ПРОЕКТ
УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ
ОБЛАСТІ
Шосте скликання
Тридцять друга сесія
РІШЕННЯ
Від
29
серпня 2013 року
Про створення Інспекції з
благоустрою міста Щорс
Відповідно до ст.
40 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», п.32 ст.26 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні», Наказу Міністерства з питань
житлово-комунального господарства України від 09.11.2007 року №177 з метою
забезпечення ефективного контролю за дотриманням Правил благоустрою території
міста Щорс, виявлення порушень і притягнення до відповідальності суб’єктів
господарювання та громадян, сесія міської ради в и р і ш и л а :
1. Створити
Інспекцію з благоустрою міста Щорс, як структурний підрозділ комунального підприємства
«Щорська ЖЕД» в
межах штатної чисельності комунального підприємства «Щорська ЖЕД».
2. Затвердити Положення
про Інспекцію з благоустрою міста Щорс (додається
).
3.Зобов’язати відділ бух.обліку міської ради
(Борсукову Н.В.) забезпечити фінансування видатків на утримання Інспекції з
благоустрою міста Щорс.
4.Контроль за виконанням даного рішення
покласти постійну депутатську комісію з питань комунальної власності та благоустрою
міста та на постійну депутатську комісію
з питань законності, регламенту, депутатської діяльності
Міський голова
Р.І. Зуб
Додаток
№ 1
до
рішення 32 сесії 6 скликання
Щорської міської ради
Від 29
серпня 2013 р.
Положення
про Інспекцію із благоустрою
міста Щорс
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Інспекція з благоустрою міста Щорс (далі - Інспекція) утворюється в
межах штатної чисельності комунального підприємства «Щорська ЖЕД » Щорської
міської ради, як його структурний підрозділ, підпорядкована директору КП «Щорська
ЖЕД», підзвітна виконавчому комітету Щорської міської ради (далі – Виконком) та
Щорському міському голові (далі – Міський голова).
1.2.Повноваження інспекції поширюється на територію міста Щорс .
1.3. Інспекція створена з метою здійснення контролю за:
- дотриманням юридичними та фізичними особами вимог Закону України «Про
благоустрій населених пунктів», нормативно-правових актів, що регулюють
відносини в сфері благоустрою, Правил благоустрою території міста Щорс.
- станом благоустрою
території м. Щорс, в тому числі озелененням, охороною зелених насаджень,
створенням місць відпочинку громадян, утриманням в належному стані закріплених
за підприємствами, установами, організаціями територій.
1.4. У своїй діяльності Інспекція керується Конституцією і законами
України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної
Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України,
нормативно-правовими та нормативно-технічними актами центральних органів виконавчої
влади, рішеннями міської ради, її виконкому, розпорядженнями міського голови,
іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
1.5. Інспекція не є юридичною особою.
1.6. До складу інспекції входить інспектор (інспектори) з благоустрою
міста, який (які) представляє (-ють) без доручення інспекцію у взаємовідносинах
з фізичними і юридичними особами. Інспектор (інспектори) інспекції призначається
на посаду та звільняється з посади директором КП «Щорська ЖЕДс» за погодженням
з міським головою.
1.7. Діяльність працівника (-ків) Інспекції регламентується посадовими
інструкціями, які затверджуються керівником.
1.8. У цьому положенні терміни
вживаються в значенні, визначеному Законами України «Про благоустрій населених
пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», Правилами благоустрою міста
Щорс .
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ІНСПЕКЦІЇ
2.1. Контроль за станом благоустрою м. Щорс.
2.2. Контроль за дотриманням правил благоустрою території м. Щорс,
забезпечення чистоти та порядку в місті.
2.3. Сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою м. Щорс.
2.4. Притягнення винних до відповідальності за порушення законодавства
у сфері благоустрою.
2.5. Профілактика запобігання правопорушень в сфері благоустрою.
3. ФУНКЦІЇ ІНСПЕКЦІЇ
3. Інспекція з благоустрою відповідно до покладених на неї завдань
повинна:
3.1. Систематично проводити самостійні і спільні рейди та перевірки з Щорською
санітарно-епідеміологічною службою та іншими службами для здійснення контролю
за:
- станом благоустрою територій, закріплених та прилеглих до установ,
підприємств, організацій, торгівельних точок тощо;
- накопичення побутових відходів біля нежитлових і житлових будинків,
будинків приватного сектору та їх своєчасного вивозу;
- дотримання природоохоронного законодавства суб’єктами підприємницької
діяльності, фізичними особами у частині поводження з побутовими відходами ;
- своєчасним прийняттям заходів до господарюючих суб’єктів, фізичним та
юридичним особам, утворюючих стихійні звалення;
- розклеювання об’яв, афіш на стінах будівель, опорах та в інших не
призначених для цього місцях;
- несвоєчасних усунень розкопувань;
- станом газонів та зелених насаджень міста, скверів и парків;
- самовільним встановленням рекламних конструкцій, інформаційно-рекламних
плакатів, торгівельних лотків, кіосків, павільйонів, предметів ритуальної
атрибутики;
- зміною меж акваторії та прибережні смуги водних об'єктів при
виконанні будівельних та ремонтних робіт;
- розпалення
багать у не відведених для цього місцях;
-
здійснення миття транспортних засобів, прання білизни, купання тварин в
санітарній зоні річок та водойм;
- захаращенням пожежних проїздів на
територіях, прилеглих до житлових будинків;
- розкидуванням сміття, недопалків, паперу,
тари, ганчір'я тощо на вулицях, площах, парках, інших громадських місцях, а
також спаленням сміття у контейнерах і урнах;
- вигулом та дресируванням домашніх тварин у не відведених для цього місцях;
- використанням території зелених
насаджень загального користування для посадки овочів та інших
сільськогосподарських культур;
- забрудненням проїжджої частини
вулиць при перевезенні вантажів, виїзді автотранспорту з будівельних
майданчиків.
3.2 Складає протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою
населених пунктів для притягнення винних до відповідальності.
3.3. Готує пропозиції щодо подання позовів до суду про відшкодування
шкоди, завданої об'єктам та елементам благоустрою внаслідок порушення
законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою
території міста Щорс.
3.4. Контролює забезпечення чистоти і порядку в місті, очищення
території та об'єктів від побутових відходів, безхазяйного майна, самовільно
розміщених об'єктів та елементів благоустрою.
3.5. Бере участь в обговоренні проектів благоустрою об'єктів та
елементів благоустрою міста, іншої технічної документації з питань благоустрою
і вносить відповідні пропозиції на розгляд органів місцевого самоврядування,
підприємств, установ, організацій, не залежно від форм власності.
3.6. Вносить пропозиції про розвиток та поліпшення стану об’єктів та
елементів благоустрою міста, удосконалення Правил благоустрою території міста.
3.7. Безпосередньо розглядає звернення та скарги підприємств, установ,
організацій і громадян, що відносяться до її компетенції.
3.8. Здійснює профілактику порушень законодавства в сфері благоустрою
населених пунктів.
3.9. Щомісячно інформує виконком Щорської міської ради про результати
рейдів та перевірок.
3.10. Готує матеріали та пропозиції на засідання виконкому міської
ради, її постійних комісій за своєю компетенцією, а також ініціює їх
проведення.
3.11. Залучає громадських інспекторів з благоустрою до участі в
перевірках та направляє їх до участі у перевірках шляхом оформлення
відповідного направлення;
3.12. Веде облік підприємств, організацій, юридичних і фізичних осіб,
що систематично порушують правила благоустрою, для передачі відомостей про їх у
відповідні служби.
3.13. Інспекція в процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє
з підприємствами, установами та організаціями.
