воскресенье, 23 ноября 2014 г.

Запам’яталося на все життя

Хоч листопад у житті, та я не можу забути як на свято молоді, в селі відбулась зустріч однокласників, які в 1974 році закінчили Петрівську середню школу імені Героя Радянського Союзу П.І. Семака. До речі, у 2017 році рідній школі виповниться 50 років.

Це була надзвичайно приємна і захоплююча зустріч, адже декого я особисто не зустрічала як і закінчила 10 класів. З двох класів нас зібралось 23. Однокласники з’їхались з усіх куточків України. І хоча, здавалося б, минув чималий відрізок часу, зустріч цю я забути не можу. І досі бачу перед собою директора Василя Шмаровоза, педагогів, інтер’єр школи. Усім сподобалась намальована на всю стіну чудова картина – наша місцева Миколаївська церква. Її намалював земляк-художник П.П. Савоста.
На згадку про зустріч ми всі разом сфотографувались біля школи, а потім пішли в місцеве кафе «Орхідея». Спілкувались, згадували шкільні роки, учителів, які не тільки навчали нас математиці й літературі, а ще й учили добру, чесності, працелюбності, повазі. Низький їм уклін!
Відвідали місцеве кладовище, де поклали квіти на могили наших покійних однокласників та наставників, пом’янули їх хвилиною мовчання.
За станом здоров’я наш класний керівник - К.Я. Ровенська не змогла зустрітися з нами, тому ми знайшли час і відвідали її вдома. І ми бачили як світились її очі від радості і вдячності. До речі, Катерина Яківна в кінці цього місяця буде святкувати свій ювілей – 90-річчя. Дай Боже їй міцного здоров’я! А нам усім сили і бажання бачитися знов. До зустрічі, рідні, через п’ять років, в 2019!
Людмила СВІТЛИЧНА-ДЕМИДЕНКО,
Петрівка – Чернігів

Комментариев нет:

Отправить комментарий