пятница, 16 марта 2012 г.

Дбати про безпеку руху ІІ

Читаючи в районній газеті «Промінь» за 25 лютого 2012 року статтю «Дбати про безпеку руху» автора В.Марченко, ми, працівники освіти, виявили недостовірну інформацію. 
Відділ освіти Щорської РДА має в своєму розпорядженні 10 шкільних автобусів, які здійснюють перевезення дітей та вчителів до місць навчання і роботи. Є ліцензія на надання послуг, ліцензійні карти на кожний автобус. Водії, які перевозять дітей, мають високу кваліфікацію – перший клас, стаж роботи більше 25 років. Всі вони мають медичні довідки і щорічно проходять медичні обстеження. Штат автопідприємства укомплектований всіма необхідними спеціалістами, які мають відповідну кваліфікацію, пройшли навчання і мають сертифікати. Перед виїздом у рейс і після повернення водії проходять медичний контроль медпрацівником Гвоздиківського ФАПу, який має відповідну кваліфікацію, пройшовнеобхідні курси, що підтверджено і сертифікатом. Всі автобуси рухаються за маршрутами, які погоджені з ДАІ та затверджені розпорядженням РДА.
Відділ освіти та районна державна адміністрація приділяє велику увагу технічному стану шкільних автобусів. З кожним роком покращується матеріально-технічна база. Автобуси двічі на рік проходять техогляд в Чернігові на станції технічного обслуговування, мають сертифікати відповідності.
Автор статі порушив дуже важливу проблему безпеки дорожнього руху. Але зі статті видно, що тільки АТП проводить певну роботу, а всі інші перевізники не дбають про безпеку. Але чомусь пасажири віддають перевагу приватним перевізникам. Причин тут багато. Факти, наведені в статті, не відповідають дійсності. А стосовно матеріально-технічної бази АТП, то вона з кожним роком занепадає, ніхто її не покращує. АТП повинно вирішувати свої проблеми самостійно, а не перекладати їх на інших перевізників. А щодо безпеки перевезень, то тут багато факторів, які на неї впливають. На мою думку, основні причини, через які трапляється ДТП: по-перше, стан наших доріг; по-друге, їх обслуговування, особливо за складних погодних умов; по-третє, кваліфікація, дисциплінованість та взаємоповага учасників дорожнього руху; по-четверте, виконання вимог ПДР всіма учасниками; по-п’яте, технічний стан транспортних засобів.
А щодо передачі АТП автотранспорту всіх перевізників, то це безглуздя.
Микола ЯЩЕНКО,
голова профспілкового комітету Щорського МНВК

Комментариев нет:

Отправить комментарий