3.14. Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
4. ПРАВА ІНСПЕКЦІЇ
4.1 Складати приписи і протоколи
про адміністративні правопорушення в межах компетенції та порядку передбаченого
діючим законодавством по відношенню до осіб, які порушують правила благоустрою,
для притягнення винних до відповідальності.
4.2. У випадках, передбаченого діючим законодавством про адміністративні
правопорушення, передавати матеріали про адміністративні правопорушення на
розгляд адміністративної комісії Виконавчого комітету Щорської міської ради.
4.3 Проводити рейди та перевірки територій та об'єктів населеного
пункту щодо стану їх благоустрою і додержання підприємствами, установами,
організаціями, громадянами законодавства у сфері благоустрою м. Щорс.
4.4. Надавати допомогу підприємствам, установам, організаціям та
громадянам , в межах своїх повноважень, у поліпшені стану території та об'єктів
благоустрою міста.
4.5. Здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням
законодавства в сфері благоустрою населених пунктів. Складати приписи щодо
приведення об'єктів та елементів благоустрою міста до належного стану з
визначенням строків проведення певних заходів.
4.6. Подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та
поліпшення стану благоустрою територій та об'єктів міста, удосконалення Правил
благоустрою території міста.
4.7. Надавати інформацію органам державного контролю відповідно до
законодавства.
4.8. Подавати пропозиції щодо подання до суду позовів про відшкодування
шкоди, завданої об’єктам благоустрою міста, виявлені порушення законодавства у
сфері благоустрою, Правил благоустрою міста, рішень міської ради, виконкому,
розпоряджень міського голови та інших нормативно-правових актів, що регулюють
відносини у цій сфері, в межах повноважень та прав, визначених цим положенням.
4.9. Залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування,
підприємств, установ та організацій (за погодженням з керівниками) до розгляду
питань, що належать до її компетенції.
4.10. Одержувати від центральних органів виконавчої влади, органів
місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм
власності, фізичних осіб інформацію, документи і матеріали для виконання
покладених на інспекцію завдань , не пізніше як у п’ятиденний термін з дня
надання запиту
4.11. Скликати у встановленому порядку наради за своєю компетенцією.
4.12. Набувати інших прав відповідно до законодавства.
5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРОК
5.1. Інспектор має право брати участь у спільних рейдах та перевірках з
Щорською санітарно-епідеміологічною службою й іншими службами. Графік
зазначених спільних рейдів і перевірок затверджується виконкомом міської ради
або міським головою. У разі термінової потреби у спірних рейдах і перевірках (в
разі явного загальновідомого порушення законодавства у сфері благоустрою)
інспектор залучається до рейду чи перевірки шляхом негайного повідомлення
телефонограмою про об’єкт та строки перевірки.
5.2. Інспектор має право самостійно проводити планові та позапланові
перевірки дотримання підприємствами, установами, організаціями, фізичними
особами-підприємцями, фізичними особами законодавства у сфері благоустрою.
5.3. Планові перевірки проводяться згідно щомісячного графіку, що
затверджується директором КП «Щорська ЖЕД» за погодженням з міським головою.
5.4. Позапланові перевірки проводяться у разі надходження заяв, скарг,
службових, доповідних записок або у разі явного загальновідомого порушення
законодавства у сфері благоустрою.
5.5. При проведенні перевірок інспектор повинен мати при собі службове
посвідчення та направлення на перевірку, що затверджується директором КП «Щорська
ЖЕД».
5.6. Якщо під час перевірки виявленні причини та умови, які можуть
спричинити порушення благоустрою, інспектор зобов’язаний скласти та видати
офіційний документ – припис, який є обов’язковим для виконання в термін до
десяти календарних діб особами, які його отримали.
У приписі зазначається: дата
і місце його складання, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала
припис, відомості про особу, на яку складений припис, та надаються пропозиції
щодо усунення причин та умов, які спричиняють порушення благоустрою.
Припис підписується особою,
яка його склала і особою, на яку він складений.
У разі відмови особи
отримати припис в графі «Припис одержав» робиться про це запис.
Якщо виявлені порушення
стосуються робіт з озеленення, косіння
газонів, прибирання території, відсутності урн і т.п., порушник повинен усунути
виявлені порушення в триденний термін після надання припису. В разі не усунення
порушень, дані види робіт (за згодою міського голови) можуть виконуватися КП «Щорська
ЖЕД», яке надає порушнику рахунок за виконані роботи. Витрати, понесені КП «Щорська
ЖЕД» внаслідок виконання згаданих вище робіт, підлягають сплаті порушником в
повному обсязі добровільно в п’ятиденний термін з дати отримання порушником
рахунку і акту виконаних робіт чи стягуються в судовому порядку.
5.7. Інспектор під час перевірки
об’єкту благоустрою, виявивши порушення вимог Правил благоустрою, зобов’язаний
на винну особу скласти протокол про вчинення адміністративного правопорушення,
передбаченого статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
При вчиненні однією
посадовою чи фізичною особою двох або більше адміністративних правопорушень,
протокол про вчинення адміністративного правопорушення складається за кожне
правопорушення окремо.
Протокол про адміністративне
правопорушення складається відповідно до вимог чинного законодавства.
У протоколі про
адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення,
посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про
особу порушника, місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення;
нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення;
прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника, інші
відомості, необхідні для вирішення справи.
Якщо правопорушенням
заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується
особою, яка його склала і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення;
при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими
особами.
У разі відмови особи, яка
вчинила правопорушення, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про
це. Особа, яка вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження
щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви
свого відмовлення від його підписання.
При складанні протоколу
порушникові роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268
Кодексу України про адміністративні правопорушення, про що робиться відмітка у
протоколі.
У випадку відсутності
правопорушника на місці порушення, що унеможливлює складання протоколу з
зазначенням відомостей про особу правопорушника, інспектор складають акт, в
якому зазначають місце, час, зміст правопорушення та власника об’єкту, де
відбулось правопорушення (або установу, підприємство, організацію, за якій
закріплена територія) і передають до адміністративної комісії. В такому
випадку, протокол про адміністративне правопорушення складається на
правопорушника при його явці на засідання адміністративної комісії.
5.8. Після складення протоколу, він у п’ятиденний строк надсилається на
розгляд до адміністративної комісії виконавчого комітету Щорської міської ради.
5.9. Відшкодування майнової шкоди, заподіяної об’єкту благоустрою під
час вчинення адміністративного правопорушення, здійснюється у Порядку
встановленому Правилами благоустрою.
В разі не усунення порушень,
особою, винною у порушенні правил благоустрою, у разі якщо це не усунення може
привести к погіршенню санітарно-епідеміологічної ситуації в місті, або
спричинити інші негативні наслідки, роботи по усуненню наслідків цих
правопорушень можуть виконуватися КП «Щорська ЖЕД» (за погодженням з міським
головою), яке надає порушнику рахунок за виконані роботи. Витрати, понесені КП
«Щорська ЖЕД» внаслідок виконання згаданих вище робіт, підлягають сплаті
порушником в повному обсязі добровільно в п’ятиденний термін з дати отримання
порушником рахунку і акту виконаних робіт чи стягуються в судовому порядку.
5.10. Виконання робіт комунальним підприємством «Щорська ЖЕД» у
випадках, зазначених в п.п. 5.6., 5.9. цього положення провадиться за цінами,
встановленими для даного виду робіт на день виконання робіт. Виконання робіт
включає в себе відшкодування витрат, понесених КП «Щорська ЖЕД»
(паливно-мастильні матеріали та інше) та вартість робіт.
5.11. Форма посвідчення інспектора з благоустрою, форми приписів, актів
перевірки і протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою
затверджуються рішенням виконавчого комітету Щорької міської ради.
Комментариев нет:
Отправить комментарий