пятница, 18 июля 2014 г.

А вона – щаслива!

Анна Михайлівна Захарченко з тієї когорти жінок, що не звикли пасувати ні перед роками, ні перед обставинами.


Знаходить в собі сили навіть тоді, коли за одну зиму двічі ламає руку, коли дошкуляє гіпертонія і життя здається зовсім нелегким.
Тепер падати духом Анні Михайлівні не дає сім’я доньки Світлани. Київські онуки (на знімку) щоліта приїжджають в гості до неї, начисто заполонюючи весь навколишній простір. Щебечуть, граються, допомагають порати кроликів, курей, навіть планшетом користуватися вчать і по скайпу розмовляти.
З ними бабуся Аня оживає і отримує заряд молодості і оптимізму. Проста і задушевна, не звикла сидіти без діла, вона вправно хазяйнує в обійсті та ще й пропагує високі національні ідеї.
- Я все-таки щаслива людина, і не хочу нарікати на повсякденні труднощі, з якими спіткається кожен із нас. Щаслива, що у мене є такі рідні, такі друзі і така Тур’я. Єдине, чого хочеться, - щоб якомога швидше закінчилася війна на Сході, щоби не гинули наші хлопці. І дай Боже нам мудрості, здоров’я і мирного неба! А все інше прийде саме по собі.
Фото Олени КОМПАНЕЦЬ

Комментариев нет:

Отправить комментарий