пятница, 20 декабря 2019 г.

На змаганнях із кікбоксингу

14 грудня вихованці Сновської ДЮСШ «Колос» взяли участь у змаганнях «Відкритий кубок  ДЮСШ «Україна» серед юнаків з кікбоксингу «Новорічна рукавичка».
Дванадцять учнів відділення кікбоксингу тренера-викладача  Олександра Закревського виступали на цих змаганнях, одинадцять з них у двох версіях. Максим Спускан (вагова категорія 25 кг) та Ілля Лізогуб (60 кг) у версії лайт-контакт і хард-боксинг вибороли перші місця. Також перші місця у версії лайт-контакт у Богдана Щербини (30 кг), Костянтина Погорілка (40 кг) і Дмитра Кушніра. А у версії хард-боксинг відповідно два учні вибороли друге, а третє місце у Дмитра Кушніра.
Данило Бугрим (вагова категорія 40 кг), Кирило Артеменко (45 кг), Кирило Бабич  (30 кг) у версії хард-боксинг здобули перші місця, а у версії лайт-контакт у своїх вагових категоріях треті місця. Треті місця у версії хард-боксинг у  Владислава Дятла, Данила Онацького та Євгена Акуленка.
Дмитро Приходько (40 кг) виборов два другі місця у версії лайт-контакт і хард-боксинг. Данило Онацький у версії лайт-контакт також посів друге місце.
Цього дня у Мені проходив Відкритий  чемпіонат Менської ДЮСШ з вільної боротьби. Участь у змаганнях взяли більше 60 учасників, тринадцять із них -вихованці Сновської ДЮСШ «Колос» (тренери  А.Косевич, О.Россол та О.Подосіннікова). І на цих змаганнях учні школи виступили непогано,  з них  п’ять (вагова категорія 23 кг) здобули такі місця: Олександр Жук – І, Кирило Насінник – ІІ, Роман Мусійовський – ІІІ, Кирило Шадура  - IV, Костянтин Шевченко – V. Кирило Савинський (38 кг) виборов друге місце. Друге місце і у Максима Мороза (32 кг), а Гліб Россол у цій категорії посів третє місце.
Г.САЛАТА, директор ДЮСШ «Колос»

1 комментарий:

  1. Мене звати Ізабелла Ітан Після 12 років шлюбу ми з чоловіком так чи інакше сварилися, поки він нарешті не покинув мене і не переїхав до Каліфорнії, щоб бути з іншою жінкою. Я відчував, що моє життя закінчилося, і мої діти думали, що ніколи більше не побачать свого батька. Я намагалася бути сильною лише перед дітьми, але не могла стримати біль, що мучив моє серце, моє серце було сповнене смутку і болю, тому що я дійсно була закохана в свого чоловіка. Я думаю про нього щодня і вночі, і завжди хотів би, щоб він повернувся до мене, я був дуже засмучений і потребував допомоги, тому звернувся за допомогою в Інтернет і натрапив на веб-сайт, який припускає, що доктор Алаба міг би допомогти своєму колишньому повернутися. Тому я відчув, що повинен спробувати. Я зв'язався з ним, і він сказав мені, що робити. Я зробив це, а потім він зробив мені приворот. Через 48 годин мій чоловік дійсно подзвонив мені і сказав, що він дуже сумує за дітьми, так дивно!! Отже, він повернувся того дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та дітям. Наш шлюб був міцнішим, ніж раніше, завдяки доктору Алабі. Він такий могутній, і я вирішив поділитися своєю історією в Інтернеті, що доктор Алаба був справжнім і могутнім чарівником. Я завжди буду молитися, щоб вона прожила довгий час, допомагаючи своїм дітям у скрутний час, якщо ви тут і потребуєте повернення колишнього або ваш чоловік перейшов до іншої жінки, перестаньте плакати, негайно зверніться до цього потужного орфографічного колеса. Ось його контактна електронна адреса за адресою: {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp/viber через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА.

    ОтветитьУдалить