяльності щодо поховання померлих ;
- контроль за додержанням вимог чинного законодавства у галузі похоронної справи щодо поховання померлих;
- забезпечення проведення ефективних та комплексних заходів щодо узгодженості дій сумісної роботи у галузі похоронної справи між суб'єктами господарювання та громадянами.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення визначених цілей, аргументи щодо переваг обраного способу
1.В якості альтернативи досягнення мети даного регуляторного акту можливо залишити усе без змін. Це призведе лише до заглиблювання існуючої проблеми і жодним шляхом не сприятиме її вирішенню. У разі неприйняття зазначеного проекту рішення Щорським виконкомом не буде визначено механізм роботи ритуальної служби у галузі похоронної справи щодо поховання померлих
2. Прийняття зазначеного проекту регуляторного акта визначить основні організаційно-правові засади щодо удосконалення роботи комунального підприємства та захисту споживача від неякісного та несвоєчасного надання ритуальних послуг і контроль за додержанням вимог законодавства у галузі похоронної справи, визначиться механізм взаємодії функціонування суб'єктів господарювання різних форм власності у вирішенні проблеми по обслуговуванню населення.
3.Досягнення встановлених цілей можливе лише шляхом проведення єдиної політики з надання ритуальних послуг та покращення ритуального обслуговування населення .
4.Дія цього регуляторного акта забезпечить надалі :
- захист споживача від неякісного та несвоєчасного надання ритуальних послуг ;
- сприяння подальшому розвитку підприємництва в місті ,що призведе до створення нових робочих місць та поповнення міського бюджету;
- контроль за додержанням вимог законодавства суб'єктами господарювання у галузі похоронної справи.
5.Досягнення цим проектом регуляторного акта встановлених цілей не впливатиме на додаткові витрати населення, держави та суб'єктів господарювання .
Крім того, громадяни матимуть широкий вибір ритуальних послуг по місту, які відповідатимуть високому професійному рівню.

4. Опис механізмів, які пропонується застосувати для розв'язання
проблеми, і відповідні заходи

Досягнення встановлених цілей можливо з прийняттям запропонованого проекту рішення яким передбачено удосконалення правових засад здійснення в місті діяльності з поховання померлих , регулювання відносин , що виникають після смерті особи , щодо проведення процедури поховання керуючись законом України "Про поховання та


похоронну справу".
Суб'єктам господарювання , які діють у сфері надання ритуальних послуг, необхідно укласти договір із комунальним підприємством "Щорська житлово-експлуатаційна дільниця" для забезпечення єдиної політики у галузі похоронної справи , захисту споживачів від неякісного та несвоєчасного надання ритуальних послуг, збереження місць поховань та гарантії захисту в разі вандалізму, руйнуванні намогильних споруд, отримання можливості здійснення поховання в родинній ділянці.
Зазначеним регуляторним актом буде визначено обов'язкове виконання всіма суб'єктами господарювання вимог щодо надання ритуальних послуг та здійснення поховання громадян у місті , а саме :
- організація місця приймання замовлень на ритуальні послуги та поховання громадян;
- порядок приймання і оформлення замовлення на поховання померлих та надання послуг відповідно до мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг ;
- надання ритуальних послуг, не передбачених необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг, виготовляти та реалізовувати згідно з чинним законодавством предмети ритуальної належності ;
- порядок поховання померлих громадян на кладовищах міста ;
- реєстрації поховань померлих та перепоховань;
- організації поховань за рахунок державного та місцевого бюджету;
-  вимоги щодо розміщення, обслуговування та охорони місць поховань.
- оприлюднення проекту рішення через засоби масової інформації.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі
прийняття регуляторного акта

В разі прийняття регуляторного акта органами місцевого самоврядування будуть реалізовані повноваження, наданні їм Законом України «Про поховання» щодо затвердження в похоронній сфері в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво та пред'явлення послуг.
Досягнення цілей, поставлених перед регулюючим впливом запропонованого проекту рішення, дозволить гарантувати достойне ставлення до тіла померлого, запобігати випадкам не поховання знайдених невпізнаних трупів та інших категорій померлих.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта
Очікувані результати прийняття регуляторного акту визначено із застосуванням методу аналізу вигод та витрат.
Аналіз вигод та витрат
Таблиця вигод та витрат
Сфера інтересів
Вигоди
           
Витрати

Населення
Захист споживача від неякісного та несвоєчасного надання ритуальних послуг, збереження місць поховань та гарантії захисту в разі вандалізму, руйнуванні намогильних споруд, отримання можливості здійснення поховання в родинній ділянці. Безкоштовне обслуговування деяких категорій громадян, відповідно до закону України "Про поховання та похоронну справу".
Витрати на ритуальні послуги, згідно затвердженого мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг.

