пятница, 29 августа 2014 г.

Повідомлення про оприлюднення рішень 44 сесії Щорської міської ради 6 скликання від 21.08.2014 року

Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від населення, підприємств, установ, політичних партій та громадських організацій, на блозі газети «Промінь» promingazeta.blogspot.com та на сайті Щорської міської ради schors.in.ua будуть оприлюднені рішення 44 сесії 6 скликання Щорської міської ради: «Про затвердження Програми з охорони довкілля, раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки на території Щорської міської ради на 2014 - 2016 роки», «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів анулювання дозволів».


Рішення спрямовані на удосконалення і деталізацію відповідних процедур, підвищення ефективності регулювання вищевказаних відносин.
З текстом рішень можна також ознайомитись у приміщенні Щорської міської ради за адресою: 15200, м. Щорс, вул. К. Маркса, 5, тел. 2-18-35.


Додаток №____




УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Сорок четверта сесія

РІШЕННЯ

Від  «21» серпня 2014  року           
                                                             
Про затвердження  Програми
з охорони довкілля, раціонального
використання природних ресурсів та
забезпечення екологічної безпеки на
території Щорської міської ради на
2014 – 2016 роки 

 Розглянувши Програму з охорони довкілля, раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки на території Щорської міської ради на 2014 – 2016 роки, погоджений рішенням Виконавчого комітету Щорської міської ради № 49 «Про погодження проекту  Програми з охорони довкілля, раціонального використання природніх ресурсів та забезпечення екологічної безпеки на території Щорської міської ради на  2014 – 2016 роки», відповідно до статей 3, 6, 15, 55 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», п. 22 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, сесія міської  ради вирішила:
           1. Затвердити  Програму з охорони довкілля, раціонального використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки на території Щорської міської ради на 2014 – 2016 роки   (Додаток 1).
2. Затвердити Заходи Щорської міської ради щодо „Програми з охорони довкілля, раціонального використання природніх ресурсів та забезпечення екологічної безпеки на території Щорської міської ради на 2014 – 2016 роки” (Додаток 2).
          3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  постійну депутатську комісію з питань законності, регламенту, депутатської діяльності.   


Міський голова                                                                                 Р.І. Зуб

Додаток № 1
до рішення від 
21.08.2014 року.



Програма
з охорони довкілля, раціонального використання природніх ресурсів та забезпечення екологічної безпеки на території Щорської міської ради на 2014 – 2016 роки

1. Загальні відомості
Місто Щорс розташоване в Щорському районі Чернігівської області. На півночі межує з землями Сновської, на заході Староборовицької, на сході Сновської і на півдні Великощимельської та Займищанської сільських рад.
В межах території Щорської міської ради протікає річка Снов.
На території ради знаходиться один населений пункт м. Щорс, в якому мешкає 11 тис. чоловік. Місто знаходиться на відстані 72 км від обласного центру міста Чернігів і 236 км від столиці України міста Києва.
По характеру рельєфа територія різноманітна, в основному низинна, яка на заході переходить у долину річки.
Найбільшими промисловими підприємства міста є ТОВ «Щорський завод продтоварів», локомотивне депо Щорс, ТОВ «Меблева фабрика».
З лісогосподарських підприємств на території ради розміщені Щорське лісництво Корюківського Держлісгоспу та Щорський райагролісгосп.
По території ради проходить ділянка залізничної колії Гомель-Бахмач та автомобільні шляхи Щорс-Городня, Щорс-Березне.
Функціонує залізнична станція Щорс та автобусна станція.
Криза в економіці супроводжується підвищенням частки застарілих технологій і обладнання, зниженням рівня модернізації та оновлення виробництва, старінням основних фондів, а техногенне навантаження супроводжується посиленням антропогенної дії на навколишнє середовище.
Вищевказані та інші підприємства і об’єкти транспортної інфраструктури є джерелом забруднення навколишнього природного середовища і складають реальну загрозу здоров'ю мешканців міста та потенційному виникненню надзвичайних ситуацій.

Суспільна актуальність і доцільність розробки Програми.
Екологічна ситуація, що склалася в місті Щорс вимагає визначення пріоритетів природоохоронних дій у виробничій та комунальних сферах, екологічного моніторингу довкілля та контролю джерел забруднення, екологічного інформування, освіти та залучення до охорони довкілля населення міста.
Актуальність і доцільність розробки Програми визначаються такими факторам, як забрудненням природних вод, повітря, ґрунтів шкідливими речовинами та побутовими відходами.
Позитивне розв'язання проблем матиме високу екологічну, економічну та соціальну ефективність.
Виконання завдань Програми має бути важливою складовою формування і реалізації соціально-економічної, екологічної політики міста на шляху до постійного і стабільного економічного розвитку.

