пятница, 5 октября 2012 г.

Р І Ш Е Н Н Я від 19 вересня 2012 року №115 Про затвердження тарифів на послуги з утримання житлових будинків


РАДА ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 19 вересня 2012 року №115
Про затвердження тарифів на послуги
з утримання житлових будинків
Розглянувши звернення начальника КП "Щорська ЖЕД" Кошової Г.І. про затвердження тарифів на послуги з утримання житлових будинків,
керуючись п.п. 2 п.а ст. 28, п.1 ч.а ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ч.2 ст. 14, ст.31 Закону України «Про житлово – комунальні послуги», Законом України « Про відповідальність суб’єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій», постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово – комунальні послуги» з метою повного відшкодування тарифами економічно обґрунтованих витрат на їх виконання, виконавчий комітет міської ради в и р і ш и в:
1. Затвердити обов’язковий перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (згідно з додатком № 1). Виконання послуг, що включені до цього переліку, в обов’язковому порядку забезпечується КП «Щорська ЖЕД» (далі Виконавець) та оплачується квартиронаймачем (власником квартири), наймачем житлового приміщення у гуртожитку ( далі Споживач) за рахунок тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. 1.1. Затвердити економічно – обґрунтовані тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у розмірі : для одноповерхових будинків – 0,34 грн/м2, для двохповерхових будинків без під’їздів – 0,90 грн/м2, для багатоповерхових будинків – 1,28 грн/м2.
2.Встановити поетапне приведення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій до економічно – обґрунтованого рівня , згідно з додатком 2.
2.1. 23% - перший етап зростання діючих тарифів ввести в дію з 15.10.2012 року. 2.2. 24% - другий етап зростання діючих тарифів ввести в дію з 01.01.2013 р. 2.3. Тарифи на окремі послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з додатком №3 ( далі – тарифи на окремі послуги).
3. Виконавцям комунальної форми власності для будинків, які передані на їх обслуговування після набрання чинності цього рішення побудинкові тарифи визначити виходячи з обов’язкового переліку жилових послуг (додаток 1 до цього рішення) та тарифів на окремі послуги (додаток 3 до цього рішення).
4. Рішення вступає в силу через 15 днів після повідомлення споживачів через засоби масової інформації про зміну тарифу.
5. Рішення виконавчого комітету Щорської міської ради № 268 від 29 жовтня 2008 року "Про затвердження тарифів на утримання будинків, споруд та прибудинкової території по Щорській ЖЕД" вважати таким, що втратило силу.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови В.М.Харченка.
і Р.І.ЗУБ, міський голова

1 комментарий:

  1. ВСІ ЧИТАЮЦЬ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. Я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я є одинокою мамою з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Бенджамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї -у цілій партії, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись із потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ОтветитьУдалить