12 січня близько 22-ої год. мені довелося викликати „Швидку”. Був височенний тиск і по-справжньому страшно від можливих наслідків такого стану.
Слухавку за номером „103” підняв чоловічий голос. Записавши вік адресата, відразу зазначив, що оперативно не відреагують. Мовляв, викликів багато, наразі бригада на виїзді, а машина всього одна...
Слава Богу, в мене під рукою був і каптопрес, і магнезія з фуросемідом, і ще щось, тож коли майже о 23-ій дочекалася професійної допомоги, тиск з 200/100 спав до 150/100. Фельдшер була уважною, ввічливою, зробила ін’єкції і знову повторила про велику кількість звернень. Розповіла про те, як щойно привозила до ЦРЛ дитинку з височезною температурою...
Вдячна їй, і решті медиків, але на душі сумно. А якби десь у Щорському районі в цей час була ДТП чи інша надзвичайна подія з потребою негайного (!) медичного втручання, то виходить, ні до гіпертоніків, ні до тих, хто згорає від запалення легенів, так ніхто б і не приїхав?
Що ж це за реформування таке? Що ж це за обслуговування? І де ж діючі, а не звітно-паперові автомобілі? Приміром, італійська автівка, яку так урочисто вручали і довго-довго робили на неї потрібні документи? Де вона їздить і чи виконує ту роль, яку на неї покладали довірливі закордонні інвестори?
На додачу - одне прохання: не чіпати простих працівників, котрі і в реформованій структурі отримують копійчані зарплати, працюють „на знос”...
Ольга ІВАНОВА, м.Щорс
Слухавку за номером „103” підняв чоловічий голос. Записавши вік адресата, відразу зазначив, що оперативно не відреагують. Мовляв, викликів багато, наразі бригада на виїзді, а машина всього одна...
Слава Богу, в мене під рукою був і каптопрес, і магнезія з фуросемідом, і ще щось, тож коли майже о 23-ій дочекалася професійної допомоги, тиск з 200/100 спав до 150/100. Фельдшер була уважною, ввічливою, зробила ін’єкції і знову повторила про велику кількість звернень. Розповіла про те, як щойно привозила до ЦРЛ дитинку з височезною температурою...
Вдячна їй, і решті медиків, але на душі сумно. А якби десь у Щорському районі в цей час була ДТП чи інша надзвичайна подія з потребою негайного (!) медичного втручання, то виходить, ні до гіпертоніків, ні до тих, хто згорає від запалення легенів, так ніхто б і не приїхав?
Що ж це за реформування таке? Що ж це за обслуговування? І де ж діючі, а не звітно-паперові автомобілі? Приміром, італійська автівка, яку так урочисто вручали і довго-довго робили на неї потрібні документи? Де вона їздить і чи виконує ту роль, яку на неї покладали довірливі закордонні інвестори?
На додачу - одне прохання: не чіпати простих працівників, котрі і в реформованій структурі отримують копійчані зарплати, працюють „на знос”...
Ольга ІВАНОВА, м.Щорс
Комментариев нет:
Отправить комментарий