пятница, 18 июля 2014 г.

«Лист-подяка»

8 лютого я зламала ногу: ліву гомілкову кістку. До всього у мене був іще і вивих стопи. Сам перелом був нескладний, без зміщення. Але на те, що у мене вивих стопи, лікар Й.В. Карпушин не надав уваги, хоча я казала, що відчуваю сильний біль у щиколотках.
Мені було пояснено, що у мене обідрана об лід нога, тому я і відчуваю такий біль. Подивився знімок, і мені була накладена гіпсова пов’язка у вигляді лангети, яка також була накладена без фіксування стопи. В результаті за місяць, що нога знаходилась у гіпсі, стався розрив голеностопу, а зламана кістка не зрослася, а пішла вбік. 17 березня в обласній лікарні м.Чернігів мені була зроблена операція: почистили і поставили на місце голеностоп, а на гомілкову кістку поставлена титанова пластина. Операція обійшлася в немалі кошти. 26 травня була зроблена повторна операція по видаленню одного кріплення пластини, а через 4 місяці треба буде видаляти ще 2 кріплення. П’ять місяців з вини хірурга Карпушина я обмежена в самостійній ході. Адміністрація нашої лікарні знає про цей випадок, але досі мовчить. Я не отримала жодних пояснень скоєного, жодних вибачень.
Звертаюся з проханням до всіх мешканців м.Щорс і Щорського району: хто опинився в такій ситуації, як я, відгукніться, не мовчіть. Я впевнена, що я не єдина, кого зробили калікою, кого обласні лікарі лікують після втручання районних лікарів. Час цьому покласти край. Мій номер телефону 2-24-56.
На вході в хірургічне відділення на другому поверсі на стіні висить текст клятви Гіппократа. Раджу нашим хірургам читати його кожен день як «Отче наш…» Може, тоді буде менше покалічених людських тіл і душ.
Мешканка м.Щорс
БАЙБАРАЦЬКА Наталія Сергіївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий