Схема його проста, якоїсь надзвичайної винахідливості при цьому не потрібно, але треба майстерно володіти риторикою та навичками переконання. Вирішальним тут є фактор несподіванки та гра на емоціях потерпілого.
Шахрай телефонує зазвичай серед ночі на номер мобільного телефону. Якщо на іншому кінці дроту слухавку візьме жінка, невідомий починає словесну атаку: «Чи є у вас син?» Якщо відповідь позитивна, то «голос” повідомляє, що він затриманий співробітниками поліції і чекає реакцію співрозмовниці. Якщо жінка вірить, починає нервувати і вступає в діалог - це все, жертва «на гачку”. «Включаючи” майстерність красномовства, аферист «розводить” жертву на гроші - просить перерахувати певну суму на рахунок мобільного телефону (номер диктують). Потерпіла, не усвідомлюючи спросоння та на хвилі душевного хвилювання своїх дій, мерщій кидається перераховувати гроші через термінали. Коли ж дізнаються, що з їх рідними усе гаразд, розуміють, що їх ошукали і звертаються до поліції. Такі випадки телефонного шахрайства не поодинокі. У зв’язку з чим — кілька корисних порад для громадян, як не стати жертвою «телефонних шахраїв”: по-перше, спробуйте перевірити отриману інформацію, передзвонивши тому, хто «потребує негайної допомоги” або людям, які можуть в даний момент бути поруч і підтвердити чи спростувати її; по-друге, запитайте невідомого про щось особисте, наприклад, в яке місто він телефонує, чи як звати того, хто «потребує допомоги”, скільки йому років тощо.
Якщо скажуть, що телефонують з поліції - передзвоніть у вказаний відділок і перевірте інформацію. Так само і з лікарнями, страховими компаніями чи іншими установами. Як правило, телефонні шахраї «працюють» серед ночі, коли тяжко зорієнтуватися й логічно мислити. Але пам’ятайте: краще порахувати до десяти, зосередитися і прийняти виважене рішення, ніж потерпіти від вдалої оборудки махінаторів.
Будьте обережні та не потрапляйте на гачок телефонних шахраїв.
Шахрай телефонує зазвичай серед ночі на номер мобільного телефону. Якщо на іншому кінці дроту слухавку візьме жінка, невідомий починає словесну атаку: «Чи є у вас син?» Якщо відповідь позитивна, то «голос” повідомляє, що він затриманий співробітниками поліції і чекає реакцію співрозмовниці. Якщо жінка вірить, починає нервувати і вступає в діалог - це все, жертва «на гачку”. «Включаючи” майстерність красномовства, аферист «розводить” жертву на гроші - просить перерахувати певну суму на рахунок мобільного телефону (номер диктують). Потерпіла, не усвідомлюючи спросоння та на хвилі душевного хвилювання своїх дій, мерщій кидається перераховувати гроші через термінали. Коли ж дізнаються, що з їх рідними усе гаразд, розуміють, що їх ошукали і звертаються до поліції. Такі випадки телефонного шахрайства не поодинокі. У зв’язку з чим — кілька корисних порад для громадян, як не стати жертвою «телефонних шахраїв”: по-перше, спробуйте перевірити отриману інформацію, передзвонивши тому, хто «потребує негайної допомоги” або людям, які можуть в даний момент бути поруч і підтвердити чи спростувати її; по-друге, запитайте невідомого про щось особисте, наприклад, в яке місто він телефонує, чи як звати того, хто «потребує допомоги”, скільки йому років тощо.
Якщо скажуть, що телефонують з поліції - передзвоніть у вказаний відділок і перевірте інформацію. Так само і з лікарнями, страховими компаніями чи іншими установами. Як правило, телефонні шахраї «працюють» серед ночі, коли тяжко зорієнтуватися й логічно мислити. Але пам’ятайте: краще порахувати до десяти, зосередитися і прийняти виважене рішення, ніж потерпіти від вдалої оборудки махінаторів.
Будьте обережні та не потрапляйте на гачок телефонних шахраїв.
Комментариев нет:
Отправить комментарий