У понеділок до редакції „Променя” зателефонувала жінка й попрохала приділити увагу одній доволі суперечливій ситуації. За її словами, вона ще у першій декаді грудня звернулася до управління соцзахисту для оформлення субсидії на житлово-комунальні послуги.
Але коли вирішила отримати 5 січня інформацію – з якої дати нарешті призначать цю державну допомогу - їй у кабінеті нібито відповіли, що лише наприкінці лютого. В якості аргументу – чому так сталося – працівники управління послалися на велику зайнятість персоналу цієї установи. (Тобто – через значну кількість звернень громадян за субсидіями). Звісна річ, читачка „Променя” лишилася невдоволеною такою перспективою, бо виходить – вона більш як місяць сплачуватиме рахунки за комунальні послуги в повну вартість. Виходячи з вищезгаданого, жінка висловила побажання редакції: розберіться.
Автор цих рядків погодився, що ситуація дійсно варта уваги. І для написання матеріалу спитав у заявниці – як її звати. (Щоб з’ясувати все конкретно). Але вона відмовилася назватися. Сказала – не хоче ні з ким сваритися. Постала дивна картина: хтось офіційно висловлювати свої претензії не хоче, але разом з цим вважає – хай за нього „сваритися” ходять журналісти. У такому випадку довелося нагадати жінці, що анонімки не вважаються підставами для написання запитів до відповідних органів влади чи місцевого самоврядування. І взагалі – навіщо боятися, якщо правда на її боці? Зрештою, в разі необхідності можна звернутися по допомогу до депутатів міської, районної або обласної ради, адже до їхніх обов’язків належить захист прав і представництво інтересів громадян. (Причому звертатися слід не усно, бо слово до справи „не пришиєш”, а письмово).
І ще один момент: редакція не може займатися будь-якою темою, якщо джерело інформації є непевним. Читачі мають зрозуміти, що для газети існує ризик потрапити в халепу, бо, чесно кажучи, поміж заявників час від часу трапляються і брехуни , і демагоги, й інтригани, які намагаються завдяки публікації тієї чи іншої статті вирішити суто свої питання. А тепер уявіть такий варіант: „Промінь” друкує неперевірену інформацію, згодом цей матеріал виявляється неправдою, постраждала (оббрехана) сторона може подати до суду, і коли виграє процес – хто нестиме відповідальність? Правильно, газета, а не той, хто, зберігаючи інкогніто, просто телефонує і щось розповідає. До суду як свідок отой „анонім” точно не з’явиться, аби виправдати редакцію. Тож висновок очевидний: все слід робити відкрито. „Промінь” завжди допоможе своїм читачам в будь-яких життєвих ситуаціях. Однак така співпраця має будуватися на засадах довіри і конструктивного підходу. Зробити суспільство чеснішим, відкритішим і справедливішим – це спільне для преси та громадськості завдання.
Стосовно ж строку оформлення субсидії, то про це розповіла начальник управління соцзахисту РДА О.Запорожець. За її словами, процес цей бере свій відлік з моменту отримання управлінням довідок з усіх установ, до яких спрямовувалися запити. І дійсно, є випадки, коли з різних причин необхідні документи надають управлінню не так швидко, як хотілося б. Також непоодинокими є приклади, коли доводиться зважати на зміни нормативно-правових актів, а це теж впливає на термін оформлення. Якщо хтось подав заявку на субсидію в грудні, то призначити її можуть в січні (аж ніяк не в лютому, як дехто каже). Причому датою початку користування такою державною допомогою є дата фактичного написання заяви людиною. Тобто навіть коли призначать у січні, заявник в остаточному підсумку сплачуватиме менше за комунальні послуги починаючи вже з грудня. Загалом же при виникненні запитань або непорозумінь між яким-небудь працівником управління та заявником першим кроком громадянина має стати звернення особисто до О.Запорожець. Адже будь-яку ситуацію можна вирішити в робочому порядку.
Олег МІРОШНИЧЕНКО
Але коли вирішила отримати 5 січня інформацію – з якої дати нарешті призначать цю державну допомогу - їй у кабінеті нібито відповіли, що лише наприкінці лютого. В якості аргументу – чому так сталося – працівники управління послалися на велику зайнятість персоналу цієї установи. (Тобто – через значну кількість звернень громадян за субсидіями). Звісна річ, читачка „Променя” лишилася невдоволеною такою перспективою, бо виходить – вона більш як місяць сплачуватиме рахунки за комунальні послуги в повну вартість. Виходячи з вищезгаданого, жінка висловила побажання редакції: розберіться.
Автор цих рядків погодився, що ситуація дійсно варта уваги. І для написання матеріалу спитав у заявниці – як її звати. (Щоб з’ясувати все конкретно). Але вона відмовилася назватися. Сказала – не хоче ні з ким сваритися. Постала дивна картина: хтось офіційно висловлювати свої претензії не хоче, але разом з цим вважає – хай за нього „сваритися” ходять журналісти. У такому випадку довелося нагадати жінці, що анонімки не вважаються підставами для написання запитів до відповідних органів влади чи місцевого самоврядування. І взагалі – навіщо боятися, якщо правда на її боці? Зрештою, в разі необхідності можна звернутися по допомогу до депутатів міської, районної або обласної ради, адже до їхніх обов’язків належить захист прав і представництво інтересів громадян. (Причому звертатися слід не усно, бо слово до справи „не пришиєш”, а письмово).
І ще один момент: редакція не може займатися будь-якою темою, якщо джерело інформації є непевним. Читачі мають зрозуміти, що для газети існує ризик потрапити в халепу, бо, чесно кажучи, поміж заявників час від часу трапляються і брехуни , і демагоги, й інтригани, які намагаються завдяки публікації тієї чи іншої статті вирішити суто свої питання. А тепер уявіть такий варіант: „Промінь” друкує неперевірену інформацію, згодом цей матеріал виявляється неправдою, постраждала (оббрехана) сторона може подати до суду, і коли виграє процес – хто нестиме відповідальність? Правильно, газета, а не той, хто, зберігаючи інкогніто, просто телефонує і щось розповідає. До суду як свідок отой „анонім” точно не з’явиться, аби виправдати редакцію. Тож висновок очевидний: все слід робити відкрито. „Промінь” завжди допоможе своїм читачам в будь-яких життєвих ситуаціях. Однак така співпраця має будуватися на засадах довіри і конструктивного підходу. Зробити суспільство чеснішим, відкритішим і справедливішим – це спільне для преси та громадськості завдання.
Стосовно ж строку оформлення субсидії, то про це розповіла начальник управління соцзахисту РДА О.Запорожець. За її словами, процес цей бере свій відлік з моменту отримання управлінням довідок з усіх установ, до яких спрямовувалися запити. І дійсно, є випадки, коли з різних причин необхідні документи надають управлінню не так швидко, як хотілося б. Також непоодинокими є приклади, коли доводиться зважати на зміни нормативно-правових актів, а це теж впливає на термін оформлення. Якщо хтось подав заявку на субсидію в грудні, то призначити її можуть в січні (аж ніяк не в лютому, як дехто каже). Причому датою початку користування такою державною допомогою є дата фактичного написання заяви людиною. Тобто навіть коли призначать у січні, заявник в остаточному підсумку сплачуватиме менше за комунальні послуги починаючи вже з грудня. Загалом же при виникненні запитань або непорозумінь між яким-небудь працівником управління та заявником першим кроком громадянина має стати звернення особисто до О.Запорожець. Адже будь-яку ситуацію можна вирішити в робочому порядку.
Олег МІРОШНИЧЕНКО
Комментариев нет:
Отправить комментарий