понедельник, 25 апреля 2016 г.

Чому люди не отримали квитанції за електроенергію за березень?

З таким запитанням ми звернулися до директора Щорського району електричних мереж Миколи Андрійовича Михалка.
Він розповів, що така ситуація склалася не лише в нашому районі, а по всій області. Для того, щоб забезпечити всіх споживачів електроенергії на Щорсівщині квитанціями, РЕМ щомісяця витрачає 10 пачок паперу А4 по 500 аркушів.
Як виявилося, місцева організація просто не отримала папір і фарбу на це, яку їм постачають централізовано.  Рахунки вже сформовані в електронному вигляді. Якщо є можливість, можна звернутися у відділ обслуговування споживачів РЕМу зі своїм папірцем і вам їх роздрукують.  Але ж це не вихід! І чи всі мешканці району зможуть дістатися в контору організації?
- У такому випадку, - говорить Микола Андрійович, - можна сплатити середньомісячну суму через термінали чи в касі банків або через листонош. Написати при цьому треба на звичайному  аркуші своє прізвище, ім’я по батькові, адресу та особовий рахунок. Якщо в когось є абонентські книжки, можна скористатися ними.
- Що ж робити тим, у кого субсидії, пільги? Як обчислити суму для сплати?
- Платіть приблизно, якщо ви її не знаєте. У наступному місяці буде зроблено точний перерахунок. Або скористайтеся цілодобовим безкоштовним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів 0(800)210310.
- А як бути з показами лічильника?
- За березень їх уже зняли, тому й квитанції сформовані. А от у квітні, мабуть, будуть проблеми,  бо нічим возити контролерів по селах, не підуть вони й по місту. (Як виявилося, не тільки папір, а й бензин не виділило ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» для роботи – Авт.) Можна зателефонувати за номером 2-18-48 або вказаним вище, і передати покази лічильника, щоб їх внесли в базу.
- Цікаво виходить: якщо не заплатити за електроенергію зараз, то в наступному місяці використані кіловати комп’ютер просумує. Відповідно, все, що понад 100 кВт-год, треба буде множити на вищий тариф?
- Так. Отже, тому раджу обов’язково у будь-який спосіб провести платіж за електроенергію за березень, щоб не витрачати більше коштів потім.
- Чи можна через Інтернет (як, наприклад, у газовій компанії) занести покази лічильника і роздрукувати квитанцію для оплати?
- Ні, поки що це у планах. Спочатку хочуть розробити персональний кабінет на сайті ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» для підприємств і організацій, а згодом – і для інших  споживачів.
- Коли ж закінчаться ці незручності?
- Дуже сподіваємося, що в квітні-травні ситуація зміниться, і ми отримаємо все необхідне, щоб у кожну домівку принесли квитанції.
- Дякую за роз’яснення.
P.S. Хочеться вірити, що найближчим часом дійсно все владнається і буде порядок, як в країні, так і в кожній окремій компанії. Але дивний збіг: саме з 1 березня 2016 року підвищилися тарифи на електроенергію, що відпускається населенню, і одразу перестало вистачати  грошей на папір для квитанцій…
Лариса МАРТИНЕНКО

Для довідки
Відповідно до постанов НКРЕКП наводимо порівняльні тарифи для населення на електроенергію:
 1.За обсяг до 100 кВт∙год електроенергії на місяць (включно) за кожну кіловат-годину  - 45,6 коп. (до 29 лютого 2016 року), 57 коп. (з 1 березня до 1 вересня 2016 року);
2. За обсяг понад 100 і до 600 кВт∙год - 78,9 коп. і 99 коп., відповідно;
3. За обсяг понад 600 кВт∙год – 1,479 грн і 1,56 грн, відповідно. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий