пятница, 1 ноября 2013 г.

Найдобріша професія

Сьогодні мова піде не про художників чи артистів, лікарів або письменників, а про соціальних педагогів. Хоча я б їх назвала вчителями доброти та милосердя.
І це ніяк не пов’язано з тим, що і сама я майбутній соціальний педагог. Все просто, соціальні педагоги – це майстри свої справи: робити світ краще! Також хотілося б привернути увагу абітурієнтів. Якщо ви ще не вирішили, чим хочете займатись, то ця стаття для вас. Не дивлячись на те, що соціальна педагогіка – це досить молода спеціальність, вона є дуже потрібною в наш час. Оскільки в кожному суспільстві є ті, хто потребує підтримки та розуміння. Я це розуміла, коли була зовсім маленькою. Скільки проблем довелось мені побачити, скільки несправедливості, відчаю в очах людей, коли вони залишались один на один із скрутами життя. Й це вплинуло на вибір моєї майбутньої спеціальності. Про що зовсім не жалкую. Мені дуже хочеться поділитися своїми враженнями.
Я навчаюсь в Чернігівському національному педагогічному університеті ім.Т.Г. Шевченка на психолого-педагогічному факультеті, спеціальність - соціальна педагогіка із спрямуванням - правовий захист неповнолітніх. У нас є все необхідне для отримання найкращих і найповніших знань. Те, чому нас вчать, має неабияку цінність не тільки для нашої педагогічної майстерності, а й просто для життя. Нас вчать бачити людину, якою вона є насправді, розкривати її душу.
Де ж можуть працювати соціальні педагоги? Спектр можливостей дуже великий, починаючи з соціального робітника, роботи в різних соціальних установах і закінчуючи міліцією. Тож запрошую тих, хто зацікавився цим, завітати до нас.
Вікторія КУЛІНІЧ, студентка ЧДПУ

Комментариев нет:

Отправить комментарий