воскресенье, 5 января 2014 г.

«Ми відстоюємо свої позиції», - сказав на зустрічі з працівниками дистанції колії голова райдержадміністрації Олександр Грабовський


Бесіда керівника виконавчої гілки влади Щорсівщини із залізничниками почалася суто практично: керівник підприємства В.М. Борисенко констатував, що не так давно трудовий колектив переведено на 7-годинний робочий день, до того ж повільно, але триває зменшення кількості працюючих: торік їх нараховувалося більше трьохсот, а нині – 296. Це є ніби показником реалій сьогоднішнього дня.

Розпочинаючи розповідь про соціально-економічний розвиток нашого краю, О.В. Грабовський передовсім згадав комплексний показник роботи всіх галузей у 2013-му році. Тут є про що сказати: Щорсівщина належить до провідної десятки районів області. (Про це, зокрема, йшлося на останній колегії облдержадміністрації). Напрочуд динамічні показники зростання демонструє сільське господарство. До використання повернуто тисячі гектарів незадіяної в минулому ріллі, врожай зернових у цьому році сягнув рекордної позначки – більше 50 тисяч тонн. Такі результати міцно поєднані з реалізацією ряду масштабних проектів на кшталт будівництва зерносховищ, сучасних ферм тощо.
Разом з цим у районі триває цілеспрямована робота над досягненням енергоефективності, де головним напрямком є використання місцевих ресурсів. Здійснюється модернізація котелень, дорогий газ успішно замінюється доступнішим тирсобрикетом. Комплексні заходи дозволять суттєво економити бюджетні кошти, а від цього залежить і такий важливий фактор, як зарплатня освітянам, медпрацівникам, працівникам культури. (До речі, наш район завдяки виділеній у столиці додатковій дотації у грудні розпочав погашення заборгованості перед бюджетниками).
Присутні на зібранні поставили О.В. Грабовському ряд запитань. Стосувалися вони і стану автомобільних доріг, і долі деяких місцевих підприємств. Відносно дистанції колії, то голова райдержадміністрації висловив сподівання – вона працюватиме й надалі. Бо уявити Щорс без структурних підрозділів Укрзалізниці просто неможливо. У продовження теми зайшла мова про майбутнє залізничної лікарні. Вона існуватиме – запевнив О.В. Грабовський, хоча не до кінця вирішеними лишаються деякі моменти її фінансування. Наразі близько 70% видатків на її утримання фактично бере на себе район, хоча більш логічним було б, аби 80% коштів виділяла залізниця. До того ж існує проблема її забезпечення лікарськими кадрами, внаслідок чого постає до певної міри парадоксальна ситуація: в районі функціонують два медзаклади, проте в одному з них (залізничному) більшість лікарів лікують зуби, у решті випадків хворі звертаються до ЦРЛ…
Наостанок же учасники зустрічі завели розмову про обіцяну ще не так давно адміністративно-територіальну реформу й пов’язані з цими побоювання за можливу ліквідацію Щорського району. На це О.В. Грабовський відповів, що в столиці цю справу відклали як мінімум, до 2015 року, тому непокоїтися зараз немає підстав. А майбутнє покаже – де саме знаходитиметься центр нової територіальної структури. Це в значній мірі залежатиме від щорсівчан, які цілеспрямованою працею мають довести здатність взяти на себе відповідальність за долю рідного краю.
Олег
МІРОШНИЧЕНКО

Комментариев нет:

Отправить комментарий