воскресенье, 9 августа 2015 г.

Газові проблеми не зникають

До редакції „Променя” не припиняють звертатися мешканці Щорсівщини з приводу різних проблем у роботі місцевого газового господарства. І найбільше, що турбує людей – прикрі помилки газопостачальників при нарахуванні платні за спожите „блакитне паливо”.


Доволі типовим прикладом існуючої ситуації стала розповідь однієї мешканки Щорса. У принципі вона старається вчасно платити за газ, і яким же було її здивування, коли у липні прочитала в принесеній квитанції, що у неї – заборгованість. Причому сума – понад двісті гривень – дала підстави припустити: у даному випадку мова йде не просто про технічну помилку чи випадковість. У пошуку справедливості громадянка вирушила до місцевого управління газопостачання. Там вона з подивом побачила ще майже десяток людей, котрі прийшли розбиратися через подібні проблеми. Під час розмови з ними з’ясувалося, що в декого сума пред’явленого боргу сягала шестисот гривень або й більше. Обурення споживачів було цілком зрозумілим, тож вони зажадали від газівників пояснень.
За версією представників газової служби, озвученою усно перед щорсівчанами, причина полягає в технічних помилках, мовляв – це комп’ютер наплутав. Коли навесні відбулося подорожчання газу, то в тих помешканнях, де не зняли показників лічильника, нібито не вдалося встановити реальний обсяг споживання палива. Вже наступного місяця ці дані були отримані й комп’ютер порахував частину обсягу за старою ціною (3 грн. 60 коп. за 1 м куб.), а решту – вже за новою (7 грн. 18,8 коп.). Така версія,може б, і задовольнила людей, але вони слушно зауважують: комп’ютер – це лише техніка, машина, а дані в нього все ж таки заносить людина! До того ж виникає запитання: чому перерахунок за квітень зробили вже влітку? Що чекали? Словом, для відновлення довіри з боку споживачів газовикам треба навести лад у сфері нарахування платні за свої послуги. Бо значна кількість „помилок” шкодить репутації підприємства.
Принагідно слід нагадати нашим читачам, що триває переукладання договорів на газопостачання. Тобто треба звернутися до управління газопостачання й оформити новий документ. Ця справа не вимагає будь-яких додаткових оплат. У разі ж виникнення якихось суперечностей - людина може скористатися „Телефоном довіри” у Чернігові – (0462)644297.
Олег МІРОШНИЧЕНКО

Комментариев нет:

Отправить комментарий