четверг, 19 декабря 2019 г.

14 грудня - День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Земляки-ліквідатори, учні, викладачі ЗОШ № 2 та небайдужі люди взяли участь у покладанні квітів до пам’ятного знаку чорнобильцям.
Цей день є офіційною  датою завершення спорудження саркофагу над четвертим енергоблоком Чорнобильської АЕС, з якого й почалася трагедія, котра не даватиме спокою людству ще багато років.


Вшанувати ліквідаторів прибули міський голова Олександр Медведьов разом з секретарем міської ради Наталією Самойловою,  працівники Сновської міської ради, представники райдержадміністрації на чолі з Валерієм Радібедою, голова районної ради Ніна Кухаренко, голова районної ветеранської організації Людмила Кравець, голова районного відділення Українського національного фонду допомоги  інвалідам Чорнобиля Михайло Волокушин. Присутні у хвилині мовчання схилили голови, згадавши полеглих героїв.
33 роки тому страшна аварія увірвалася в наше життя. А тих, хто першими прибув рятувати увесь світ від жахливих наслідків радіаційного лиха, пізніше почали називати ліквідаторами аварії. Вони працювали змінами, коли набиралися максимально допустимої дози радіації – виїжджали, звільняючи місце для новоприбулих.
За словами Михайла Волокушина, у районі із майже 300 ліквідаторів аварії на ЧАЕС залишилось близько 158. Багато хто з них не дочекався цього дня, бо ціною власного здоров’я намагався обмежити біду.
Щорічно міська рада виділяє кошти на лікування  ліквідаторам Чорнобильської аварії, але, на жаль, на державному рівні цієї підтримки недостатньо. Лише в цьому році, завдяки неодноразовому зверненню до Верховної Ради України та судовим процесам, домоглися перерахунку пенсій для 1 категорії ліквідаторів. А ті, у кого  2, 3, 4 категорії,  та вдови чорнобильців так і не отримують належної фінансової допомоги. Звісно, з приходом нової влади сподіваються на увагу до цього болючого питання та позитивні зрушення. Сподіваємось, так і буде. Та чи буде?
Бажаємо героям-ліквідаторам міцного здоров’я та впевненості у завтрашньому дні. Світла пам’ять загиблим! Ваш величний подвиг незабутній!
Катерина ЗАПОРОЖЕЦЬ Фото автора 

1 комментарий:

  1. Мене звати Ізабелла Ітан Після 12 років шлюбу ми з чоловіком так чи інакше сварилися, поки він нарешті не покинув мене і не переїхав до Каліфорнії, щоб бути з іншою жінкою. Я відчував, що моє життя закінчилося, і мої діти думали, що ніколи більше не побачать свого батька. Я намагалася бути сильною лише перед дітьми, але не могла стримати біль, що мучив моє серце, моє серце було сповнене смутку і болю, тому що я дійсно була закохана в свого чоловіка. Я думаю про нього щодня і вночі, і завжди хотів би, щоб він повернувся до мене, я був дуже засмучений і потребував допомоги, тому звернувся за допомогою в Інтернет і натрапив на веб-сайт, який припускає, що доктор Алаба міг би допомогти своєму колишньому повернутися. Тому я відчув, що повинен спробувати. Я зв'язався з ним, і він сказав мені, що робити. Я зробив це, а потім він зробив мені приворот. Через 48 годин мій чоловік дійсно подзвонив мені і сказав, що він дуже сумує за дітьми, так дивно!! Отже, він повернувся того дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та дітям. Наш шлюб був міцнішим, ніж раніше, завдяки доктору Алабі. Він такий могутній, і я вирішив поділитися своєю історією в Інтернеті, що доктор Алаба був справжнім і могутнім чарівником. Я завжди буду молитися, щоб вона прожила довгий час, допомагаючи своїм дітям у скрутний час, якщо ви тут і потребуєте повернення колишнього або ваш чоловік перейшов до іншої жінки, перестаньте плакати, негайно зверніться до цього потужного орфографічного колеса. Ось його контактна електронна адреса за адресою: {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp/viber через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА.

    ОтветитьУдалить