понедельник, 18 января 2016 г.

Чому так довго їхала „Швидка”?

12 січня близько 22-ої год. мені довелося викликати „Швидку”. Був височенний тиск і по-справжньому страшно від можливих наслідків такого стану.



Слухавку за номером „103” підняв чоловічий голос. Записавши вік адресата, відразу зазначив, що оперативно не відреагують. Мовляв, викликів багато, наразі бригада на виїзді, а машина всього одна...
Слава Богу, в мене під рукою був і каптопрес, і магнезія з фуросемідом, і ще щось, тож коли майже о 23-ій дочекалася професійної допомоги, тиск з 200/100 спав до 150/100. Фельдшер була уважною, ввічливою, зробила ін’єкції і знову повторила про велику кількість звернень. Розповіла про те, як щойно привозила до ЦРЛ дитинку з височезною температурою...
Вдячна їй, і решті медиків, але на душі сумно. А якби десь у Щорському районі в цей час була ДТП чи інша надзвичайна подія з потребою негайного (!) медичного втручання, то виходить, ні до гіпертоніків, ні до тих, хто згорає від запалення легенів, так ніхто б і не приїхав?
Що ж це за реформування таке? Що ж це за обслуговування? І де ж діючі, а не звітно-паперові автомобілі? Приміром, італійська автівка, яку так урочисто вручали і довго-довго робили на неї потрібні документи? Де вона їздить і чи виконує ту роль, яку на неї покладали довірливі закордонні інвестори?
На додачу - одне прохання: не чіпати простих працівників, котрі і в реформованій структурі отримують копійчані зарплати, працюють „на знос”...
Ольга ІВАНОВА, м.Щорс

Комментариев нет:

Отправить комментарий