18 грудня, близько дев’ятої ранку. Група енергетиків району електричних мереж збирається «на заміну проводів» до Гірська. На градуснику – майже мінус 20. Працювати доведеться на свіжому повітрі.
- Така специфіка нашої роботи, - говорить виконуючий обов’язки начальника РЕМу Анатолій Дубина. Він працює тут два десятиліття: знає всіх і кожного. Тому просить подякувати за роботу усьому колективу в цілому. Бо, на думку Анатолія Васильовича, добитись хороших показників можна тільки в команді, коли кожен член колективу є саме тим «коліщатком і гвинтиком», без якого не запрацює потужна енергетична машина.
Колектив РЕМу складається з 80 працівників. Довжина повітряних ліній електропередач, які обслуговуються РЕМівцями, сягає 1050 км. Лінії, трансформаторні підстанції в більшості своїй потребують заміни. Теж саме стосується і автотракторної техніки: з 14 наявних одиниць 11 підлягає списанню. Тобто на людей лягає подвійне навантаження. Особливо це стосується тих енергетиків, що обслуговують сіткові дільниці (на кожну припадає по 5-6 спеціалістів). Це саме вони – за будь-якої погоди, у будь-який час доби, виїжджають на усунення аварійних ситуацій.
- Без вихідних працює наша диспетчерська служба, - розповідає Анатолій Васильович, - там трудиться 21 людина. Ще 18 задіяні на дільниці енергозбуту, 12 працюють на автотранспортній дільниці.
У кожного підрозділу – свої труднощі. Але за емоційною насиченістю буднів навряд чи можна конкурувати з буднями контролерів РЕМу. Їх п’ятеро: з них три жінки.
З одного боку, робота проста: прийшов, перевірив, записав. З іншого, до деяких господарів ідуть, як на війну, до інших – як у театр. Щоб виправдати себе (неплатника), люди вдаються до різних прийомів: у хід ідуть погрози, прокльони, провокативні методи.
Були випадки, коли господарі звинувачували контролерів у грубому поводженні і навіть у пограбуванні.
- І як вийшли з ситуаціє? – запитую.
- Самі викликали працівників міліції і чекали, поки вони приїдуть. Коли господарі зрозуміли, що їх номер не пройде, пропажа в ту ж хвилину знайшлася.
Подібні випадки – лише маленька дещиця буднів енергетиків, закулісся їхніх показників. Врешті-решт, ціна, яку доводиться платити – у даному випадку за те, що, приміром, протягом останніх років абонплата здійснюється в повному обсязі.
Про плани на майбутнє і перспективу розвитку нашого РЕМу на момент інтерв’ю розпитати не було в кого: новий начальник щорських енергетиків ще не прибув на місце. Натомість А.В. Дубина попросив привітати усіх колег з професійним святом і Новоріччям (принагідно вітаємо і самого Анатолія Васильовича з його особистим ювілеєм, який він незабаром зустріне), і побажати міцного здоров’я, успіхів, добра і щастя.
Марія ІСАЧЕНКО, фото автора
- Така специфіка нашої роботи, - говорить виконуючий обов’язки начальника РЕМу Анатолій Дубина. Він працює тут два десятиліття: знає всіх і кожного. Тому просить подякувати за роботу усьому колективу в цілому. Бо, на думку Анатолія Васильовича, добитись хороших показників можна тільки в команді, коли кожен член колективу є саме тим «коліщатком і гвинтиком», без якого не запрацює потужна енергетична машина.
Колектив РЕМу складається з 80 працівників. Довжина повітряних ліній електропередач, які обслуговуються РЕМівцями, сягає 1050 км. Лінії, трансформаторні підстанції в більшості своїй потребують заміни. Теж саме стосується і автотракторної техніки: з 14 наявних одиниць 11 підлягає списанню. Тобто на людей лягає подвійне навантаження. Особливо це стосується тих енергетиків, що обслуговують сіткові дільниці (на кожну припадає по 5-6 спеціалістів). Це саме вони – за будь-якої погоди, у будь-який час доби, виїжджають на усунення аварійних ситуацій.
- Без вихідних працює наша диспетчерська служба, - розповідає Анатолій Васильович, - там трудиться 21 людина. Ще 18 задіяні на дільниці енергозбуту, 12 працюють на автотранспортній дільниці.
У кожного підрозділу – свої труднощі. Але за емоційною насиченістю буднів навряд чи можна конкурувати з буднями контролерів РЕМу. Їх п’ятеро: з них три жінки.
З одного боку, робота проста: прийшов, перевірив, записав. З іншого, до деяких господарів ідуть, як на війну, до інших – як у театр. Щоб виправдати себе (неплатника), люди вдаються до різних прийомів: у хід ідуть погрози, прокльони, провокативні методи.
Були випадки, коли господарі звинувачували контролерів у грубому поводженні і навіть у пограбуванні.
- І як вийшли з ситуаціє? – запитую.
- Самі викликали працівників міліції і чекали, поки вони приїдуть. Коли господарі зрозуміли, що їх номер не пройде, пропажа в ту ж хвилину знайшлася.
Подібні випадки – лише маленька дещиця буднів енергетиків, закулісся їхніх показників. Врешті-решт, ціна, яку доводиться платити – у даному випадку за те, що, приміром, протягом останніх років абонплата здійснюється в повному обсязі.
Про плани на майбутнє і перспективу розвитку нашого РЕМу на момент інтерв’ю розпитати не було в кого: новий начальник щорських енергетиків ще не прибув на місце. Натомість А.В. Дубина попросив привітати усіх колег з професійним святом і Новоріччям (принагідно вітаємо і самого Анатолія Васильовича з його особистим ювілеєм, який він незабаром зустріне), і побажати міцного здоров’я, успіхів, добра і щастя.
Марія ІСАЧЕНКО, фото автора
Комментариев нет:
Отправить комментарий