Охоплення
електронним документообігом по заявам-розрахункам, на підставі яких Фонд
соціального страхування України здійснює фінансування матеріального
забезпечення, на сьогодні сягає вже понад 65%. З метою протидії поширенню COVID-19, рекомендуємо
страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній
формі подачі документів до Фонду.
Можливість
подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам
в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року, також у
електронному вигляді роботодавці мають можливість подати щоквартальний звіт по
заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів.
Для
подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного
підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське
спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних
документів роботодавець обирає самостійно.
Нагадаємо,
фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій
втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та
пологах, здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця
заяви-розрахунку.
Пресслужба виконавчої
дирекції
Фонду соціального страхування
України
www.fssu.gov.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий