понедельник, 3 ноября 2014 г.

«ГОЛОСУЮ ЗА МИР,»- сказав учасник бойових дій у зоні АТО Сергій НІКОЛАЄНКО

Скажу відверто: дуже зраділа, зустрівши в день виборів у центрі міста Сергія Ніколаєнка з коханою дружиною Крістіною – вони якраз купували гостинці синам.


Вирішили поспілкуватися у міському парку. Навела об’єктив фотоапарату на цю щасливу пару, як біля їх ніг приземлився голуб. «Білий голуб миру,»- посміхнувся Сергій. І це дійсно було символічно, адже молодий боєць тільки-но приїхав звідти, де лунають постріли, де гинуть люди. Де над усе прагнуть миру.
- Мені видалася унікальна можливість проголосувати за місцем проживання. І я не знехтую нею. Адже мій вибір – мир. Я за те, щоб усі мої бойові побратими повернулися додому живими й неушкодженими. Зараз ми ремонтуємо бойову техніку: танки у Харкові на заводі імені Малишева, а БМП самотужки відновлюємо у Чугуєві. Потім наш шлях проляже до Запоріжжя, звідки – в Маріуполь або донецький аеропорт. Капітан Дмитро Кобизський, із яким ми воювали під Луганськом, запрошує бажаючих саме туди, де найгарячіше – стояти за аеропорт. Приємно було почути, що таких як і я вважає надійними й перевіреними, тому командир і хотів би бачити нас серед захисників важливого стратегічного об’єкту.
За щасливе й мирне майбутнє їх синів голосувала Крістіна. Зізналася, що дуже важко чекати звісток з фронту, заспокоювати дітей, що з їх татком буде усе гаразд. Сергій же при кожній нагоді телефонує їм.

Комментариев нет:

Отправить комментарий