понедельник, 1 июля 2013 г.

Трагедія

Минулого тижня Щорсівщина отримала конкретну нагоду ще раз переконатися в актуальності відомого вислову: «Правила дорожнього руху писані на папері кров’ю тих, хто загинув під час автокатастроф». Аварія у Нових Боровичах, коли по вулиці Ватутіна легковик посеред ночі врізався у дерево, жорстоко нагадала про ціну людської необачності та легковажності.

Дорога
Суботнього вечора компанія молодих людей з Гірська весело провела час у Нових Боровичах. Гуляння затягнулося далеко за північ. Але колись таки треба було повертатися додому, тож у салон автомобіля ВАЗ-2106 набилося аж шість пасажирів. На виїзді з села і трапилося непоправне… Начальник місцевого відділення ДАІ В.А. Пискун повідав наступне: «На світанку 23 червня після виклику ми прибули на місце події. Легковик, що врізався у велике дерево, був розбитий майже вщент. Внаслідок ДТП загинув 15-річний юнак. Постраждалих же забрала швидка допомога. Наразі проводяться необхідні слідчі дії. За попередньою версією водій машини не обрав безпечної швидкості руху, не впорався з керуванням, з’їхав з дороги й налетів на перешкоду».
До цього слід додати, що слідство веде спеціальний слідчий (немісцевий) – Володимир Степанов. Він відмовився від будь-яких коментарів стосовно трагічної аварії в Нових Боровичах. Так само заперечив і проти того, аби фотокор «Променя» зробив знімок розтрощеного автомобіля, який нині перебуває на території райвідділу міліції.
Загалом же запитань ця подія поставила чимало. Хто сидів за кермом? Чи був він тверезим? Скільки людей «втиснулися» до машини перед поїздкою?
У рамках реагування на надзвичайну подію до Нових Борович виїжджала і група співробітників ДПРЧ-8. Як сказав її начальник Р.Силенко, вони взяли участь у комплексі аварійно-рятувальних робіт, зокрема – пневмоножицями демонтували двері машини і допомогли дістати постраждалих із салону.

Лікарня
Завідуючий реанімаційним відділенням ЦРЛ М.А. Мохнюк розповів «Променю», що згідно із записом у журналі двоє постраждалих надійшли 23 червня о 6 год. 13 хв. Вони були непритомні (в комі), у тяжкому стані. Юнак, 1996 р.н., окрім садн, забійної рани чола і травми нижньої щелепи, мав ще пошкоджений хребет (у шийному відділі). А ось у молодого чоловіка, 1984 р.н., був перелом 1-го шийного хребця. Лікарі, окрім вжиття стандартних для такої ситуації заходів, проконсультувалися з нейрохірургами обласної лікарні. Згодом ухвалили рішення: транспортувати одного з постраждалих для лікування у Чернігів.
За словами завідуючого хірургічним відділенням ЦРЛ М.П. Парфенюка, у неділю рано-вранці його терміново викликали на роботу. Обидва госпіталізовані учасники автокатастрофи перебували у тяжкому стані. Відверто сумнівним виглядало підлягання майбутній операції молодого чоловіка, 1984 р.н., до того ж він був нетранспортабельним. Взагалі оперування 1-го шийного хребця належить до числа тих складних операцій, які в нашій країні майже не проводяться. Пацієнт помер у реанімації ввечері наступного дня…
Також у понеділок М.П. Парфенюк оглянув ще одного учасника аварії (1990 р.н.), в якого підозрювали перелом 4-го грудного хребця. (Однак головне – цей пацієнт явно потребував уваги психолога, адже переніс дуже серйозний стрес). Найвірогідніше, він лікуватиметься стаціонарно днів з десять, а далі – амбулаторно. До всього слід додати, що зафіксовано звернення до чергового лікаря і четвертого травмованого у ДТП зі скаргою на кровотечу з вуха…
Ось такі реалії. Трагедія в Нових Боровичах спонукала як до роздумів, так і до запитань. Залишається лише гадати, чи не були б наслідки ДТП такими трагічними, коли б пасажири автомобіля пристібнулися пасками безпеки, а сидіння були обладнані підголовниками. Однак не це головне.
Чи треба взагалі їздити поночі напідпитку? І в якому «розважальному закладі» неповнолітнім (а в компанії були і такі) наливають без жодних докорів сумління? Подібні слова, на жаль, доводиться чути в нашому краї практично щороку. Перелік смертей, зафіксованих хоча б протягом останнього десятиріччя, ніби голосним дзвоном нагадує: люди, будьте обачними. І обережними теж…
Олег
МІРОШНИЧЕНКО

Комментариев нет:

Отправить комментарий