3. Основна мета Програми і термін її реалізації.
Програма -  оргазіційно-економічний документ, що визначає стратегію і шляхи розв'язання однієї з найважливіших загально-суспільних проблем - поліпшення екологічної ситуації в місті, яка є важливою складовою екологічної політики, орієнтованої на створення безпечних умов життя людини.
Метою програми є розробка і реалізація заходів по забезпеченню екологічної безпеки, стабілізації і поступовому поліпшенню стану довкілля, раціональному використанню і відтворення природних ресурсів шляхом використання науково-обгрунтованих природоохоронних і ресурсозберігаючих рішень, мобілізації матеріальних і фінансових ресурсів, координації дій органів влади і господарських суб’єктів для забезпечення сталого функціювання екосистеми міста, екологічно-безпечних умов життєдіяльності населення і господарської діяльності та захисту природних ресурсів від забруднення і виснаження.
Реалізація цієї мети дасть можливість знизити вміст шкідливих речовин у водоймищах, атмосферному повітрі, грунтах до гранично допустимих показників, забезпечити збереження і відновлення біорізноманіття на території міста. 
Формування програми захисту довкілля базується на основних принципах сталого розвитку суспільства.
Термін реалізації Програми - 2016 рік.

4. Основні проблеми, напрями і завдання Програми.
Аналіз сучасного екологічного стану міста окреслив коло найактуальніших проблем, визначив основні напрями та завдання, які вимагають розв'язання та є предметом цієї Програми.
Проблеми:
-  екологізація господарської діяльності;
- державна екологічна експертиза усіх видів діяльності, які можуть негативно вплинути на навколишнє природне середовище;
- громадська експертиза будівництва та експлуатації господарських комплексів;
- дотримання законодавства у сфері фінансового забезпечення дій щодо екологізації господарської діяльності та охорони природи;
- забезпечення доступу населення до екологічної інформації.
Для досягнення основної мети Програми передбачається реалізувати заходи за такими пріоритетними напрямами:
- охорона навколишнього природного середовища від забруднення;
- екологізація суспільного виробництва (ліквідація або винесення за межу міста шкідливих для здоров’я виробництв та еколого- небезпечних об’єктів); 
- раціональне землекористування;
- ощадливе використання природних ресурсів;
- розвиток заповідної справи як засіб збереження біологічного розмаїття;
- підвищення рівня екологічного виховання населення, духовності та правосвідомості.
При виборі напрямів та завдань Програми враховані наступні критерії:
- техногенний тиск на довкілля та негативний вплив на здоров'я населення;
- негативний вплив на продуктивність природних ресурсів;
- потенційний екологічний ризик;
- негативний вплив на екологічні системи.
Виходячи з вказаних критеріїв, першочерговими завданнями є: 
- в енергетиці модернізація енергетичних об'єктів з метою підвищення ефективності процесів горіння, перевід котелень на більш екологічно безпечні види палива;
- в промисловості обмеження викидів летючих і стійких органічних забруднювачів, а також зменшення накопичення та складування небезпечних відходів шляхом введення маловідходних технологій та удосконалення методів очистки;
- в комунальному господарстві удосконалення системи теплопостачання, водопостачання та каналізації, зменшення втрат тепла і води, розширення мереж каналізації, модернізація існуючих очисних споруд та будівництво нових, удосконалення системи збору транспортування, переробки та складування побутових відходів, реконструкція існуючого сміттєзвалища для побутових та промислових відходів.
- на транспорті розширення використання не етильованого бензину та малосірчаного дизельного палива і поступова заміна транспортних засобів на більш сучасні.
Вирішення цих завдань повинно концентруватися на об'єктах, які становлять найбільшу небезпеку для здоров’я жителів міста, довкілля.

