понедельник, 24 мая 2021 г.

СПОРТ

 Юнацький футбол 

Після вимушеної карантинної перерви вихованці місцевої спортшколи повертаються до традиційних змагань. Минулої неділі наші юні футболісти (2009 р.н. і молодші) побували в Городні, де вперше у нинішньому сезоні зіграли на зеленому газоні. Конкуренцію їм склали представники цього міста і Корюківки, Гончарівського, Славутича. Турнір був присвячений пам’яті Заслуженого тренера України М.І. Семеняки. 

На груповому етапі сновчани спочатку обіграли господарів поля з рахунком 4:0. Натомість основний час матчу проти гончарівців завершився внічию (0:0), хоча наша команда й мала явну перевагу. До того ж не реалізувала одинадцятиметровий удар. Доля зустрічі вирішилася під час пробиття серії пенальті, де влучнішими виявилися хлопці зі Сновська – 5:3. У фіналі їм довелося зіграти з корюківцями. Вони продемонстрували доволі хороший рівень гри, володіли ініціативою, не забили ще один одинадцятиметровий (оце так не пощастило). У підсумку склався рахунок 1:1 і розпочалася серія пенальті, в якій перемогу здобули футболісти з Корюківки (3:2). Як розповів «Променю» тренер ДЮСШ Олександр Кухаренко, поїздка на змагання стала  можливою завдяки підтримці депутата облради Олександра Якубіна. 

Легка атлетика

Чернігів 13 і 14 травня став місцем проведення командного чемпіонату області з легкої атлетики та обласних змагань «Хто ти, майбутній олімпієць?» серед  учнів спортшкіл  ФСТ «Колос». Сновщину представляв колектив з 14 хлопців та дівчат. Олег Салата у своїй віковій категорії подолав відстань у 400 м за 57,6 сек. і фінішував з п’ятим результатом. Вікторія Кузьменко (тренер Д.Лахадинов) здобула І місце в стрибках у довжину (4 м 75 см) і стала другою в забігу на 200 м. Роман Ломонос (тренер В.Івлєв) відзначився здобуттям ІІ місця в спринті на 100 м (13 сек.) і ІІІ-го – на 200 м (27,3 сек.). Естафетні команди хлопців та дівчат зі Сновщини поміж переважно старших конкурентів  посіли VI місця.

Чудово виступили наші відомі земляки.  Андрій Єрмоленко записав до свого активу І місце на 400 м. (Зараз він готується до участі в Чемпіонаті України). А Павлу Олійнику не було рівних у забігу на 1500 м (4 хв. і 5 сек).

Поїздка наших легкоатлетів на змагання стала можливою завдяки допомозі депутата облради Олександра Якубіна. 

1 комментарий:

  1. Яка чудова і надихаюча історія! Я була заміжня сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом повертався додому, більше не проводив зі мною час і розлучався. Тому я стала дуже сумною і загубилася в житті, тому що лікар сказав мені, що немає способу завагітніти, це дійсно робить життя мені нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про DR ALABA з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я переживаю, тому я зв'язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому: Він мені все розповів його потрібно було надати, перш ніж він міг накласти заклинання на возз’єднання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він послав потужну молитву, яку я мала вимовити посеред ночі, коли чинив заклинання кохання. Через 24 години мій єдиний чоловік повернувся до мене, вибачився за все, що зробив, і сказав мені, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонуйте Д-ру Алабі і розкажіть йому, що там відбувається. Він також підготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікує будь-яку небажану хворобу чи інфекцію, які завадили мені завагітніти, а потім проінструктував мене, як використовувати його до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї місцевої трави та кореня, через кілька тижнів я почала відчувати ознаки вагітності по всьому тілу, я була дійсно вагітна, і я щойно народила хлопчика в 1 місяць. Я присягаю, що весь світ дізнається про Д-ра Алабу за те, що він врятував мої стосунки, і який також дає мені дітей, яких я можу з гордістю називати своїми сьогодні. Для будь-якої жінки, яка вважає це неможливим, ось нагода посміхнутися і принести щастя своїй родині, будь ласка, зв’яжіться з DR ALABA електронною поштою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber його за номером +1(425) 477-2744, Дійсно, він Бог посланий, щоб привести втрачених коханців і принести вам щастя...

    ОтветитьУдалить