21 листопада святкували один із найбільше пошанованих у народі церковних празників – архистратига Михаїла й усіх безплотних сил.
Крім видимого світу є ще світ невидимий, який створений Богом раніше видимого. До невидимого світу входять ангели, тобто істоти духовні або безтілесні, подібні до Бога, й обдаровані розумом, волею і могутністю. Усі ангели поділяються на дев’ять чинів: до першого належать Серафими, Херувими й Престоли; до другого: Владарювання, Сила і Влада; до третього: Начала, Архангели й Ангели. Ім’я Серафим означає полум’яний; як найближчі до Бога, вони відзначаються полум’яною любов’ю до Нього і пробуджують у інших таку ж любов. Херувим означає розуміння; їх називають багатоокими, бо мають велику мудрість, дають іншим таку мудрість. Престоли – на них почиває Бог благодатно й неосяжно. Владарювання, - ті, що панують над іншими ангелами. Сили, - через які Господь творить дива. Влада, - які мають велику владу над дияволом і охороняють людей від його спокус. Начала, - ті, що начальствують над ангелами й керують царствами й суспільствами людськими. Архангели - благовісники й провісники вищих таїн Божих, які стверджують віру між людьми. Ангели – вісники менших таїн Божих, найближчі до людей, їх хранителі. Святий архистратиг Михаїл пошанований головним вождем небесних сил. Із грецької мови слово архистратиг перекладається як воєначальник. Коли сатана повстав проти Господа і повів за собою багатьох інших духів, тоді Михаїл явився захисником слави Божої. Зібрав решту ангелів і утримав їх у покорі Богові. Сонм святих ангелів численний, але з писання відомі тільки Михаїл (поставлений Господом над усіма дев’ятьма чинами), Гавриїл (міцність, Сила Божа, передвісник і служитель Божественної всемогутності), Рафаїл (лікування Боже, цілитель людських недуг), Уріїл (вогонь або світло Боже, просвітник), Селафаїл (молитвеник Божий, який пробуджує до молитви), Ієгудіїл (той, що славить Бога, зміцнює тих, хто трудиться для слави Господньої і просить про воздаяння їм за подвиги), Варахаїл ( той, хто роздає благословення Божі на добрі діла, просить людям милості Божі) та Ієреміїл (піднесення до Бога).
Отець Павло,
благочинний церков Щорського району
Крім видимого світу є ще світ невидимий, який створений Богом раніше видимого. До невидимого світу входять ангели, тобто істоти духовні або безтілесні, подібні до Бога, й обдаровані розумом, волею і могутністю. Усі ангели поділяються на дев’ять чинів: до першого належать Серафими, Херувими й Престоли; до другого: Владарювання, Сила і Влада; до третього: Начала, Архангели й Ангели. Ім’я Серафим означає полум’яний; як найближчі до Бога, вони відзначаються полум’яною любов’ю до Нього і пробуджують у інших таку ж любов. Херувим означає розуміння; їх називають багатоокими, бо мають велику мудрість, дають іншим таку мудрість. Престоли – на них почиває Бог благодатно й неосяжно. Владарювання, - ті, що панують над іншими ангелами. Сили, - через які Господь творить дива. Влада, - які мають велику владу над дияволом і охороняють людей від його спокус. Начала, - ті, що начальствують над ангелами й керують царствами й суспільствами людськими. Архангели - благовісники й провісники вищих таїн Божих, які стверджують віру між людьми. Ангели – вісники менших таїн Божих, найближчі до людей, їх хранителі. Святий архистратиг Михаїл пошанований головним вождем небесних сил. Із грецької мови слово архистратиг перекладається як воєначальник. Коли сатана повстав проти Господа і повів за собою багатьох інших духів, тоді Михаїл явився захисником слави Божої. Зібрав решту ангелів і утримав їх у покорі Богові. Сонм святих ангелів численний, але з писання відомі тільки Михаїл (поставлений Господом над усіма дев’ятьма чинами), Гавриїл (міцність, Сила Божа, передвісник і служитель Божественної всемогутності), Рафаїл (лікування Боже, цілитель людських недуг), Уріїл (вогонь або світло Боже, просвітник), Селафаїл (молитвеник Божий, який пробуджує до молитви), Ієгудіїл (той, що славить Бога, зміцнює тих, хто трудиться для слави Господньої і просить про воздаяння їм за подвиги), Варахаїл ( той, хто роздає благословення Божі на добрі діла, просить людям милості Божі) та Ієреміїл (піднесення до Бога).
Отець Павло,
благочинний церков Щорського району
Комментариев нет:
Отправить комментарий