5. Охорона та екологічно-безпечне використання земельних ресурсів.
Комплекс необхідних заходів.
Землі, ґрунти відіграють багатогранну роль у розвитку і функціонуванні біосфери, забезпечують біологічний кругообіг речовин у рироді, просторовим базисом розміщення і розвитку всіх галузей господарства.
Значний вплив на стан земель здійснює антропогенна діяльність: це викиди в атмосферу шкідливих речовин, несанкціоноване складування промислових та побутових відходів, скиди недостатньо очищених стоків, водна та вітрова ерозія.
Існуючий стан використання земельних ресурсів не відповідає вимогам раціонального природокористування.
Виходячи з вищенаведеного, необхідні наступні заходи:
- створення прибережних захисних смуг вздовж водних обєктів, забезпечення необхідного режиму їх використання; 
- закріплення в натурі межі прибережних смуг та доведення до відома усіх землевласників та землекористувачів норми водного кодексу щодо їх утримання;
- заборона будівництва в межах прибережних захисних смуг;
- проведення в місті інвентаризації вільних земельних ділянок, які можуть бути надані під забудову, проведення моніторингу земель; 
- раціональне виділення земельних ділянок під забудову;
- обмеження надання земельних територій водоохоронних зон, земель, перспективних в плані організації заповідників, парків, скверів.

6. Охорона та екологічно-безпечне використання водних ресурсів.
Комплекс необхідних заходів.
Характеристика сучасного екологічного стану міста Щорс свідчить про необхідність прийняття відповідних заходів по охороні водних ресурсів.
Загальний стан річки Снов за інтегральними показниками антропогенного впливу оцінюється як задовільний.
Серед біологічних забруднювачів перше місце посідають ливневі та комунально-побутові стоки.
Виходячи з вищенаведеного, необхідні наступні заходи:
- створення прибережної захисної смуги вздовж річки Снов, забезпечення належного утримання русла річки та необхідного режиму її використання; 
- закріплення в натурі межі прибережних смуг та доведення до відома усіх землевласників та землекористувачів норми водного кодексу щодо їх утримання;
- заборона будівництва в межах прибережних захисних смуг та їх розорювання; 
- забезпечення належного утримання джерел та потічків на території міста;
- пріоритетне виділення коштів на будівництво, реконструкцію та заміну аварійних водопровідно - каналізаційних мереж і споруд;
- здійснення будівництва (реконструкції) каналізаційних мереж міста з метою більш ефективного використання існуючих очисних споруд;
- обов'язкове встановлення всім водоспоживачам лічильників споживання води;
- доведення роботи очисних споруд до показників, встановлених «Правилами охорони поверхневих вод від забруднення зворотними водами”, підприємств, організацій, установ всіх форм власності, які здійснюють забруднення поверхневих вод стічними
водами; 
- проведення реконструкції полігону твердих побутових відходів, будівництво водогону в мікрорайоні «Носівка», реконструкція каналізаційних мереж в районі «Пятикутів»;
- забезпечення належного утримання прибережних смуг, русла річки, потічків та джерел на території міста, очищення їх від підтоплених дерев, відходів, сміття тощо;
- забезпечення невідворотності відповідальності та відшкодування збитків, заподіяних діяльністю, що супроводжувалась порушенням чинного законодавства;
- виховання екологічної свідомості та культури населення.

7. Охорона атмосферного повітря.
Комплекс необхідних заходів.
Якість атмосферного повітря в місті залежить від об'ємів викидів забруднюючих речовин від стаціонарних промислових підприємств, стану доріг, автотранспорту.
Більшість автомобілів не оснащена нейтралізаторами і фільтрами для вихлопних газів двигунів, масове впровадження яких гальмується застосуванням низькоякісного моторного пального.
Стан покриття більшості вулиць вимагає капітального ремонту.
У зв'язку з цим є нагальним: 
- переведення котелень на природний газ або альтернативні види топлива.
- скорочення руху вантажного автотранспорту по місту.
- визначення місця стоянок автомобілів. 
- розміщення в місті службою ДАІ контрольно-діагностичних пунктів перевірки та регулювання паливних систем автомобільних двигунів для контролю за токсичністю відпрацьованих газів автомобілів. 
- проведення якісного ремонту доріг міста. 
- створення смуг зелених насаджень для захисту від загазованості та шуму вздовж вулиць.
- широке впровадження, в якості моторного палива, стисненого природного газу шляхом створення розвиненої мережі газонаповнюючих станцій. 

8. Охорона та екологічно-безпечне використання зелених насаджень.
Комплекс необхідних заходів.
З усіх живих організмів рослини найменш захищені від господарської діяльності людини. Має місце прямий негативний вплив на зелені насадження з боку мешканців міста. Враховуючи те, що зелені насадження відіграють ключову роль у формуванні сприятливого для людей навколишнього середовища, є необхідним:
- передача КП «Щорська ЖЕД» функцій щодо надання якісних фахових послуг зеленого господарства: догляду за зеленими насадженнями, видалення аварійних та фаутних дерев, проведення технічної інвентаризації об'єктів зеленого господарства в міста;
- створення комісії для визначення стану та вартості зелених насаджень;
- винесення в натуру меж зелених ділянок з наданням їм статусу парків,скверів та рекреаційних зон; закладання нових парків і скверів;
- проведення посадки зелених насаджень в водоохоронних зонах водних об’єктів.

9. Збереження біологічного ландшафтного різноманіття. Заповідна справа.
Комплекс необхідних заходів.
Внаслідок впливу негативних антропогенних факторів має місце порушення екологічних систем: зникають деякі види рослин, а численні види перебувають під загрозою повного знищення. Для відтворення систем необхідно взяти під охорону природні об'єкти, на яких не позначився або слабо позначився антропогенний вплив.
З цією метою є необхідним:
- вивчення питання створення ландшафтного парку вздовж річки Снов в районі залізничного мосту.
- встановлення на територіях та об'єктах природно-заповітного фонду єдиних державних інформаційних знаків та аншлагів.
- облікування рідкісних видів рослин та дерев, гідрологічних пам'яток природи та вивчення питання про надання їм охоронного статусу.
- закриття незаконно діючих кар'єрів по несанкціонованому відбору піску на околицях міста. 

10. Основні напрями діяльності та заходи, спрямовані на безпечне розміщення,
утилізацію, знешкодження та переробку побутових і промислових відходів.
Проблема накопичення, збирання,переробки, утилізації, знешкодження та захоронення відходів є однією з гострих проблем функціонування м. Щорс. Відходи виробництва та споживання, при їх накопиченні, є джерелом суттєвої екологічної небезпеки та соціальної напруги. Кількість побутових відходів постійно збільшується, а склад їх змінюється.
За рахунок організаційно-розпорядчих, економічних, нормативно-правових та науково-технічних природоохоронних заходів передбачається призупинити  погіршення стану навколишнього природного середовища, забезпечити передумови для переробки та утилізації відходів, розробити і впровадити ресурсозберігаючі технології, а також удосконалити і стабілізувати всю систему поводження з відходами, що неодмінно призведе до поступового покращення екологічної ситуації та умов життя людей.
У зв'язку з цим є доцільним:
- впровадження роздільного збирання цінних компонентів ТВП (твердих побутових відходів) за місцем їх утворення, тобто безпосередньо населенням (відбір біовідходів з наступною їх переробкою у компост).
- організація мережі комплексних приймальних пунктів вторинної сировини.
- проведення реконструкції, рекультивації та санації діючих і завершених експлуатацією звалищ.
- забезпечення дотримання санітарних та екологічних норм при експлуатації існуючого полігону твердих побутових відходів.
- проведення роботи по ліквідації несанкціонованих неконтрольованих звалищ твердих побутових відходів.
- поетапне впровадження планової санітарної очистки в приватному секторі. 

11. Екологічне інформування, освіта та виховання.
Ефективним засобом подолання екологічної кризи в місті має стати посилення просвітницької діяльності в галузі охорони навколишнього природного середовища, конструктивне співробітництво з усіма громадськими рухами екологічного спрямування, сприяння проведенню цілісної політики з екологічної освіти, екологічне виховання та пропаганда природоохоронних знань.
Правове заохочення громадян, їх екологічних об'єднань до здійснення природоохоронної діяльності і надалі буде спрямовуватись на захист екологічних прав населення, забезпечення екологічної безпеки, ефективне використання природних ресурсів.
Конструктивна співпраця передбачається :
- у використанні громадської думки в процесі прийняття екологічно значущих рішень та залученні незалежних експертів і громадських організацій під час проведення екологічної експертизи екологічно небезпечних об'єктів та об'єктів, здатних негативно впливати стан довкілля та здоров'я населення м. Щорс;
- у сприянні діяльності екологічних об'єднань громадян при розв'язанні конкретних екологічних проблем, залученні їх до здійснення відповідних екологічних програм,
різних природоохоронних заходів.
З метою посилення просвітницької діяльності в галузі охорони довкілля передбачається:
- проведення просвітницьких та ековиховних заходів;
- організація та проведення акцій, спрямованих на пропаганду екологічно безпечного способу життя;
- забезпечення інформаційно-пропагандистської діяльності.

12. Економічне забезпечення виконання Програми.
Фінансування виконання заходів Програми передбачається з таких джерел:
- коштів державного, обласного та міського бюджетів;
- державних фондів охорони навколишнього природного середовища;
- коштів підприємств;
- коштів інвесторів та інших не заборонених законодавством джерел.
Для забезпечення стабільного надходження коштів для здійснення природоохоронних заходів пріоритетне значення має надаватись розвиткові економічного механізму природокористування.
Головними складовими елементами економічного механізму природокористування мають бути:
- плата за спеціальне використання природних ресурсів;
- плата за забруднення навколишнього природного середовища та інщі види шкідливого впливу на довкілля.
Використання різних методів і підходів при удосконаленні господарського механізму в галузі охорони навколишнього природного середовища та реалізація Програми мають забезпечити передумови для створення в майбутньому навколишнього середовища високої якості.
Господарський механізм управління природокористуванням має виконувати три основні функції:
- стимулювати впровадження безвідходних екологічно чистих технологій;
- створювати всебічну зацікавленість у проведенні природо-відновлювальних і природоохоронних заходів;
- регулювати процес розміщення нових промислових об'єктів в умовах жорстких екологічних обмежень.
Суть економічного механізму управління визначається не стільки платежами за шкоду, скільки тим, як ці економічні важелі взаємопов'язані в єдину систему управління природокористуванням.
Виходячи з наведеного, виконання Програми обумовлює необхідність:
- удосконалення економічного механізму платежів за забруднення навколишнього середовища та штрафів і їх тарифів з орієнтацією на розмір необхідних витрат для
виконання природоохоронних заходів на різних рівнях управління відповідно до екологічних програм;
- впровадження системи екологічного аудиту (екологічної експертизи), що забезпечує оцінку відповідності продукції, робіт та послуг екологічним вимогам, стандартам і нормативам, а також попередження реалізації продукції, небезпечної для здоров'я населення та навколишнього середовища;
- врахування екологічного фактору в ціновій та податковій політиці.
Крім того, потребують вирішення питання про:
- звільнення від податку прибутку, використаного для здійснення природоохоронних заходів;
- встановлення диференційованого оподаткування прибутку в залежності від екологічного стану, підвищене оподаткування екологічно небезпечної продукції, яка підлягає виведенню з виробництва, звільнення від податку на добавлену вартість робіт, що виконуються за рахунок коштів екологічних фондів; врахування в цінах екологічних якостей продукції.
За використання всіх без винятку природних ресурсів - землі, надр, води, лісу чи іншої рослинності, тваринного світу (включаючи рибні запаси), рекреаційні та ін. слід встановити відповідні платежі, в тому числі на їх відновлення та охорону.
Потребує створення система екологічного страхування, що передбачає відповідальність підприємств за заподіяні ними збитки, а також страхування збитків від аварійного чи випадкового забруднення навколишнього середовища.
Система еколого-правових відносин має бути максимально зорієнтована на міжнародно визнані правові норми і екологічні стандарти, їх метою має стати гармонійне поєднання екологічних та економічних інтересів при незмінному пріоритеті прав людини на здорове довкілля, сприятливі умови життя, збереження стійкості екологічних систем біосфери. 

Міський голова                                                                                          Р.І. Зуб





Додаток № 2
До рішення від 
21.08.2014  року
З А Х О Д И
Щорської міської ради щодо „ Програми з охорони довкілля,
раціонального використання природніх ресурсів та забезпечення екологічної
безпеки на території Щорської міської ради на 2014 – 2016 роки”.

з/п
Зміст заходів
Термін
виконання
Відповідальні за
виконання
1
Раціональне виділення земельних ділянок під забудову
Постійно
Райвідділ Держземагенства
2
Встановлення водоохоронних зони вздовж річки Снов
2016 р.
Райвідділ Держземагенства, земельна комісія
3
Реконструкція існуючого полігону твердих побутових відходів м. Щорс
2014-2016 р.
Виконавчий комітет міської ради
4
Реконструкція дощової каналізації по вул. Залізнична та О. Матросова
2014-2016 р.
Виконавчий комітет міської ради
5
Реконструкція каналізаційних мереж по вулицям Леніна, Некрасова, Свердлова, Р. Люксембург
2014-2016 р.
Виконавчий комітет міської ради
6
Будівництво водогону в мікрорайоні «Носівка»
2015-2016р.
Виконавчий комітет міської ради
7
Впорядкування територій міських кладовищ відповідно до санітарно-екологічних норм
Постійно
КП «Щорська ЖЕД»
8
Впровадження нових прогресивних технологій збору твердих побутових відходів
Постійно
КП «Щорська ЖЕД»
9
Реконструкція зелених насаджень по вул. Леніна
2014
КП «Щорська ЖЕД»



Міський голова                                                                                                   Р.І. Зуб
Додаток №____




УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Сорок четверта сесія

РІШЕННЯ

Від  «21» серпня 2014  року           
                                                             
 Про затвердження Порядку видачі дозволів
 на порушення об’єктів  благоустрою або
 відмови в їх видачі,  переоформлення, видачі
 дублікатів, анулювання дозволів

Відповідно до ст. 26-1 Закону України
«Про благоустрій населених пунктів», ст.ст. 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України
від 30 жовтня 2013р. «Про затвердження типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів» № 870, з метою створення належних умов щодо контролю за охороною і відновленням об’єктів благоустрою, визначення єдиної процедури видачі суб’єктам господарювання та фізичним особам дозволів на порушення об’єктів благоустрою, сесія міської ради вирішила:

        1. Затвердити Порядок видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів згідно Додатку 1.

        2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  постійну депутатську комісію з питань законності, регламенту, депутатської діяльності.   

        


Міський голова                                                                                     Р.І. Зуб





Додаток 1
                                                                                                                                                                      До рішення від 21.08.2014р.

ПОРЯДОК
видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів
 1. Цей Порядок встановлює процедуру видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою (далі - дозвіл) або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у Щорській міській раді Чернігівської області (далі –Порядок).
 2. Дія цього Порядку поширюється на юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що здійснюють порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт.
 3. Дозвіл не вимагається, якщо земляні та/або ремонтні роботи проводяться:
 особами, які мають документ, що посвідчує право власності або право користування земельною ділянкою, у тому числі право земельного сервітуту;
 у рамках підготовчих або будівельних робіт, право на проведення яких оформлене в установленому законодавством порядку.
 4. Дозвіл видається виконавчим органом Щорської міської ради Чернігівської області за місцем проведення робіт на підставі письмової заяви, що подається відповідною юридичною особою чи фізичною особою - підприємцем (або їх уповноваженим представником), за формою згідно з додатком 1.
 Для отримання дозволу подається заява юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що здійснюють порушення об’єктів благоустрою, пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт.
 Для переоформлення, анулювання або видачі дубліката дозволу подаються заява та дозвіл або його дублікат (крім випадку видачі дубліката у зв’язку з втратою).
 Зазначений перелік документів є вичерпним.
Разом з дозволом заявнику видається ордер на проведення земляних робіт (Додаток 4) з визначенням термінів проведення робіт та з переліком підприємств, установ, організацій для обовязкового погодження з ними.
 5. Видача дозволу, його переоформлення, видача дубліката та анулювання дозволу здійснюються на безоплатній основі.
 Форма дозволу наведена у додатку 2.
 6. Дозвіл видається на проведення робіт, перелік яких наведено у додатку 3. Строк дії дозволу визначається з урахуванням умов проведення робіт і не може перевищувати один рік.
 7. Дозвіл видається протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви.
 8. Виконавчий комітет Щорської міської ради веде реєстр дозволів.
 9. Відмова у видачі дозволу видається заявнику в письмовій формі з відповідним обґрунтуванням у строк, передбачений для видачі дозволу.
 Підставою для відмови у видачі дозволу є невідповідність поданих документів вимогам законодавства.
 Відмову у видачі дозволу може бути оскаржено в установленому законом порядку.
 10. У разі коли у строк, установлений пунктом 7 цього Порядку, не видано дозвіл або відмову в його видачі, право проведення на об’єкті благоустрою робіт виникає на десятий робочий день з дня закінчення зазначеного строку та вважається, що дозвіл видано.
 11. Підставою для переоформлення дозволу є передача права проведення на об’єктах благоустрою робіт іншій особі або зміна найменування юридичної особи чи прізвища, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця та/або їх місцезнаходження.
 Переоформлення дозволу здійснюється за процедурою, передбаченою частиною 8 статті 4-1 Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
 Під час переоформлення дозволу проведення робіт не зупиняється.
13. Підставою для видачі дубліката дозволу є втрата або пошкодження дозволу.
 Дублікат дозволу видається за процедурою, встановленою частиною 9 статті 4-1 Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
 14. Дозвіл може бути анульовано виконавчим органом Щорської міської ради у разі:
 подання особою, яка отримала дозвіл, заяви про його анулювання та оригіналу дозволу або його дубліката;
 наявності відомостей про припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що отримали дозвіл.
 Виконавчий орган Щорської міської ради у разі анулювання дозволу вносить відповідну інформацію до реєстру дозволів.
 15. У разі анулювання дозволу за заявою особи, яка отримала дозвіл, така особа може отримати новий дозвіл відповідно до вимог цього Порядку.
Міський голова                                                                                                                                    Р.І. Зуб

Додаток 1
до
Порядку


__________________________________________________
(найменування виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, якому подається заява)
Заявник ___________________________________________
(найменування юридичної особи, прізвище,
__________________________________________________
ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, їх
__________________________________________________
місцезнаходження, контактний номер телефону)
ЗАЯВА
Відповідно до статті 261 Закону України “Про благоустрій населених пунктів” прошу _______________________________________________________________________________
                           
(видати, переоформити, видати дублікат, анулювати (необхідне зазначити)
дозвіл на порушення об’єкта благоустрою __________________________________________
                                                                                               
(назва об’єкта благоустрою
_______________________________________________________________________________
та його місцезнаходження)
з метою проведення_____________________________________________________________,
                                                                      
(вид земляних та/або ремонтних робіт
________________________________________________________________________________
згідно з додатком 3 до Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або
________________________________________________________________________________
відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та місце їх проведення)
_______________________________________________________________________________,
Дозвіл від ______ _____________________ 20___ р. № ________ (зазначається у разі переоформлення, анулювання дозволу або видачі його дубліката) виданий _______________________________________________________________________________
                                              
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я
________________________________________________________________________________
та по батькові фізичної особи — підприємця, їх місцезнаходження)
_______________________________________________________________________________
Додаток: Дозвіл або його дублікат (у разі переоформлення, анулювання дозволу або видачі його дубліката (крім випадків видачі дубліката у зв’язку з втратою).
З метою забезпечення ведення реєстру дозволів на порушення об’єктів благоустрою і відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” я,
__________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи)
___________________________
(підпис)
даю згоду на оброблення моїх персональних даних.
Заявник
____________________
(підпис)
____________________
(ініціали та прізвище)

________
Примітка. Кожна сторінка цієї заяви засвідчується підписом заявника, скріпленим його печаткою (за наявності).

Додаток 2
до
Порядку

ГЕРБ
ФІРМОВИЙ БЛАНК

ДОЗВІЛ № _______________
Дозволяється ______________________________________________________________________________
                                                          
(найменування юридичної особи, прізвище,
________________________________________________________________________________
ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця, їх місцезнаходження)
_______________________________________________________________________________
проводити______________________________________________________________________
                                             
(вид земляних та/або ремонтних робіт та місце їх проведення)
_______________________________________________________________________________
на об’єкті благоустрою__________________________________________________________
_______________________________________________________________________________.
(назва об’єкта благоустрою та його місцезнаходження)
Дозвіл діє з ____ _________ 20__ р. до ____ _________ 20__ р.
Особа, якій видано дозвіл, зобов’язана власними силами привести об’єкт благоустрою у належний стан після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт або може у випадках, передбачених пунктом 2 частини другої статті 19 Закону України “Про благоустрій населених пунктів”, сплатити його відновну вартість.
Заст..міського голови
_______________________
(ініціали та прізвище)
_________________
(підпис)

М.П.
____ __________ 20__ р.
Додаток 3
до Порядку
ПЕРЕЛІК
земляних та/або ремонтних робіт, для проведення яких необхідно отримати дозвіл

 1. Земляні або монтажні роботи, не пов’язані з прокладенням, перекладенням, ремонтом інженерних мереж і споруд.
 2. Земляні або монтажні роботи, пов’язані з розриттям дорожнього покриття вулиць, доріг, майданів, площ.
 3. Роботи, пов’язані з порушенням благоустрою об’єктів зеленого господарства.
 4. Роботи, пов’язані з інженерними вишукуваннями.
 5. Роботи, пов’язані з археологічними дослідженнями.
 6. Улаштування нових та/або заміна існуючих посадкових майданчиків для пасажирів міського громадського транспорту з встановленням навісу або павільйону.
 7. Ремонт та/або улаштування майданчиків для паркування транспортних засобів, спортивних, дитячих та інших майданчиків.
 8. Заміна пошкоджених та застарілих конструкцій опор, ліхтарів, освітлювальної арматури, тросів, розтяжок, кабелів, дротів, комунікаційної апаратури.
 9. Прокладення, перекладення або заміна водостічних, водопровідних труб та водоприймальних колодязів.
 10. Установлення нових, відновлення, ремонт та заміна існуючих малих архітектурних форм.
 11. Відбудова, відновлення зруйнованих частин фундаментів пам’ятників, декоративних скульптур та композицій, елементів обладнання фонтанів та декоративних басейнів із заміною зношених труб та водопровідної арматури фонтанів тощо.

 12. Установлення нових та/або ремонт і відбудова пошкоджених споруд і обладнання пляжів (гардеробів, камер схову, пунктів прокату пляжного інвентарю, туалетів, лав, грибків, навісів, альтанок тощо), спортивного та дитячого устаткування.
.
Додаток 4
До Порядку
ГЕРБ
ФІРМОВИЙ БЛАНК                                                                                      

 

ПОГОДЖЕНО:

1.       Щорське відділення ДАІ                                             "____"________________ 20___ р.
2.       БМЕУ-5                                                                         "____"________________ 20___ р.
3.       ПрАТ "Комунальник"                                                  "____"________________ 20___ р.
4.       Район електричних мереж                                          "____"________________ 20___ р.
5.       Управління газового господарства                            "____"________________ 20___ р.
6.       Район електричних мереж П.З. залізниці                  "____"________________ 20___ р.
7.       Цех електрозв’язку                                                       "____"________________ 20___ р.
8.       Околоток зв’язку                                                          "____"________________ 20___ р
9.       Архітектура                                                                   "____"________________ 20___ р.
О Р Д Е Р  
проведення земляних робіт в межах м. Щорс
"____"________________ 20___ р.

            Представнику                                                                                                                    
дозволяється проведення земляних робіт по прокладенню                                                     
_____________________________________________________________________________
по вул. (пров.)                                                                                                                               
                                                                                                                                                        
Відповідальний                                                                                                                 
Закмовник______________________________________________________________
Проведення робіт дозволено:
з "        "                                              20        р.         по "     "                                              20        р.
            Роботу проводити в ____ зміни.


Заступник  міського голови                                                  _______________________
М.П.

ТЕХНІЧНІ УМОВИ
для проведення земляних робіт в межах м. Щорс

1.      Роботи необхідно розпочати та закінчити у строки передбачені цім договором. Перед початком робіт надати план-графік за етапами та гарантійний лист на відновлення асфальтного покриття.
2.      Місце проведення земляних робіт огородити парканом встановленого зразку з вказаними ДАІ габаритами. Виставити попереджувальні знаки "Інша небезпека", "Дорожні роботи", а в нічний час – сигнальні ліхтарі червоного кольору.
3.      Роботи проводити з безумовним дотриманням вказівок погоджувальних організацій. Своєчасно та якісно розкріплювати траншеї не допускаючи їх руйнувань.
4.      Усі матеріали та ґрунт розташовувати виключно в межах огородженої ділянки.
5.      При виявленні вибухонебезпечних предметів роботи припинити, місце виявлення предмету огородити, забезпечити охорону, повідомити районний відділ МНС (тел. 101), районний відділ МВС (тел. 102).
6.      У всіх випадках при проведенні земляних робіт повинен зберігатися нормальний рух автотранспорту та пішоходів.
7.       Засипання траншей та котлованів на проїздах з удосконаленим покриттям необхідно виконувати за допомогою піску, шарами у 20 см. завтовшки, з ретельним трамбуванням і поливкою водою в зимовий час, або талим піском з трамбуванням в літній час.
8.      Прибирання матеріалів та залишкового ґрунту необхідно виконати протягом 24 годин після засипання розритої траншеї або котловану.
9.      Цей ордер та схему тримати постійно на місці проведення земляних робіт для пред’явлення особам, що мають відповідні права на інспектування.
10.  Ордер виданий на погодження дійсний протягом 15 діб.

Попередження:
1.         За самовільне проведення земляних робіт в межах м. Щорс, а також невиконання технічних умов посадо особи та громадяни несуть адміністративну або судову відповідальність.
2.         Провали та просідання на дорогах, тротуарах та інших місцях де проводились роботи протягом одного року ліквідуються силами і засобами організацій та осіб, що їх проводили.
          З технічними умовами ознайомлений:
          Відповідальний: ___________________________________________________________
______________________________________________________________________________
(посада, організація, прізвище, дата)

Комментариев нет:

Отправить комментарий