понедельник, 14 сентября 2015 г.

Вадим СЕРГІЙКО, помічник-консультант народного депутата Анатолія Євлахова: «Давайте бути добрішими»

Працюючи з лютого цього року помічником-консультантом народного депутата А.С.Євлахова, переймаючись проблемами людей, намагався надавати їм різного роду допомогу.
Протягом своєї діяльності неодноразово чув слова подяки, що для мене і є головним стимулом у моїй роботі. Та все ж неприємний слід по собі залишило спілкування з переселенкою із Донецька. Я просто по-людськи хотів допомогти жінці в забезпеченні дровами для опалення будинку (не вдаючись при цьому до допомоги свого керівництва) і наразився зовсім не на слова вдячності… При першій розмові склалося таке враження, що я їй вже щось винен. Після того, як я доставив півмашини дров, жінка почала вдаватися до шантажу і погроз залучити телебачення, тому що вимагала у мене цілу машину. Дійшло до того, що вона призначила кінцевий термін виконання. Даний інцидент залишив певний осад. Не завжди люди відгукуються добром на добро. Тому маю зовсім невелике прохання: бути більш людянішими і добрішими у спілкуванні один з одним. Ми всі - українці, і зараз, в такі часи, як ніколи, необхідна взаємоповага, взаємодопомога і згуртованість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий