пятница, 29 января 2016 г.

Ми – за чесну співпрацю, об’єктивність і порозуміння Повертаючись до надрукованого Вже декілька тижнів для городян гарячою темою для обговорення є сесія міської ради від 18 грудня минулого року, тим більше, що присутній на ній кореспондент своїм дописом «Крісло, гроші і закон» («Промінь”, №52) «підігрів» інтерес до неї. Заради встановлення істини ми змушені висловити своє бачення описаних у газеті подій і того, що їм передувало.

На першій сесії міськради здивування і нерозуміння з нашого боку викликала пропозиція від голови про встановлення йому і його заступникам доплати за складність та напруженість у роботі у розмірі 50% та премії теж у розмірі 50% від окладів на листопад та грудень 2015 року (у попередньому скликанні заступники мали до 25% премії, а секретар мала 50 %, тільки як виконувала обов`язки відсутнього голови). Найбільше обурення викликала премія, адже її все-таки призначають за якісь досягнення, а їх, зрозуміло, ще не могло бути. Проти проголосували все ті ж 11 депутатів, так званих «марнотратників», рішення було прийняте, бо не вистачило 3-х голосів.

У резонансній статті про хід другої сесії міськради говориться про те, що частина депутатів була проти виділення коштів на придбання новорічних подарунків. А це, м’яко кажучи, неправда. Районний відділ освіти просив 18 тисяч гривень на придбання подарунків для дітей міста. Мер оголосив, що мерія самостійно придбає подарунки на 15 тисяч, і частина з них треба йому, бо його запрошують у спортивну школу та на інші новорічні заходи, а він же не піде туди з пустими руками? Ми ж настійливо просили мерію знайти ще три тисячі для того, щоб вистачило всім дітям міста, і, підкреслюємо, депутат В.М. Мороз  також неодноразово наполягав на збільшенні суми (до речі, нам це пообіцяли, але не виконали) або зменшенні вартості подарунків за рахунок торговельної надбавки.
Що ж до виплат колишньому секретарю міськради, то взагалі на сесії жодного разу не озвучувалась сума в 40 тисяч гривень, тим більше, не говорилось про 6 місяців виплат, оскільки одразу було роз’яснено, що секретар буде поновлена на попередній посаді після закінчення відпустки працівника, який займає цю посаду (про це свідчить і відео з сесії, на яке посилається автор статті). Тому максимальний термін для відшкодування - місяць, а 40 тисяч колишній секретар не те, що за 6 місяців, а, можливо, і за рік не отримувала. Тому ми не займались популізмом, а проголосували за виплату середньомісячної заробітної плати колишньому секретарю відповідно до чинного законодавства держави. До слова, наступна сесія міської ради майже одноголосно ухвалила рішення про виплату колишньому секретарю середньомісячної зарплати. Не так давно постійний дописувач газети «Промінь» Г.Лепнюк пожартував щодо того, як з часом зможуть голосувати у Верховній Раді народні депутати, перебуваючи десь на відпочинку, віддалено керувати кнопками, тим самим здійснюючи своє волевиявлення. А у нашій міськраді, з подачі спеціаліста з юридичних питань, у регламенті роботи ради вже  затверджено революційну новацію – пункт, згідно з яким депутати можуть за заявою віддати свій голос за будь-яке питання, що розглядає сесія, не беручи участі в обговоренні, як того вимагає Закон України про місцеве самоврядування. Можливо, саме тому ще не один раз сесії міської ради ставатимуть гарячою темою для обговорення, адже як може відсутній на сесії депутат бути впевнений у тому, за що проголосував заочно, якщо з вищеописаного випливає, що навіть 25 присутніх на сесії депутатів і журналіст чули не одне і те ж?
Беручи участь у виборах до міської ради, ми щиро сподівались, що разом з новообраним керівництвом міської ради будемо захищати інтереси жителів міста, в тому числі і раціонально розподіляючи бюджет міста, бо кожна копійка має свою ціну і повинна працювати на благо міста. Проте, не так сталось, як гадалось. На третій сесії міської ради 29 грудня 2015 року депутатам було запропоновано затвердити бюджет міста на 2016 рік, видаткова частина якого складає 6 млн. 93 тис. грн. Але частина депутатів не погодилась з деякими запланованими видатками бюджету. Назвемо найсуперечливіші з них: виділення 120 тисяч гривень на встановлення дорожніх знаків та 100 тисяч гривень на придбання та встановлення табличок на перейменованих вулицях та провулках. Ми вважаємо, що спершу треба визначити оптимальну кількість знаків та найпривабливішу їх ціну, адже на заплановану суму можна встановити майже триста дорожніх знаків. Чи потрібно нам їх стільки!? Щодо табличок на вулицях, то, звісно, вони потрібні, але ж знову виникає питання їх вартості та кількості. Не згодні ми і з тим, що в бюджеті жодної копійки не заплановано на виготовлення проектно-кошторисної документації на асфальтування вулиць, реконструкцію освітлення тощо. Чи може без цього розвиватись місто? Мабуть, ні!
Можливо, готуючи проект бюджету міста на 2016 рік, мер та фахівці міськради сподівались на те, що ми бездумно погодимось і з видатками на утримання апарату управління міськради. Фонд оплати праці передбачалось затвердити у сумі 1 млн. 6 тисяч гривень на заробітну плату апарату міської ради(12 осіб) -100 % від потреби на рік, в тому числі - 306 тисяч гривень на заробітну плату, 38 тисяч грн. - за вислугу років, 8,1 тис. грн. - за ранг, 142 тисячі - на доплату за складність та напруженість, 141 тисяча - на виплату премії, виплату двох матеріальних допомог - на оздоровлення - 35 тисяч грн. та вирішення соціально- побутових проблем - 38,7 тис. грн., нарахування на фонд оплати праці - 268 тис. грн. - 36,3 % від фонду оплати праці, хоча на 2016 рік він складає всього 22%. Ми не проти того, щоб у працівників міськради були високі зарплати, але ми проти того, щоб управлінці, які по великому рахунку є найманими працівниками жителів міста, отримували більше 200% посадового окладу, в той час, коли більшість городян живе на мізерні пенсії та мінімальну зарплату, центральна площа та мало не всі вулиці у вибоїнах, багато не освітлюються в нічний час, міські кладовища з поламаною огорожею і т.д. І, головне, зарплату управлінці міськради повинні відпрацьовувати так, щоб зростання якості і комфорту життя у місті відчув кожен його житель. Тоді і проти премій ніхто не буде виступати. Проте єдине, чого ми домоглись на сесії, - це зменшення видатків на зарплату на суму зменшення нарахувань на фонд заробітної плати (яке уже передбачив уряд - 22%) та спрямування вивільнених коштів на ремонт міських доріг - 200 тисяч гривень.
Сподіваємось, що керівництво міськради викладе в інтернет повний відеозапис з третьої сесії, де кожен житель міста зможе сам визначитись, хто з депутатів і як відстоює інтереси міста, а хто з них - марнотратник.
Ми - депутати від різних політичних сил, з різним життєвим досвідом, з різними поглядами на життя, але нас об’єднує любов до нашого міста та прагнення зробити його затишним, комфортним та розвиненим, тому ми не є противниками апарату міськради чи будь-кого з депутатів - ми за співпрацю і порозуміння на благо рідного міста та його жителів.
Депутати міської ради:
О.І. Науменко, В.В. Москаленко, А.М. Дуля, Н.М.Добненко, Н.І. Андрущенко, Л.Г. Молчанова, В.М.Криницький, В.М. Герасименко, Р.М. Богуш, О.А. Преснякова,
В.М. Мороз, Л.В. П’ятківська

Комментариев нет:

Отправить комментарий