Суб'єктів господарювання
1.Можливість вільного вибору замовником виконавця послуг. 2.Поширення можливості співпрацювати у галузі похоронної справи, та бути конкурентноспроможними на ринку збуту у галузі похоронної справи .  
Укладення договору з КП "Спеціалізована Агенція Ритуал" про взаємовідносини та співробітництво

-
Органи
 місцевого
 самоврядування
1. Вдосконалення правових засад
здійснення діяльності щодо поховання
померлих.
2. Приведення у відповідність з чинним
законодавством щодо порядку утримання кладовищ та інших міст поховань.          
Впровадження проекту рішення не потребує капіталовкладень та виділення коштів з міського бюджету.
-

            7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється необмежений. При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію регуляторного акта, до нього будуть вноситься відповідні корегування.

8..Визначення показників результативності регуляторного акта
Показниками результативності затвердженого регуляторного акта є :
Якісні показники:
- забезпечення населення більш якісним та своєчасним наданням ритуальних послуг;
- забезпечення належних умов для здійснення поховання;
- подальше врегулювання правових відносин між органами місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання , які займаються похоронною діяльністю, а також громадянами які користуються ритуальними послугами; - запровадження заходів по вдосконаленню роботи ритуальної служби та здійснення контролю за організацією та виконанням порядку надання ритуальних послуг;
 Кількісні показники:
- надходження коштів до державного та міського бюджету від сплати за надані послуги;
- надходження коштів до цільового фонду Щорської міської ради;
- кількість укладених договорів з суб’ектамі господарювання та ритуальної службою на виконання робіт на міських кладовищах;
- рівень поінформованості суб’ектів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта.
 9. Визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта
  

        сканирование0002

  

УКРАЇНА

ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ

ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від  19 лютого 2014 року     11
Про затвердження Порядку
утримання кладовищ в м. Щорс

З метою встановлення порядку функціонування місць поховань (кладовищ), врегулювання відносин між громадянами та господарюючими суб'єктами, що займаються похованням та ритуальним (похоронним) обслуговуванням та громадянами, які здійснюють підприємницьку діяльність у сфері надання послуг, відповідно до закону України "Про поховання та похоронну справу", керуючись п.п. 11 п. а ч 1 с. 30 закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет міської ради вирішив:

         1. Затвердити Порядок утримання кладовищ в м. Щорс згідно з додатком 1.

         2. Дане рішення набуває чинності з дня його оприлюднення в засобах масової інформації.

         3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Ясенчука О.В.





Міський голова                                                                                 Р.І. Зуб












Додаток 1 до рішення
Виконавчого комітету
 від 19 лютого 2014 року
Порядок утримання кладовищ  в м. Щорс

Цей Порядок розроблено з метою реалізації положень Закону України «Про поховання та похоронну справу» від 10.07.2003 року № 1102-4 зі змінами та доповненнями і відповідно до Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України № 193 від 19.11.2003 р.

1. Вимоги до розміщення та облаштування
місць поховань
     1.1. Для    розміщення   місця   поховання   ритуальній службі на базі комунального підприємства «Щорська ЖЕД»   в   постійне користування  відповідно  до  вимог  земельного  законодавства  та гігієнічних  вимог  щодо  облаштування  і  утримання  кладовищ   надається земельна  ділянка.  Наявність   місця   поховання   передбачається проектом  планування  та  забудови населеного пункту з урахуванням подальшого розширення його території.
Розміри земельних ділянок, що відводяться для поховання,  допускається уточнювати залежно від співвідношення місць  традиційного поховання і місць для поховання урни з прахом, з урахуванням місцевих умов. 
     1.2. Місця  поховань  (кладовища)  повинні  мати сплановану і впорядковану  територію,   упорядковані   під'їзні   шляхи,   бути забезпеченими транспортним зв'язком з населеним пунктом. На території кладовищ забороняється транспорту рухатися зі швидкістю, яка перевищує 5 км/год та користуватися звуковими сигналами.
1.3. Територія місць поховань ділиться на ділянки, які відокремлюються одна від одної  дорогами шириною не менше 3,5 м, а проїзна частина центральних доріг повинна бути шириною 6,5 м.
1.4 Кожен сектор кладовища поділений на ряди та місця. Відстань між рядами – 1 м, між ділянками поховань (могилами) – 0,5 м.
1.5. Територія кладовища повинна бути забезпечена технічною водою або встановленими ємкостями для води, контейнерами для сміття, туалетами відповідно до санітарних вимог.
1.6. Територія кладовища повинна постійно підтримуватися у належному естетичному та  санітарному стані, сміття повинно регулярно вивозитися з контейнерів та під’їзних шляхів, місця поховань в зонах загального користування повинні озеленюватись.
1.7. На територію місць поховань заборонено, без погодження з адміністрацією кладовищ, в’їзд вантажних машин, мікроавтобусів, тракторів, вантажопідйомної та іншої спеціалізованої техніки.
1.8. Забороняється на території місць поховань розміщувати обєкти іншої. Крім комунальної форми власності за винятком  намогильної споруди, колумбарної ніши, яка є власністю особи, що придбала їх за власні кошти.
1.9. Передача кладовищ на баланс КП «Щорська ЖЕД» відбувається відповідно до ст. 23 Закону України «Про поховання та похоронну справу» з дотриманням вимог розміщення та облаштування місць поховань.
2. Вимоги щодо експлуатації кладовищ,
інших місць поховань, реєстрації поховань
та перепоховань, обліку намогильних споруд
на місці поховань
     2.1.  Поховання померлих чи їх праху  після  кремації  дозволяється проводити  на діючих кладовищах,  уведених в експлуатацію згідно з чинним законодавством України.
     2.2. На вході до кладовища установлюється щит  із  зображенням  схематичного  плану  кладовища, напрямку головної алеї  та  основних   доріг,   розташування   будівельних   споруд, допоміжних будівель, громадського туалету тощо.
     2.3. Поховання   померлих   чи   їх   праху   після  кремації здійснюється лише на підставі свідоцтва про смерть та  оформленого в  установленому  порядку  договору-замовлення  на  організацію та проведення поховання (далі - договір-замовлення).

     2.4. За зверненням  Виконавця  волевиявлення  чи  особи,  яка взяла  на  себе  зобов'язання  поховати  померлого,  на  території кладовища безоплатно виділяється місце для поховання померлого.     На бажання  Виконавця  волевиявлення  чи особи,  яка взяла на себе зобов'язання поховати померлого, для поховання двох чи більше померлих безоплатно виділяється місце для родинного поховання.
     2.5. Кожне поховання померлого здійснюється в окремій могилі.
     2.6. Довжина  могили для дорослого повинна бути не менше двох метрів,  ширина - 1 м, глибина - не менше 1,5 м від поверхні землі до кришки труни, з урахуванням місцевих ґрунтово-кліматичних умов. У  разі  поховання  померлих  дітей  розміри  могили  можуть  бути відповідно зменшені.
     Відстань від  дна  могили  до  рівня  стояння  ґрунтових  вод повинна бути не менше 0,5 м, висота намогильного горбка - 0,5 м.    
     2.7.  Для поховання   урни  з  прахом  у  землю  виділяється  місце розміром 0,8 x 0,8  м,  де  можливе  розташування  декількох  урн, виходячи  з  розрахунку  встановлення  їх  по  вертикалі.  Глибина поховання не нормується.
     2.8. Під кожну могилу надається ділянка таких розмірів:
  Одинарне поховання – довжина 2,2 м, ширина 1,5 м;
  Подвійне поховання- довжина 2,2 м, ширина 2,2 м
     У разі поховання померлого  в  нестандартній  труні викопується могила залежно від довжини труни.
Особа, яка зобов’язалася поховати померлого має право вибору виконавця послуг серед суб’єктів підприємницької діяльності, які уклали відповідні договори з ритуальною службою (КП «Щорська ЖЕД»).
     2.9. Рішенням виконавчого органу Щорської  міської ради у місцях поховання можуть бути відведені сектори для  почесних поховань,   поховання   померлих   (загиблих)  військовослужбовців (сектори військових  поховань),  а  також  сектори  для  поховання померлих за національною чи релігійною ознакою.
     Для почесних поховань  можуть  відводитися  земельні  ділянки поза  територією місць поховання,  на яких створюються меморіальні бульвари,  сквери, парки і кургани Слави (стаття 23 Закону України "Про поховання та похоронну справу")
     Рішення про   почесне   поховання   приймається   в   кожному конкретному випадку.
     2.10. Для  поховання  померлих  одиноких  громадян,  осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні,  невпізнаних трупів надається земельна ділянка під одинарне поховання.
     2.11. Кожне  поховання  та   перепоховання   реєструється   в спеціальній  Книзі  реєстрації  поховань  та перепоховань померлих громадян (далі  -  Книга  реєстрації).
     Запис до Книги реєстрації здійснюється в алфавітному порядку, за роками,  у цілому по кладовищу чи,  де це необхідно,  окремо за кожним   сектором.   Усі   графи   Книги   реєстрації  обов'язково заповнюються   чорним   або   фіолетовим   чорнилом.   Виправлення написаного  в  Книзі реєстрації не допускається.  Книга реєстрації має бути прошнурованою,  пронумерованою  та  скріпленою  печаткою.
Книга  реєстрації  зберігається  на  кладовищі постійно,  а в разі ліквідації кладовища - передається на зберігання до архіву  органу місцевого самоврядування.
     Для забезпечення ведення Книги реєстрації в населеному пункті визначається конкретний Виконавець.
     Після здійснення  поховання Виконавцю волевиявлення померлого або особі,  яка взяла на себе зобов'язання поховати померлого,  як користувачу  місця  поховання  видається  відповідне свідоцтво про поховання,  яке дає право на встановлення  намогильної  споруди  в межах  могили,  вирішення  питання  про  проведення  підпоховання, облаштування  місця  поховання,  здійснення  інших  дій,  які   не суперечать  чинному законодавству. 
     2.12. Перепоховання   останків   померлих   допускається    у виняткових випадках при наявності обґрунтованої причини.
     Для прийняття рішення щодо здійснення перепоховання  останків померлого користувач місця поховання подає такі документи:
     заяву користувача з обґрунтуванням причин перепоховання;
     висновок місцевого  закладу  санепідемслужби  про  можливість
ексгумації;
     лікарське свідоцтво про смерть;
     дозвіл виконавчого органу  Щорської
міської ради на поховання останків на іншому кладовищі.
     За результатами  розгляду   поданих   документів   виноситься рішення   про  перепоховання  останків  померлого  на  інше  місце поховання чи,  у разі відсутності підстав,  видається  користувачу обґрунтована письмова відмова.
     Ритуальна служба забезпечує оформлення договору-замовлення на перепоховання та призначають термін його проведення.
     Ексгумація здійснюється,  як правило, у зимовий період, через рік  після  поховання  в  піщаних  ґрунтах  і через три роки - при похованні у  зволожених  ґрунтах  важкого  механічного  складу  та глиняних  ґрунтах.  Ексгумація проводиться в присутності медичного працівника,  участь якого при проведенні перепоховання  забезпечує користувач.
     Винятком з правил є перепоховання  урни  з  прахом,  а  також ексгумація   трупа,   яка   здійснюється  згідно  із  статтею  192 Кримінально-процесуального кодексу України.
     Після ексгумації   могила  повинна  бути  засипана,  поверхня ґрунту розрівняна.
     Про виймання  останків  із  могили  робиться  запис  у  Книзі реєстрації, а при похованні в іншому місці робиться новий запис до Книги реєстрації.
     2.13. На   могилах  (місцях  родинного  поховання),  у  межах наданої  земельної  ділянки,  можуть  установлюватися   намогильні споруди та елементи благоустрою могили.
     Для установлення намогильної споруди до ритуальної служби подаються такі  документи: 
     оригінал свідоцтва про смерть похованого;
     свідоцтво  про поховання або в разі його відсутності письмову
згоду  користувача  місця  поховання  (користувача місця родинного
поховання)  на встановлення намогильної споруди;
     документи, що підтверджують придбання намогильної споруди, її
ціну та дату реалізації;
     реквізити виконавця намогильної споруди.
     Одразу  після  отримання  ритуальною  службою документів, визначених у
цьому  пункті,  вони  мають  забезпечити  безперешкодний доступ на територію  кладовища  транспортного  засобу, на якому перевозиться намогильна  споруда,  визначена  у документі.
     Після виконання  робіт  з  облаштування   могили   користувач зобов'язаний  забезпечити  прибирання  території  біля  могили  та винесення сміття до спеціально відведених місць на кладовищі.
     Установлені намогильні  споруди  реєструються ритуальною службою на базі комунального підприємства «щорська ЖЕД»  в  Книзі  обліку намогильних споруд (далі  -  Книга  обліку).  Термін зберігання Книги обліку намогильних споруд постійний. Записи до Книги обліку проводяться в алфавітному порядку. Заповнюється Книга обліку в одному примірнику.
2.14. Поховання померлих проводиться щоденно з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. крім неділі та святкових днів. Графік та черговість поховання розробляється  ритуальною службою. При необхідності поховання може проводитися протягом світлового дня.
2.15. Відповідно до п. 7.2. «гігієнічних вимог щодо облаштування і утримання кладовища в населених пунктах України», затверджених постановою Головного санітарного лікаря України 01.07.1999 року № 28 використання закритого кладовища або окремих ділянок діючого кладовища для повторного поховання (поховання труни в родинну могилу) може бути допущене тільки після завершення кладовищного періоду (не раніш, ніж через 20 років після останнього захоронення) за погодженням з місцевими органами державної санітарно-епідеміологічної служби. Поховання урни з прахом у родинну могилу дозволяється незалежно від часу, що пройшов від попереднього поховання в неї труни.
 В окремих випадках, якщо кладовище розміщене в сприятливих грунтових умовах, кладовищний період по узгодженню із місцевими органами санітарно-епідеміологічної служби може бути зменшений до 15 років.

