При оформленні заяви-розрахунку, за
якою Фонд соціального страхування України фінансує лікарняні, роботодавці мають
вказувати ті листки непрацездатності, на
підставі яких необхідно здійснити виплату матеріального забезпечення. Включення до заяви-розрахунку лише первинного лікарняного листка без
зазначення листків непрацездатності, які були видані як продовження первинного,
та за якими призначено допомогу від Фонду, є порушенням порядку використання
страхових коштів.
Допомога по
тимчасовій непрацездатності призначається на підставі лікарняного листка та
фінансується Фондом після отримання від страхувальника (роботодавця)
відповідної заяви-розрахунку.
При цьому,
кожен листок непрацездатності вважається окремою підставою для нарахування
допомоги по тимчасовій непрацездатності незалежно від того, є він первинним, чи
виданим як продовження первинного. Отже, під час оформлення заяви-розрахунку
страхувальник має вносити дані по кожному з листків непрацездатності
застрахованої особи, які підтверджують страховий випадок, в окремі рядки.
Подання до
Фонду заяви-розрахунку, у якій зазначено одним
записом дані про серію та номер
первинного листка непрацездатності застрахованої особи, а кількість
днів тимчасової непрацездатності, що підлягали оплаті, та сума матеріального
забезпечення – за весь період непрацездатності застрахованої особи (згідно з
первинним листком непрацездатності та відповідно до листків непрацездатності,
які були видані, як продовження первинного), є порушенням порядку використання страхових коштів. Суми страхових коштів, які отримані та використані страхувальником на
підставі таких даних заяви-розрахунку, вважаються неправомірно витраченими та
підлягають поверненню до Фонду із
застосуванням фінансових санкцій.
Пресслужба виконавчої
дирекції
Фонду соціального страхування України
Фонду соціального страхування України
Комментариев нет:
Отправить комментарий