понедельник, 2 июня 2014 г.

Рішення міськради


Додаток 1

Повідомлення про оприлюднення рішення,  проекту рішення 41 сесії Щорської міської ради 6 скликання від 21.05.2014 року та аналізів  регуляторного впливу

              Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень
і пропозицій від населення, підприємств, установ, політичних партій та громадських організацій, на блозі газети «Промінь» promingazeta.blogspot.com  та на сайті Щорської міської ради schors.in.ua   будуть оприлюднені  рішення 41 сесії 6 скликання Щорської міської ради : Про внесення змін до рішення 19 сесії 6 скликання  від 10.07.2012 року «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб»єктів оціночної діяльності з  експертної грошової оцінки земельних ділянок комунальної власності, що підлягає продажу» та проект рішення «Про місцеві податки і збори на 2015 рік», а також аналіз  регуляторного впливу.
Проект спрямований на удосконалення і деталізацію  відповідних процедур, підвищення ефективності регулювання вищевказаних відносин.
З текстом рішення, проектом рішення  та аналізом  регуляторного впливу   можна також  ознайомитись у приміщенні Щорської міської ради. Зауваження та пропозиції, що надходитимуть від зацікавлених осіб, приймаються у письмовій формі протягом одного місяця з дня оприлюднення на блозі газети «Промінь» та на сайті Щорської міської ради   на адресу: 15200,  м. Щорс, вул.. К. Маркса, 5. тел.  2 – 18 – 35.





    





Додаток 1



до  рішення Щорської міської ради



"Про місцеві податки і збори на 2015 рік"












Місцеві податки і збори та розміри їх ставок




№ п/п
Види місцевих податків і зборів
Платники
Розміри ставок
1
2
3
4
1.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
       Фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості
            За 1 кв. метр житлової площі об’єкта житлової нерухомості:                                                                                             
- 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує
500 кв. метрів;                                                                                                                                              
- 2,7 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів
2.
Єдиний податок

   Фізичні особи, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення  юридичної  особи  і  у  трудових  відносинах  з  якими, включаючи членів  їх  сімей,  протягом  року  перебуває не більше 10 осіб та обсяг виручки яких від реалізації  продукції  (товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 500 тис. гривень;
    Юридичні осіби - суб'єкти підприємницької діяльності будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, в яких за рік середньооблікова чисельність працюючих не перевищує 50 осіб і обсяг виручки яких від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за рік не перевищує 1 млн. гривень
      Для суб'єктів малого підприємництва - фізичних  осіб залежно від виду діяльності від 10% до 20% на місяць розміру мінімальної заробітної плати встановленої на 1 січня податкового (звітного) року
     







Продовження Додатка 1  
3.
Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності
       Суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), їх відокремлені підрозділи, які отримують в установленому порядку торгові патенти та провадять такі види підприємницької діяльності:                                                                 
а) торговельна діяльність у пунктах продажу товарів;                                                                                      
б) діяльність з надання платних побутових послуг за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України;                                                      
в) торгівля валютними цінностями у пунктах обміну іноземної валюти;                                                     
г) діяльність у сфері розваг (крім проведення державних грошових лотерей), крім суб"єктів господарювання, які провадять комп"ютерні та відеоігри
     - розмір збору за провадження торгівельної діяльності -  0,2  розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня календарного року;
  -     розмір збору за провадження діяльності з надання платних послуг -  0,2 розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня календарного року;   
- розмір збору за провадження торгівельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправочних станціях, заправних пунктах -  0,3 розміру мінімальної заробітної плати на 1 січня календарного року;
-       для використання столів для більярда,  що вводяться в дію  за допомогою жетона, монети або без них, крім столів для більярда, що використовуються для  спортивних  аматорських  змагань,  -  розмір мінімальної заробітної плати за кожний стіл для більярда;
 -    для проведення  інших  оплатних  розважальних  ігор  - розмір мінімальної заробітної плати за кожне окреме гральне місце.

4.
Туристичний збір
Громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію міста, на якій діє рішення міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк
       1 відсоток вартості усього періоду проживання (ночівлі) у визначених місцях (готелі, кемпінги, мотелі, гуртожитки для приїжджих та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади, будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму, в які направляють неорганізованих осіб на поселення) за вирахуванням податку на додану вартість




Секретар міської ради                                                                                                                                                                        
В.В. Москаленко

ПРОЕКТ



УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Сорок перша сесія

РІШЕННЯ

Від  21 травня 2014  року           
                                                             
Про місцеві податки і збори на 2015 рік

        Керуючись пунктом 24 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статтями 7, 8, 10, 12, 14, главою 2 розділу ІІ, розділом ХІІ та підрозділом 8 розділу ХХ Податкового кодексу України, міська рада вирішила:
          1. Встановити на території міста Щорс  місцеві податки і збори та затвердити розміри їх ставок згідно з додатком 1 до цього рішення.
        2. Нараховані суми місцевих податків і зборів платниками у повному обсязі перераховуються до міського бюджету міста Щорс та зараховуються відповідно до норм Бюджетного кодексу України.
        3. Державній податковій інспекції у м. Щорс щомісячно до 7 числа місяця, наступного за звітним, надавати фінансовому управлінню Щорської  РДА  інформацію щодо нарахування, сплати, недоїмок та переплат за кожним видом місцевих податків і зборів у розрізі платників.
        4. Це рішення набирає чинності з 1 січня 2015 року.
        5. Рішення Щорської міської ради від 09 липня 2013 року « Про місцеві податки і збори» (31 сесія 6 скликання) вважати такими, що втратили чинність з 1 січня 2015 року    
        6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань бюджету та соціального розвитку міста.




Секретар міської ради                                                                     В.В. Москаленко






УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Сорок перша  сесія

РІШЕННЯ
Від    21 травня  2014 року

Про внесення змін до рішення 19 сесії 6 скликання
 від 10.07.2012 року «Про затвердження Положення
про конкурсний відбір суб»єктів оціночної діяльності з
експертної грошової оцінки земельних ділянок
комунальної власності, що підлягає продажу»

         Розглянувши звернення постійної депутатської комісії з питань урегулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища, у зв’язку з затвердженням нової нормативно грошової оцінки в м. Щорс, яка збільшилась в декілька разів, керуючись  Постановою Кабінету міністрів України від 22.04.2009 року № 381 «Про затвердження Порядку здійснення розрахунків з розстроченням платежу за придбання земельної ділянки державної та комунальної власності», ст 128 Земельного кодексу України, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія міської ради вирішила:
                1. Внести зміни до рішення 19 сесії 6 скликання  від 10.07.2012 року «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб»єктів оціночної діяльності з експертної грошової оцінки земельних ділянок комунальної власності, що підлягає продажу», а саме:
1.1. У п. 9 Положення  про конкурсний відбір суб»єктів оціночної діяльності з експертної грошової оцінки земельних ділянок комунальної власності, що підлягає продажу слова «що становить 10% вартості земельної ділянки, визначеної за нормативною грошовою оцінкою земельної ділянки» замінити на «що становить 5 (п’ять) % вартості нормативно-грошової оцінки земельної ділянки але не менше 5 000 грн»
1.2. У Додатку 2 до рішення 19 сесії 6 скликання «Договір про оплату авансового внеску», п. 4 Договору «Про оплату авансового внеску»-  «Протягом _____________ днів з моменту укладання цього договору Сторона – 2сплачує Стороні -1 , на її рахунок  10 (десять) % вартості нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, зазначеної у п.1 цього договору, що становить _______________ грн.00 коп.» викласти у наступній редакції: «Протягом _____________ днів з моменту укладання цього договору Сторона – 2сплачує Стороні -1 , на її рахунок  5 (п’ять) % вартості нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, зазначеної у п.1 цього договору, що становить _______________ грн.00 коп., але не менше 5 000 грн.» та затвердити Договір про сплату авансового внеску згідно з Додатком 1 до даного рішення.
         3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на  постійну депутатську комісію з питань законності, регламенту, депутатської діяльності.      


Секретар міської ради                                                        В.В. Москаленко

Додаток 1

 До рішення 40 сесії 6 скликання

 від 11.04.2014 року

Договір про оплату авансового внеску

м.Щорс                                                                                         « ___»___________ року.
Попередньо ознайомлені з вимогами цивільного законодавства щодо недійсності угод, перебуваючи при здоровому розумі, ясній пам’яті та діючи добровільно, керуючись вимогами ст.128 Земельного кодексу України, ми, з однієї сторони: Щорська міська рада в особі міського голови _______________________________________________________ , що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Чернігівська обл.., м. Щорс, вул..К.Маркса, 5, надалі - «Сторона-1», а з іншої сторони ____________надалі – «Сторона – 2», а разом «Сторони» уклали цей договір про нижчевикладене:
1. Предметом цього договору є порядок та розмір сплати Стороною – 2 авансового внеску в рахунок оплати вартості земельної ділянки (цільове призначення, орієнтованою площею_______ (га). яка розташованою за адресою:_______________________________, яку має намір придбати Сторона 2, а також порядок його використання.
2. За рахунок внесеного Стороною – 2 авансу, Сторона – 1 здійснює фінансування робіт з проведення експортної грошової оцінки земельної ділянки зазначеної у п.1 цього договору, що проводиться організаціями, які мають відповідну ліцензію на виконання цього виду робіт.
3. У разі укладання договору купівлі – продажу ціна земельної ділянки визначається за її експортною грошовою оцінкою але встановлюється рішенням сесії міської ради а сума авансового внеску зараховується до ціни продажу земельної ділянки.
4 Протягом _____________ днів з моменту укладання цього договору Сторона – 2сплачує Стороні -1 , на її рахунок  5 (пять) % вартості нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, зазначеної у п.1 цього договору, що становить _______________ грн.00 коп., але не менше 5 000 грн.
5. Підставою для початку фінансування робіт з проведення експортної грошової оцінки земельної ділянки є рішення Сторони – 1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній) та/або про проведення експортної грошової оцінки земельної ділянки.
6. У разі прийняття Стороною – 1 рішення про відмову в продажу земельної ділянки, зазначеної у п.1 цього договору, сума сплаченого авансу протягом 10 днів підлягає поверненню на розрахунковий /поточний рахунок Сторони – 2.
7. У разі відмови покупця від укладання договору купівлі-продажу земельної ділянки сума авансового внеску не повертається.
 Юридичні Адреси Сторін   
Сторна-1                                                                                    Сторна-1
Юридична адреса:                                                                     Юридична адреса:
Код                                                                                              Код
р/р                                                                                                Р/р
МФО                                                                                            МФО

________________                                                                      ________________
м.п                                                                                  м.п.

Аналіз впливу регуляторного акту:  проекту рішення Щорської
міської ради Про місцеві податки і збори на 2015 рік»

 (далі - Аналіз),

розроблений на виконання вимог статті 8 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308.


1. Визначення проблеми
Затвердження рішення про місцеві податки та збори,  положень  про них і ставок.  Важливість проблеми полягає в тому,  щоб поповнити місцевий бюджет та врегулювати порядок справляння місцевих податків та зборів.
    Причиною виникнення проблеми є прийняття Податкового Кодексу України, виконання вимог Указу Президента України "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" від 03.07.1998р. N 727/98.
    Вказану проблему неможливо розв’язати за допомогою ринкових механізмів, тому, що відповідно до діючого законодавства місцеві податки і збори, їх ставки та порядок сплати затверджуються міською радою.
Податковим кодексом України визначено, що до місцевих податків належать податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та  єдиний податок. До місцевих зборів належать збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності, збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір. Місцеві ради обов’язково установлюють податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиний податок та збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності.
2. Цілі регулювання
Впровадження регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, спрямовану на поповнення доходної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації програм соціально-економічного розвитку міста.
Метою прийняття Щорською міською радою даного рішення є:
1) встановлення на території міста Щорс місцевих податків і зборів на 2015 рік відповідно до визначеного Податковим кодексом України переліку і в межах визначених Кодексом граничних розмірів ставок;
2) отримання до доходної частини міського бюджету відповідних надходжень;
3) забезпечення дотримання вимог діючого законодавства щодо місцевих податків і зборів;
4) відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням місцевих податків і зборів;
5) сприяння ефективній роботі суб’єктів господарювання.

