четверг, 26 июня 2014 г.

Лисиця нищила курей, нападала на собак

Минулого понеділка та вівторка у Сновському всіх підняли на ноги тварини. 16-го зранку (близько 6-ої години) в селі з’явилася лисиця. Першим від неї постраждав собака сільського голови Василя Клименка. Покусаного пса довелося знищити. Потім лиходійка вчинила справжній погром на вулиці Васька. У родині Халеп подушила п’ятьох уже немаленьких курчат, сім’я Васьків не дорахувалася двох бройлерів.



Не оминула непрохана гостя і обійстя Наталії Павленко.
– Було близько 9-ої години. Я приймала від людей молоко. Коли чую: у дворі кричать кури і собаки, - розповідає жінка.
Собак у хазяйстві двоє. Один всередині двору, інший недалеко від хвіртки.
– Йього звуть Мухтар, - продовжує Наталія Леонідівна. – На нього лисиця й накинулась. Він вищав страшенно. Поки я добігла, вони вже качалися клубком.
Лисиця мала, я спочатку думала - фретка. Облізла, страшна. Морда в крові. Прибіг сусід з вилами, відігнав її в кущі.
А я кинулася до Мухтара. Шкода його, хороший собака. Оглянула, слава Богу, цілий, тільки кров біля лапки.
В такій суматосі зовсім забула, що у мене на руці не зажита ще рана. Це вже потім роздумалась: а що, як лисиця скажена. Довелось звертатись до медиків. Тепер лікуюсь.
Добре, що Мухтару раніше зробили щеплення проти сказу. А то довелось би з ним попрощатися. Він, бідолаха, три дні пролежав у будці, нічого не їв. Тепер уже трохи відійшов…
А наступного дня на іншій вулиці села домашній кіт покусав хазяйку.
- Тіму ми виростили з кошеня, - говорить Анна Запорожець. – Він у нас жив 7 років. Красивий, лагідний. Мене лікував. Тільки сяду, він поруч. Вляжеться саме туди, де болить. Муркотить. Справді легшало.
- За два тижні до пригоди, - продовжує жінка, - Тіма прийшов увесь пом’ятий, покусаний. Став агресивний. Ніби чужий.
17-го я відігнала корову, повертаюсь додому. Тіма сидить біля стежки. Тільки порівнялась з ним, він раптом як кинеться. Просто вчепився в гомілку. Вкусив і пошкрябав.
Ми його причинили в сараї. Він там страшенно кричав. Принесемо їсти, він до себе не підпускає, не дає поставити миску. Молоко на льоту хапає. Через 3 дні здох. Тепер лікуюся.
У районній ветеринарній службі проводять дослідження – встановлюють, чи були ці тварини хворими на сказ.
P.S. З початку року у районі зафіксовано 35 випадків покусів людей тваринами – як дикими, так і домашніми. На щастя, обійшлося без фатальних наслідків.
Марія ІСАЧЕНКО
Фото автора

Комментариев нет:

Отправить комментарий