понедельник, 31 мая 2021 г.

Коли мед­працівникам буде доплата?

 У даному випадку мова йде про надбавку до зарплатні персоналу медичних закладів, який задіяний на боротьбі з коронавірусною хворобою. Вже майже рік ми чуємо розповіді Президента Зеленського та його урядовців про те, що медпрацівникам доплачують аж 300%. Проте у Сновську все це радше нагадує відому народну приказку – «Казав пан – кожух дам, та тільки слово його тепле».

Коротко нагадаємо: торік високопосадовці у столиці вирішили, що 300% надбавку отримуватимуть у лікарнях, де у штаті  є 4 анестезіологи. І пояснили свою вимогу турботою про пацієнтів. Щоправда, вони не могли не знати, що таких спеціалістів мало й вистачить не на всі медустанови. Скажімо, у Сновську анестезіолог лише один. Відповідно, у нашій громаді лікувати хворих на COVID-19 у стаціонарних умовах не дозволяється – з формальної точки зору. Тобто занедужав – їдь до Корюківки для госпіталізації. А якщо там місця немає – сиди вдома…

Коли до нашого краю прийшла велика хвиля захворюваності на коронавірус, місцеві лікарі попри все залишилися вірними своєму обов’язку. На грані можливостей вони боролися за життя і здоров’я своїх земляків. Тобто робили те, що й їхні колеги в Корюківській районній лікарні. Але доплат з державного бюджету не отримували. Ситуацію спробувала виправити Сновська міськрада, виділивши на фінансове заохочення медпрацівників певні кошти. Хоча погодьмося  - можливості місцевої скарбниці доволі обмежені порівняно з багатомільярдним антиковідним фондом, яким розпоряджався уряд.

За словами заступника генерального директора Сновської лікарні Ірини Якубовської, майже за рік активного поширення коронавірусної хвороби на Сновщині в інфекційному відділенні було надано стаціонарну медичну допомогу 379 хворим.  (Також велика кількість недужих на COVID-19 лікувалася у спеціалістів центру первинної медичної допомоги).

Колектив нашої лікарні складається з 228 працівників. З них приблизно 65% вже перехворіли на коронавірус.  Вони реально працюють в умовах підвищеного ризику  «підхопити» інфекцію. Проте їхнє грошове забезпечення не зросло. Надбавка від міськради – маленька й виплачується лише тим, хто працює  в «інфекційному». 

Вже давно триває обговорення – що треба зробити, аби такі лікарні, як у Сновську, мали право на «ковідну» 300% надбавку.  Відповідь очевидна: уповноважені держоргани у столиці  повинні внести зміни до нормативних документів, дозволивши медзакладу мати не 4, а хоча б 2 анестезіологи. Однак цього не хочуть робити. Навіть  навпаки: навесні вимоги підвищили. Тепер, скажімо, у Корюківській лікарні треба мати не 4, а вже 6 (!) анестезіологів. Наші сусіди якось оформили, ніби у них є саме стільки таких спеціалістів. А ось у Сновську аналогічний «кадровий показник» є абсолютно нереальним. Де їх стільки знайти – анестезіологів?

Складається враження, що владоможці просто не  хочуть виплачувати 300% надбавку персоналу всіх  лікарень, тому й вигадують якісь причини. Постає  питання: до кого звертатися? Приїжджав колись у Сновськ депутат Верховної Ради В.Дубіль з партії Ю.Тимошенко, то медпрацівники розповіли йому про ситуацію і попрохали щось зробити. Відтоді краще не стало…

І наостанок. За майже рік епідемії COVID-19 хвороба забрала життя десятьох наших земляків. На цьому фоні згадуються вихваляння різних брехунів і демагогів, які називали себе «чемпіонами у протидії коронавірусу». Щоправда, одного з них нещодавно призначили «цапом-відбувайлом». А другий досі на посаді…

Олег МІРОШНИЧЕНКО

1 комментарий:

  1. Яка чудова і надихаюча історія! Я була заміжня сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом повертався додому, більше не проводив зі мною час і розлучався. Тому я стала дуже сумною і загубилася в житті, тому що лікар сказав мені, що немає способу завагітніти, це дійсно робить життя мені нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про DR ALABA з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я переживаю, тому я зв'язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому: Він мені все розповів його потрібно було надати, перш ніж він міг накласти заклинання на возз’єднання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він послав потужну молитву, яку я мала вимовити посеред ночі, коли чинив заклинання кохання. Через 24 години мій єдиний чоловік повернувся до мене, вибачився за все, що зробив, і сказав мені, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонуйте Д-ру Алабі і розкажіть йому, що там відбувається. Він також підготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікує будь-яку небажану хворобу чи інфекцію, які завадили мені завагітніти, а потім проінструктував мене, як використовувати його до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї місцевої трави та кореня, через кілька тижнів я почала відчувати ознаки вагітності по всьому тілу, я була дійсно вагітна, і я щойно народила хлопчика в 1 місяць. Я присягаю, що весь світ дізнається про Д-ра Алабу за те, що він врятував мої стосунки, і який також дає мені дітей, яких я можу з гордістю називати своїми сьогодні. Для будь-якої жінки, яка вважає це неможливим, ось нагода посміхнутися і принести щастя своїй родині, будь ласка, зв’яжіться з DR ALABA електронною поштою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber його за номером +1(425) 477-2744, Дійсно, він Бог посланий, щоб привести втрачених коханців і принести вам щастя...

    ОтветитьУдалить