3. Альтернативні способи досягнення цілей
Перша альтернатива - розглянемо так званий “статус-кво”, тобто залишення існуючої на даний момент ситуації без змін.
У разі не встановлення рішеннями органів місцевого самоврядування, місцевих податків і зборів, передбачених пунктом 10.3 статті 10 Кодексу, такі податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Податковим Кодексом та за мінімальними ставками та без застосування відповідних коефіцієнтів.
Неприйняття Щорською міською радою рішення про встановлення місцевих податків та зборів спричинить втрати доходної частини міського бюджету міста Щорс.
Друга альтернатива – встановлення всіх, без винятку, розмірів ставок місцевих податків і зборів на максимально можливих граничних рівнях відповідно до норм Податкового кодексу України.
Дана альтернатива є неприйнятною, адже вона хоч і досягає мети щодо наповнення міського бюджету, призведе до збільшення витрат суб’єктів господарювання та підвищить соціальну напругу населення.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються Податковим кодексом України. Статтею 12 Кодексу передбачено, що рішення про встановлення місцевих податків та зборів на певній території, в межах визначених повноважень, приймають сільські, селищні, міські ради.
Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, можливе лише шляхом прийняття рішення Щорської міської ради “Про місцеві податки і збори на 2015 рік”.
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми.
Перевага обраного виду правового регулювання ґрунтується на загальнообов’язковості рішень міської ради для виконання на території міста  Щорс, що передбачено статтею 144 Конституції України та статтею 73 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

4. Механізми розв’язання проблеми
Згідно зі статтею 12 Податкового кодексу України передбачено, що рішення про встановлення місцевих податків та зборів на певній території, в межах визначених повноважень, приймають сільські, селищні, міські ради.
Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення Щорської міської ради “Про місцеві податки і збори на 2015 рік” з дотриманням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
Перевага обраного виду правового регулювання ґрунтується на загальнообов’язковості рішень міської ради для виконання на території міста Щорс, що передбачено статтею 144 Конституції України та статтею 73 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
Розробка проекту рішення Щорської міської ради “Про місцеві податки і збори” здійснювалась за принципами:
- доцільності;
- адекватності;
- прозорості;
- ефективності;
- передбачуваності;
- збалансованості.
У місті Щорс пропонується установити місцеві податки: єдиний податок, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (у термін, визначений Податковим кодексом України), а також місцеві збори: збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності, збір за місця для паркування транспортних засобів і туристичний збір, та затвердити відповідні положення, які визначатимуть порядок їх справляння на території міста.

Особливості справляння
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, запроваджується у термін, визначений Податковим кодексом України (наразі з 1 січня 2015 року).
Податок на нерухоме майно сплачується фізичними та юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості.
- 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;                                                                                                                                              
- 2,7 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів» замінити на «1 відсоток - для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких не перевищує 740 кв. метрів;   2,7 відсотка - для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв. метрів.

Особливості справляння єдиного податку
Згідно з підпунктом 10.1.2. статті 10 Податкового кодексу України єдиний податок відноситься до місцевих податків і зборів.
Відповідно до Податкового кодексу України, єдиний податок на території міста Щорс справляється відповідно до Указу Президента України від 3 липня 1998 року № 727 “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва” (зі змінами і доповненнями) з урахуванням особливостей, визначених підпунктом 3 пункту 1 підрозділу 8 розділу ХХ Податкового кодексу України.
Оскільки, Податковим кодексом України не визначено елементи єдиного податку, критерії його справляння, а також не змінено граничні розміри ставок для фізичних осіб, Положення про єдиний податок наразі не пропонується до затвердження. У разі внесення відповідних змін до розділу ХIV цього Кодексу в частині реформування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва Положення про єдиний податок буде підготовлене та внесене на розгляд сесії міської ради.


Особливості справляння
збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності
Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності (далі - збір) - сума коштів, яка сплачується за придбання та використання торгового патенту.
Торговий патент – державне свідоцтво з обмеженим строком дії на провадження певного виду підприємницької діяльності, користування яким передбачає своєчасне внесення до бюджету відповідного збору.
Згідно з нормами Податкового кодексу України збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності включений до складу місцевих податків і зборів та стовідсотково (крім збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах) зараховується до загального фонду бюджету міста.
Пропонується до затвердження Положення про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності, яке розроблене з дотриманням критеріїв, визначених Податковим кодексом України щодо його справляння.
Відповідно до Податкового кодексу України змінено розмір ставок збору – замість фіксованих ставок у гривнях введено ставки у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати. Ставки, що пропонуються до затвердження, визначені в межах граничних розмірів, передбачених Податковим кодексом України.

Особливості справляння туристичного збору
Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію міста Щорс, на якій діє рішення Чернігівської міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.
Базою для справляння збору є вартість отриманих платником послуг за весь період проживання (ночівлі) ним в місцях, визначених Положенням про туристичний збір, за вирахуванням податку на додану вартість.
Пропонується встановити ставку туристичного збору в максимальному розмірі - 1 відсоток до бази справляння, визначеної Положенням про туристичний збір.
Справляння збору здійснюється податковими агентами, визначеними Положенням про туристичний збір:
а) адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами;
б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;
в) юридичними особами або фізичними особами - підприємцями, які уповноважуються міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з міською радою.

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта
Прийняття цього регуляторного акта забезпечить належне справляння місцевих податків і зборів в місті Щорс та надходження зазначених платежів до бюджету міста в прогнозованих обсягах.
Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього Аналізу.
Впровадження рішення Щорської міської ради “Про місцеві податки і збори” після його прийняття має здійснюватися:
1) міською радою – у частині оприлюднення рішення;
2) державною податковою інспекцією у м. Щорс, на яку нормами Податкового кодексу України покладено контроль за справлянням місцевих податків і зборів до міського бюджету.
Дія акта поширюватиметься на широке коло суб’єктів підприємницької діяльності (юридичних та фізичних осіб). Запропоновані механізми справляння місцевих податків і зборів відповідають вимогам діючих нормативно - правових актів. Практичне запровадження даного рішення покладається на суб’єктів господарювання (юридичних та фізичних осіб).
На досягнення цілей у разі прийняття цього рішення можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори, як:
неналежне справляння та сплата місцевих податків і зборів суб’єктами господарювання;
зміна діючого законодавства.
Позитивним фактором є збільшення надходжень коштів до міського бюджету, які можуть використовуватися на виконання власних повноважень.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.
Аналіз вигод та витрат

Дія зазначеного регуляторного акта поширюється на суб’єктів господарювання, фізичних осіб та органи місцевого самоврядування.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія цього акту, наведена таблиця аналізу вигод та витрат:
 Вигоди
Витрати
Сфера інтересів місцевої влади
Збільшення надходжень до загального та спеціального фондів міського бюджету міста Щорс від запроваджених місцевих податків і зборів.
Витрати робочого часу спеціалістів, пов’язані з підготовкою регуляторного акту, та на контроль за його виконанням 
Сфера інтересів громади (громадян)
Прийняття рішення про місцеві податки і збори на 2015 рік в м. Щорс та офіційне оприлюднення забезпечить прозорий механізм їх справляння
Сплата податків і зборів у встановленому обсязі

7. Строк дії регуляторного акта
Рішення Щорської міської ради “Про місцеві податки і збори на 2015 рік” є регуляторним нормативно-правовим актом, який діє на широке коло осіб – суб’єктів господарювання та фізичних осіб – платників місцевих податків і зборів, є загальнообов’язковим до застосування на території міста Щорс.
У разі внесення змін до Податкового кодексу України в частині справляння місцевих податків і зборів відповідні зміни будуть внесені до цього регуляторного акта.

8. Показники результативності регуляторного акта
Для визначення результативності цього регуляторного акта пропонується встановити такі загальні показники:
- динаміка кількості платників (у розрізі місцевих податків і зборів);
- обсяги надходжень відповідних місцевих податків і зборів до бюджету міста.
Крім того, окремі показники: кількість найманих працівників, працю яких використовують платники єдиного податку – фізичні особи в динаміці; кількість придбаних патентів на здійснення торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг
Час, що витрачатимуть особи на виконання вимог цього акта, залишається незмінним.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта
Базове відстеження результативності дії регуляторного акта здійснюється до дня набрання ним чинності.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності.
Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися  раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта, за умови його чинності.             Відстеження результативності здійснюватимуться на основі офіційних даних державної податкової інспекції у м. Щорс, управління державного казначейства у м. Щорс тощо.

Зауваження та пропозиції до проекту рішення 41 сесії  сесії 6 скликання Щорської міської ради  «Про місцеві податки і збори на 2015 рік» приймаються протягом місяця з дня опублікування проекту в письмовій формі за адресою: м. Щорс. вул. К.Маркса. 5.





                      


Комментариев нет:

Отправить комментарий