3. Вимоги щодо утримання та охорони місць поховань
     3.1. Утримання   кладовищ,  військових  кладовищ,  військових братських та  одиночних  могил,  земельних  ділянок  для  почесних поховань,   братських  могил,  а  також  могил  померлих  одиноких громадян,  померлих осіб без певного місця  проживання,  померлих, від  поховання  яких  відмовилися рідні,  місць поховань знайдених невпізнаних трупів та охорона всіх місць  поховань  забезпечуються виконавчим  органом Щорської міської  ради за рахунок коштів місцевого бюджету.
     Утримання місць поховань, що перебувають на державному обліку як об'єкти  культурної  спадщини,  забезпечуює  виконавчий  орган Щорської   міської  ради  із залученням органів охорони культурної спадщини.
     3.2. Охорона місць поховань здійснюється відповідно до статті 31 Закону України "Про поховання та похоронну справу" .
     3.3. У  разі  осквернення  могил,  місць родинного поховання, навмисного руйнування чи викрадання колумбарних  ніш,  намогильних споруд  та  склепів відшкодування матеріальних збитків користувачу (Власнику) здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
     У разі природного руйнування намогильних споруд,  гарантійний термін яких скінчився,  їх  відновлення  здійснюється  за  рахунок користувача.
     У разі  крадіжок,  осквернення  чи  пошкодження   намогильної споруди,   яка   не   зареєстрована   в   установленому   порядку, відшкодування Власникам матеріальних збитків не здійснюється.
3.4. Користувачам місць поховання забороняється встановлювати намогильні споруди, елементи благоустрою (огорожі, столи, лавочки тощо) за межами ділянки, яка виділена для поховання.
3.5. Не допускається до проведення робіт по облаштуванню та монтажу намогильних споруд субєктами господарювання, які не уклали  відповідно до вимог п.1 ст. 10 Закону України «Про поховання та похоронну справу» договору з адміністрацією КП «Щорська ЖЕД», не зареєстрованими відповідно до вимог чинного законодавства у державних та податкових органах, або не мають дозволу ( ліцензії) на виконання такого роду робіт.
3.6. відповідальність за дотримання законодавства, естетичного, санітарного порядку в межах земельної ділянки, виділеної для поховання (родинного поховання ) несе користувач.

4. Бронювання місць поховання.
4.1. При оформленні поховання виконавець волевиявлення повідомляє ритуальну службу про бажання забронювати поруч з могилою померлого місця для поховання в подальшому найближчого родича померлого ( чоловіка чи дружини, батька чи матері, сина чи доньки, дідуся чи бабусі).
            Наступного дня, після проведення поховання адміністрація кладовища на підставі заяви особи, на чиє ім’я проводиться бронювання оформляє офіційно та реєструє бронь з відміткою ділянки, сектора, ряду та номеру могили заброньованого місця.
4.2. Адміністрація КП «Щорська Жед» не має права  відмовити у оформленні  бронювання місця  під поховання крім випадків, коли поховання проведено на закритих секторах (завчасно оформленій броні) або коли виконавець волевиявлення вчасно не повідомив про бажання забронювати місце, або коли поруч з могилою вже проведені поховання інших померлих.
4.3 У виключних випадках (смерть сина чи доньки і т.і.), як виняток, адміністрації КП «Щорська ЖЕД» для найближчих родичів (батько, мати і т.і.) дозволяється забронювати дві земельні ділянки для родинного поховання.
4.4. Заяви на бронювання місць для поховання реєструються адміністрацією КП «Щорська ЖЕД».
4.5.У заяві на оформлення броні для родинного поховання користувач бере на себе обовязок не виходити за межі наданої земельної ділянки, при встановленні намогильних споруд та  елементів благоустрою, дотримуватись технічних норм та правил. Та підтримувати в належному естетичному та санітарному стані земельну ділянку.
4.6. У разі неможливості забезпечити  підтримання порядку самостійно користувач укладає договір з адміністрацією КП «Щорська ЖЕД» на прибирання місця поховання з конкретним визначенням обсягів та періодичності проведення робіт.




 Міський голова                                                                                                                Р.І. Зуб

Комментариев нет:

Отправить комментарий