четверг, 9 января 2014 г.

ПРАЦЮЮТЬ НА ПЕРСПЕКТИВУ Псп «Яна Плюс» - одне з небагатьох підприємств, де тваринництву як галузі приділяють належну увагу. Це аксіома: там, де утримують худобу, є перспектива розвитку господарства.

З самісінького ранку на території ферми панувала ділова обстановка. Люди звично були зайняті кожен своєю справою. У доїльному залі біля корів чаклували доярки. Їх вранішні клопоти зосереджені на обслуговуванні тварин: підмити, змастити дійки, підключити апарат. Корови терпляче проходять звичну процедуру, щоб поступитися наступній групі. Тетяна Кулініч, Інна Безбородько й Алла Шеремет звично справляються з роботою. А зоотехнік Н.М. Олексієнко та керуючий Жовідським відділком псп «Яна Полюс» О.О. Шеремет не приховують своєї гордості оновленою фермою.





З самісінького ранку на території ферми панувала ділова обстановка. Люди звично були зайняті кожен своєю справою. У доїльному залі біля корів чаклували доярки. Їх вранішні клопоти зосереджені на обслуговуванні тварин: підмити, змастити дійки, підключити апарат. Корови терпляче проходять звичну процедуру, щоб поступитися наступній групі. Тетяна Кулініч, Інна Безбородько й Алла Шеремет звично справляються з роботою. А зоотехнік Н.М. Олексієнко та керуючий Жовідським відділком псп «Яна Полюс» О.О. Шеремет не приховують своєї гордості оновленою фермою.
І справді, працювати тут саме задоволення. Нова техніка прийшла на допомогу тваринникам. У доїльному залі все механізоване, потім молокопроводом продукція потрапляє (без контакту з повітрям, що гарантує якість молока) до молочного блоку з потужною холодильною установкою та іншим сучасним обладнанням. Усю цю систему обслуговують слюсарі Валентин Коваленко і Сергій Тирок. Слід зазначити, що забезпечувати нормальне функціонування такого обладнання здатні лише висококласні фахівці.
Господарство нині налічує 800 голів великої рогатої худоби, у тому числі 364 корови. Щодоби сільгоспформування реалізує 2 тонни молока. Майже третина молочного поголів’я зараз у запуску, тож зрозуміло, чому на кожну корову за добу надоюють 5,3 кілограма молока. При цьому корови розподілені по групах, виходячи з їх фізіологічного стану. Окремо зосереджені сухостійні. До того ж одна група об’єднала тих, що погуляли в березні, друга – у квітні, третя –у травні. Для кожної розроблений свій раціон ( у відповідності до терміну вагітності). Так само відокремлене в сараї маточне поголів’я, котре готують до штучного запліднення. До речі, воно тут планове – через штучну стимуляцію, тож за день запліднюють по 40 корів. Чіткий облік, номерки на бирках, чи як їх називають тваринники, – сережках – сприяють уникнути плутанини, до певної міри керувати ситуацією.
- За тиждень до розтелень, - розповідає зоотехнік Н.М. Олексієнко,- переганяємо корів до окремого сараю. У ньому зосереджено 160 голів маточного поголів’я, серед яких і погуляні телички. В іншому сараї стоять на відгодівлі бички з крутими боками – для них розроблено окремий раціон. Окремо стоять і мамочки. До речі, доярки у нас жодного дня не доглядають за новонародженими телятками – одразу передають телятницям.
У телятнику для новонароджених усе підготовлено до масових розтелень: приміщення продезінфіковане, побілене, є витяжка. Тут дуже тепло. Кожна клітка розрахована максимум на шестеро теляток. У сараї подбали, щоб не було протягів, під ногами у тваринок не просто підлога, а лежать збиті з дощок щити, поверх яких – солома. Тобто передбачене все до дрібниць для збереження здорового приплоду. Досвідом жовідських тваринників зацікавилися не лише колеги з ближніх господарств, а приїжджали й із далеку. Годують малечу зерном вівса, сіном, постійно стоїть свіжа водичка. Проте основою харчування залишається молоко.
Щодо розроблених спеціалістами на чолі з А.О. Захарченком кормових раціонів для кожної групи тварин, то для виготовлення їх є спеціальний майданчик, на якому міксером змішують усі інгредієнти, заносячи до комп’ютера їх співвідношення, рецептуру. Віктор Тарнавський працює на навантажувачі кормів. Його син Олександр – на кормозмішувачі, а брат Анатолій на асенізаторській автівці. До речі, це не єдина династія у тваринницькому містечку псп «Яна Плюс». Батько й син Андрій та Дмитро Шеремети змінюють один одного на новенькому «Бєларусі», розвозячи корми по тваринницьких приміщеннях. Також трактористами працюють брати Юрій і Сергій Шеремети.
- З цими людьми легко працюється, - констатує завідувач Жовідським відділком псп «Яна Плюс» О.О. Шеремет. – На них у всьому можна покластися, довірити будь-яку роботу.
Такими ж відповідальними є і доярки Ганна Северин, Валентина Півень, Ольга Козак, а також резервна доярка (таку посаду вона обіймає) Наталія Коленкова. Нелегка робота у Галини Кручко, яка роздоює корів після розтелень, адже корови згодом мають бути готові до доїльного залу. У сараях, де утримують худобу, завжди чисто й сухо завдяки зусиллям слюсарів Олександра Кручка, Дмитра Грищенка та Володимира Муравка. До речі, годують тут худобу за принципом «кормовий стіл», коли в годівницях не затримуються, а відтак і не псуються, корми. Хоч їх у господарстві досить, але ставляться до соломи й силосу, сіна та концентратів однаково бережливо.
У псп «Яна Плюс» близько десяти коней. Усі вони вгодовані, утримуються у теплому сараї. Біля них ходять дбайливі тваринники. Директор сільгосппідприємства О.Д. Веселий сам часто милується трудолюбивими тваринами, які є символом нинішнього року. І хоч для них усе менше знаходиться справ – витіснила сучасна техніка – але трапляється, що саме коні незамінні за тих чи інших обставин. Граційні, гордовиті, працьовиті, вони платять людям тією ж любов’ю. Тож хочеться побажати колективу приватного сільгосппідприємства цьогоріч бути на коні!

1 комментарий:

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ОтветитьУдалить