Сьогодні можна здавати звіти, не відходячи від комп’ютера, електронною поштою - отримавши електронний цифровий підпис (ЕЦП) або електронні ключі – це електронний варіант підпису директора, бухгалтера, а також мокрої печатки для документів.
Отримати ключі можна безкоштовно в податковій за місцем реєстрації або у акредитованих центрах сертифікації ключів (м. Чернігів, вул. Кірпоноса,28, І пов., кім.141) Для отримання ЕЦП необхідно заповнити відповідну заяву, договір і надати комплект необхідних документів. Також при собі вам потрібно мати електронні носії (флешка або CD), на які будуть записані ключі. Якщо ви ФОП і працюєте без печатки, то вам потрібен один електронний підпис. Якщо ви юридична особа, то отримувати ЕЦП потрібно в трьох примірниках: для директора, бухгалтера і для мокрої печатки підприємства. Електронні звіти формуються в бухгалтерських програмах.
На даний час використовується програма Податкова звітність (OPZ), яку можна отримати у податковій або на сайті www.opz.org.ua А ще треба обов’язково укласти договір з контролюючим органом, в який ви відправляєте звіт. Таким чином, ви інформуєте орган про свій намір подавати звіти в електронному вигляді. У податкову потрібно відправити «Договір про визнання електронних документів». Зробити це можна електронкою або за місцем реєстрації на паперовому носії.
Після того як електронний цифровий підпис отримано, договір з контролюючим органом підписано, можна формувати і відправляти звіти в електронному вигляді. Необхідний звіт потрібно заповнити в програмі, далі накласти електронний цифровий підпис і відправити через Інтернет в потрібний орган. Після відправки вам прийде квитанція 1 про те, що звіт отриманий. Якщо у звіті є якісь помилки, вони вказуються у квитанції. Їх потрібно виправити та надіслати звіт повторно. Довідки за тел. 2-16-77.
Олександр КРИВЕНКО,
старший державний інспектор сектора ІТ
та обліку платників
Отримати ключі можна безкоштовно в податковій за місцем реєстрації або у акредитованих центрах сертифікації ключів (м. Чернігів, вул. Кірпоноса,28, І пов., кім.141) Для отримання ЕЦП необхідно заповнити відповідну заяву, договір і надати комплект необхідних документів. Також при собі вам потрібно мати електронні носії (флешка або CD), на які будуть записані ключі. Якщо ви ФОП і працюєте без печатки, то вам потрібен один електронний підпис. Якщо ви юридична особа, то отримувати ЕЦП потрібно в трьох примірниках: для директора, бухгалтера і для мокрої печатки підприємства. Електронні звіти формуються в бухгалтерських програмах.
На даний час використовується програма Податкова звітність (OPZ), яку можна отримати у податковій або на сайті www.opz.org.ua А ще треба обов’язково укласти договір з контролюючим органом, в який ви відправляєте звіт. Таким чином, ви інформуєте орган про свій намір подавати звіти в електронному вигляді. У податкову потрібно відправити «Договір про визнання електронних документів». Зробити це можна електронкою або за місцем реєстрації на паперовому носії.
Після того як електронний цифровий підпис отримано, договір з контролюючим органом підписано, можна формувати і відправляти звіти в електронному вигляді. Необхідний звіт потрібно заповнити в програмі, далі накласти електронний цифровий підпис і відправити через Інтернет в потрібний орган. Після відправки вам прийде квитанція 1 про те, що звіт отриманий. Якщо у звіті є якісь помилки, вони вказуються у квитанції. Їх потрібно виправити та надіслати звіт повторно. Довідки за тел. 2-16-77.
Олександр КРИВЕНКО,
старший державний інспектор сектора ІТ
та обліку платників
Комментариев нет:
Отправить комментарий