Весна вже заявила про себе на повну силу. Чимало наших земляків уже вирушили до березових гаїв по сік, поля подекуди вкрилися першою зеленю, а в небі все частіше можна помітити зграї перелітних птахів.
На річці Снов, біля залізничного мосту, бачили лебедя. Щоправда, у людей виникло запитання: чому цей величний білий птах сам, один? Бо зазвичай лебеді тримаються парами або зграями. Можливо, знову „відзначилися” браконьєри? Бо є інформація, що річкою неодноразово пересувався моторний човен і чулися постріли з рушниці. Ті, хто полюбляє порушувати закон і винищувати природу, однаково зухвало стріляють у качок, гусей та лебедів. Причина такої ситуації відома – безкарність злочинців.
До речі, не втрачає своєї актуальності й тема рибного браконьєрства. Розпочався період нересту риби, а на базарі з’явилися негідники, які продають незаконно добутий улов. (На це звернув увагу депутат міськради О.Апецько). На те, що під час розмноження ловити рибу заборонено – вони абсолютно не зважають. І поводять себе, наче дикуни: електровудками винищують усе живе у водоймах, сітями річки перегороджені по деяких місцях уздовж і поперек... Рибалки ж стверджують, що очевидним є факт: настільки бідними на рибу, як нині, місцеві річки ще ніколи не були.
Принагідно варто нагадати, як у минулому році відбулися збори громадськості та керівництва райвідділу міліції. На зібранні мова йшла про необхідність розпочати нарешті боротьбу з браконьєрством. Місцеві правоохоронці пообіцяли конкретно взятися за цю справу, але... Досі вони не впіймали жодного системного браконьєра-електровудника. Обурені люди цілком слушно запитують – чому? Невже завдання збитків державному природному фонду не повинно каратися законом?
Ще треба згадати, що ініціативна група представників громадськості звернулася до депутата облради О.Хасенка посприяти в організації зборів рибалок, які вимагатимуть розпочати боротьбу з браконьєрством. Зібрання відбудеться 20 березня, в неділю, о 16.00, в малому залі районного Будинку культури. На захід запросять і керівництво райвідділення поліції.
Дороги і ми
Вже давно більшість мешканців нашого краю нарікає на поганий стан доріг. Асфальтове покриття – ніяке, ямок на шляхах – безліч. А ремонт проводиться повільно. Скажімо, у Щорсі одним з небагатьох позитивних прикладів кілька років тому стало суцільне асфальтування вулиці Люксембург. Водії машин раділи тоді, що з’явилася ділянка, де можна нормально проїхатися. І при цьому зауважували: якщо тут, як і раніше, рухатиметься важкий вантажний транспорт – дорога довго не протримається. Як у воду дивилися. В окремих місцях покриття вже почало руйнуватися. Річ у тім, що вантажівки від мікрорайону Носівка до так званої промзони у місті (вул. 30 років Перемоги) мають їхати вулицею Архітектурною, а потім – об’їзним автошляхом далі, через ліс. Проте... Звичайною є картина, коли по вулиці Люксембург вдень несеться КамАЗ з причепом, доверху навантажений сосновими колодами. Минає залізничний переїзд й далі рушає на лісопилку. Чи довго витримуватиме дорога таке навантаження? Питання риторичне. За логікою ситуацію мала б контролювати державтоінспекція, але... З редакції „Променя” неодноразово інформували начальника відділення ДАІ В.Пискуна про рух лісовозів по місту, однак досі нічого не змінилося. Напевно, побачити КамАЗ з лісом неймовірно складно, а спрямувати потік ватажного транспорту на об’їзну дорогу – ще складніше...
Принагідно треба згадати, як близько року тому „Промінь” привернув увагу до такої проблеми: у місці, де перетинаються вулиці Архітектурна і Незалежності (колишня Леніна), деякі водії воліють їхати не по проїжджій частині, а по тротуару. Показово, що все це неподобство чинилося за 40 кроків від приміщення місцевої державтоінспекції. Як-то кажуть – просто під носом. Більше того, деякі одиниці транспорту, проїжджаючи тротуаром, звертали у двір автошколи, де і знаходиться ДАІ. Правоохоронцям у такому випадку навіть не потрібно було переслідувати порушника, витрачати бензин. (Достатньо лише вийти з кабінету на ганок будівлі – й за десяток - другий метрів побачити мікроавтобус, яким керує „любитель тротуарної їзди”). І ось лише цього понеділка нарешті проблему „зрушено з місця”. На тротуарі біля автошколи покладено половину бетонного стовпа. Тепер там не проїхати...
До речі, існує ще одна „дорожна проблема” у нашому районі, а саме – у Великому Щимелі. Приблизно рік тому на сході громадян у цьому селі люди висловили претензію: вулицею Александрова їздять лісовози. Реакція правоохоронців тоді була, потік вантажного транспорту там на деякий час практично зник. Але десь з осені все почалося знову. І на сільському сході вкотре дійшло до обговорення цієї проблеми. Тим більш, що є припущення – тією вулицею возять крадений ліс. Бо й справді – чого б це машини з легальним вантажем пересувалися не головною дорогою, а манівцями, на околицях населених пунктів?
На річці Снов, біля залізничного мосту, бачили лебедя. Щоправда, у людей виникло запитання: чому цей величний білий птах сам, один? Бо зазвичай лебеді тримаються парами або зграями. Можливо, знову „відзначилися” браконьєри? Бо є інформація, що річкою неодноразово пересувався моторний човен і чулися постріли з рушниці. Ті, хто полюбляє порушувати закон і винищувати природу, однаково зухвало стріляють у качок, гусей та лебедів. Причина такої ситуації відома – безкарність злочинців.
До речі, не втрачає своєї актуальності й тема рибного браконьєрства. Розпочався період нересту риби, а на базарі з’явилися негідники, які продають незаконно добутий улов. (На це звернув увагу депутат міськради О.Апецько). На те, що під час розмноження ловити рибу заборонено – вони абсолютно не зважають. І поводять себе, наче дикуни: електровудками винищують усе живе у водоймах, сітями річки перегороджені по деяких місцях уздовж і поперек... Рибалки ж стверджують, що очевидним є факт: настільки бідними на рибу, як нині, місцеві річки ще ніколи не були.
Принагідно варто нагадати, як у минулому році відбулися збори громадськості та керівництва райвідділу міліції. На зібранні мова йшла про необхідність розпочати нарешті боротьбу з браконьєрством. Місцеві правоохоронці пообіцяли конкретно взятися за цю справу, але... Досі вони не впіймали жодного системного браконьєра-електровудника. Обурені люди цілком слушно запитують – чому? Невже завдання збитків державному природному фонду не повинно каратися законом?
Ще треба згадати, що ініціативна група представників громадськості звернулася до депутата облради О.Хасенка посприяти в організації зборів рибалок, які вимагатимуть розпочати боротьбу з браконьєрством. Зібрання відбудеться 20 березня, в неділю, о 16.00, в малому залі районного Будинку культури. На захід запросять і керівництво райвідділення поліції.
Дороги і ми
Вже давно більшість мешканців нашого краю нарікає на поганий стан доріг. Асфальтове покриття – ніяке, ямок на шляхах – безліч. А ремонт проводиться повільно. Скажімо, у Щорсі одним з небагатьох позитивних прикладів кілька років тому стало суцільне асфальтування вулиці Люксембург. Водії машин раділи тоді, що з’явилася ділянка, де можна нормально проїхатися. І при цьому зауважували: якщо тут, як і раніше, рухатиметься важкий вантажний транспорт – дорога довго не протримається. Як у воду дивилися. В окремих місцях покриття вже почало руйнуватися. Річ у тім, що вантажівки від мікрорайону Носівка до так званої промзони у місті (вул. 30 років Перемоги) мають їхати вулицею Архітектурною, а потім – об’їзним автошляхом далі, через ліс. Проте... Звичайною є картина, коли по вулиці Люксембург вдень несеться КамАЗ з причепом, доверху навантажений сосновими колодами. Минає залізничний переїзд й далі рушає на лісопилку. Чи довго витримуватиме дорога таке навантаження? Питання риторичне. За логікою ситуацію мала б контролювати державтоінспекція, але... З редакції „Променя” неодноразово інформували начальника відділення ДАІ В.Пискуна про рух лісовозів по місту, однак досі нічого не змінилося. Напевно, побачити КамАЗ з лісом неймовірно складно, а спрямувати потік ватажного транспорту на об’їзну дорогу – ще складніше...
Принагідно треба згадати, як близько року тому „Промінь” привернув увагу до такої проблеми: у місці, де перетинаються вулиці Архітектурна і Незалежності (колишня Леніна), деякі водії воліють їхати не по проїжджій частині, а по тротуару. Показово, що все це неподобство чинилося за 40 кроків від приміщення місцевої державтоінспекції. Як-то кажуть – просто під носом. Більше того, деякі одиниці транспорту, проїжджаючи тротуаром, звертали у двір автошколи, де і знаходиться ДАІ. Правоохоронцям у такому випадку навіть не потрібно було переслідувати порушника, витрачати бензин. (Достатньо лише вийти з кабінету на ганок будівлі – й за десяток - другий метрів побачити мікроавтобус, яким керує „любитель тротуарної їзди”). І ось лише цього понеділка нарешті проблему „зрушено з місця”. На тротуарі біля автошколи покладено половину бетонного стовпа. Тепер там не проїхати...
До речі, існує ще одна „дорожна проблема” у нашому районі, а саме – у Великому Щимелі. Приблизно рік тому на сході громадян у цьому селі люди висловили претензію: вулицею Александрова їздять лісовози. Реакція правоохоронців тоді була, потік вантажного транспорту там на деякий час практично зник. Але десь з осені все почалося знову. І на сільському сході вкотре дійшло до обговорення цієї проблеми. Тим більш, що є припущення – тією вулицею возять крадений ліс. Бо й справді – чого б це машини з легальним вантажем пересувалися не головною дорогою, а манівцями, на околицях населених пунктів?
Комментариев нет:
Отправить комментарий