понедельник, 8 августа 2016 г.

Як нас обслуговують

У вівторок зранку пролунав дзвінок до редакції. Телефонувала схвильована жіночка В.Гайдук і розповіла історію, яка трапилася з нею 26 липня.
В цей день вона проводжала свою доньку на службу в АТО ( їй треба було дістатися до Краматорська потягом з Києва, який відходив о 19-30). Розрахувавши час, вирішили перевагу віддати не приватним маршруткам, а рейсовому автобусу «Корюківка-Чернігів» з автостанції. «І квитки одразу видають, і дешевше, і якось звикли, що надійніше, бо застраховані пасажири», - сказала співрозмовниця.
 Автобус мав відправитися о 13-10. Всі чекали його і хвилювалися, що він затримується. Дехто почав нервувати і думати, а, може, варто на приватну маршрутку піти, що  мала ось-ось їхати на Чернігів. Та касир автостанції в Сновську запевнила: «Автобус буде!»
Час ішов. На автостанцію забіг чоловік, пропонуючи попутно підвезти когось до обласного центру на власному авто. Ніхто не погодився, всі залишилися чекати рейсовий автобус. І лише о 13-40 працівник автостанції оголосила, щоб пасажири здали квитки, бо автобус «Корюківка – Чернігів» поїхав, не завернувши у В.Щимелі на Сновськ.
У людей почалася паніка! Адже виїхати вчасно вони не змогли, втративши всі можливості. Хтось запізнювався на потяг, хтось - на роботу, у когось зривалась зустріч. Довелося терміново викликати таксі, платити 400 грн і їхати до обласного центру…
- Ну невже так важко у наш час розвинених технологій дізнатися раніше про відміну рейсу і завчасно попередити пасажирів? Адже є і стаціонарні, і мобільні телефони! Невже настільки байдуже касирам автостанції до людей, яких вони обслуговують? - запитує В.Гайдук.

Комментариев нет:

Отправить комментарий