Локомотивне депо традиційно належить до числа основних бюджетоутворюючих підприємств району, його економічна значимість добре всім відома. Понад дві сотні працюючих, вагомі відрахування податків і платежів,
зрештою, підтримка традиційного укладу життя місцевої громади. Взагалі ж уявити життя Щорсівщини без залізничної галузі просто неможливо.
Начальник депо В.Б. Зайончковський розповів «Променю», що за підсумками роботи протягом 9 місяців 2012 року колектив спрацював доволі непогано. Обсяг перевезень вдалося виконати на 104,2% до показника за аналогічний період торік. Продуктивність праці з перевезень склала 121,9% (до минулорічного показника). Капітально відремонтовано 42 думпкари, 1 хопер-дозатор, через деповський ремонт пройшли ще 29 думпкарів, 1 хопер-дозатор, 2 снігоочисники, здійснено 2 промивочні ремонти котла паровоза. У цехах виготовлено деталей (понад сорок найменувань) для КВР вагонів на замовлення депо «Фастів», «Чернігів» і «Коростень» на суму 664 тис. грн. Здійснювався і технічний огляд секціям тепловозів. У сфері підсобно-допоміжної діяльності отримано доходи від роботи на Білоруській залізниці, послуг населенню та організаціям тощо. Якщо вести мову про експлуатаційну роботу (теплотягу), то слід сказати, що вантажних поїздів за звітних 9 місяців проведено 2235, пасажирських – 2067, приміських - 1070, великовагових – 907. (Зокрема, перевезено вантажу великоваговими поїздами понад норму 998 тисяч 284 тонни).
Загалом діяльності нашого депо на фоні інших підприємств залізничного транспорту виглядала б оптимістично, аби не деякі зовнішні фактори. Один з них – нещодавно при переході на зимовий графік руху вище керівництво ухвалило рішення, що обслуговування деяких поїздів візьмуть на себе локомотивні бригади з Конотопа. (Хоча раніше це робили щорсівчани). Та й взагалі – вже у найближчій перспективі може постати питання не лише про статус депо, а й навіть про його подальшу долю. І така невизначеність аж ніяк не додає залізничникам впевненості у завтрашньому дні, особливо – перед професійним святом.
зрештою, підтримка традиційного укладу життя місцевої громади. Взагалі ж уявити життя Щорсівщини без залізничної галузі просто неможливо.
Начальник депо В.Б. Зайончковський розповів «Променю», що за підсумками роботи протягом 9 місяців 2012 року колектив спрацював доволі непогано. Обсяг перевезень вдалося виконати на 104,2% до показника за аналогічний період торік. Продуктивність праці з перевезень склала 121,9% (до минулорічного показника). Капітально відремонтовано 42 думпкари, 1 хопер-дозатор, через деповський ремонт пройшли ще 29 думпкарів, 1 хопер-дозатор, 2 снігоочисники, здійснено 2 промивочні ремонти котла паровоза. У цехах виготовлено деталей (понад сорок найменувань) для КВР вагонів на замовлення депо «Фастів», «Чернігів» і «Коростень» на суму 664 тис. грн. Здійснювався і технічний огляд секціям тепловозів. У сфері підсобно-допоміжної діяльності отримано доходи від роботи на Білоруській залізниці, послуг населенню та організаціям тощо. Якщо вести мову про експлуатаційну роботу (теплотягу), то слід сказати, що вантажних поїздів за звітних 9 місяців проведено 2235, пасажирських – 2067, приміських - 1070, великовагових – 907. (Зокрема, перевезено вантажу великоваговими поїздами понад норму 998 тисяч 284 тонни).
Загалом діяльності нашого депо на фоні інших підприємств залізничного транспорту виглядала б оптимістично, аби не деякі зовнішні фактори. Один з них – нещодавно при переході на зимовий графік руху вище керівництво ухвалило рішення, що обслуговування деяких поїздів візьмуть на себе локомотивні бригади з Конотопа. (Хоча раніше це робили щорсівчани). Та й взагалі – вже у найближчій перспективі може постати питання не лише про статус депо, а й навіть про його подальшу долю. І така невизначеність аж ніяк не додає залізничникам впевненості у завтрашньому дні, особливо – перед професійним святом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий