понедельник, 31 мая 2021 г.

ФОНД НАПРАВИВ 4 МЛН ГРН НА ОДНОРАЗОВІ ДОПОМОГИ ЗА КОШТИ ФССУ ДЛЯ 18 СІМЕЙ, ЧИЇ РІДНІ ПОМЕРЛИ ВНАСЛІДОК ПРОФХВОРОБИ НА COVID-19

 

Фонд соціального страхування України здійснив фінансування одноразових допомог за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням на загальну суму 4 мільйони 049 тисяч 500 гривень членам сімей 18 працівників закладів охорони здоров’я, які померли внаслідок гострого професійного захворювання на COVID-19.

Допомогу у розмірі 227 тисяч гривень профінансовано для сімей фельдшера з медицини невідкладних станів з Вінницької області, лікаря-терапевта з Волинської області, лікаря загальної практики - сімейного лікаря з Дніпропетровської області, сімейного лікаря із Закарпатської області, медичної сестри з Івано-Франківської області, лаборанта клініко-діагностичної лабораторії і лікаря загальної практики - сімейного лікаря з Миколаївської області, медичної сестри з Харківської області, лікаря-невропатолога і лікаря-акушера-гінеколога з Херсонської області, реєстратора медичного відділення первинної медичної допомоги і лікаря-педіатра-дільничного з Чернігівської області, а також рентген-лаборанта з Києва.

Допомогу у розмірі 219 тисяч 700 гривень профінансовано для сімей медичного реєстратора з Вінницької області, медичної сестри і лікаря загальної практики - сімейної медицини із Запорізької області, лікаря приймального відділення з Миколаївської області, а також медичної сестри з Харківської області.

Кошти надійдуть на рахунки сімей упродовж декількох банківських днів.

Загалом ФССУ профінансував надання одноразової допомоги за кошти Фонду відповідно до загальнообов’язкового державного соціального страхування для родин 116 працівників.

Висловлюємо співчуття близьким і рідним.

Нагадаємо, розмір зазначеної одноразової допомоги від Фонду становить 100 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого на момент настання страхового випадку. З 01 грудня 2020 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб планово збільшився з 2 197 гривень до 2 270 гривень, відповідно зросли пов’язані із ним страхові виплати.

Після завершення розслідування випадку інфікування медичного працівника COVID-19, за наявності необхідних документів виплати допомог здійснюються ФССУ в оперативному режимі. Працівники Фонду знаходяться на зв’язку із усіма особами, що мають право на виплати, консультують та допомагають зібрати необхідні документи.

 

 

                                                        Прес-служба виконавчої дирекції Фонду

                                                        соціального страхування України

1 комментарий:

  1. Яка чудова і надихаюча історія! Я була заміжня сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом повертався додому, більше не проводив зі мною час і розлучався. Тому я стала дуже сумною і загубилася в житті, тому що лікар сказав мені, що немає способу завагітніти, це дійсно робить життя мені нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про DR ALABA з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я переживаю, тому я зв'язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому: Він мені все розповів його потрібно було надати, перш ніж він міг накласти заклинання на возз’єднання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він послав потужну молитву, яку я мала вимовити посеред ночі, коли чинив заклинання кохання. Через 24 години мій єдиний чоловік повернувся до мене, вибачився за все, що зробив, і сказав мені, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонуйте Д-ру Алабі і розкажіть йому, що там відбувається. Він також підготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікує будь-яку небажану хворобу чи інфекцію, які завадили мені завагітніти, а потім проінструктував мене, як використовувати його до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї місцевої трави та кореня, через кілька тижнів я почала відчувати ознаки вагітності по всьому тілу, я була дійсно вагітна, і я щойно народила хлопчика в 1 місяць. Я присягаю, що весь світ дізнається про Д-ра Алабу за те, що він врятував мої стосунки, і який також дає мені дітей, яких я можу з гордістю називати своїми сьогодні. Для будь-якої жінки, яка вважає це неможливим, ось нагода посміхнутися і принести щастя своїй родині, будь ласка, зв’яжіться з DR ALABA електронною поштою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber його за номером +1(425) 477-2744, Дійсно, він Бог посланий, щоб привести втрачених коханців і принести вам щастя...

    ОтветитьУдалить