пятница, 1 ноября 2013 г.

З «Променем» - шість десятиліть

Скільки себе й пам’ятаю, перегляд періодики починаю з «Променя». Втім, так прискіпливо читаю (часто потім і перечитую) лише нашу районку.

Не пригадаю, коли вона увійшла у моє життя. Її завжди передплачували і мої батьки. Та й сама вже шістдесят років є щирою шанувальницею газети. Мене цікавлять новини Щорсівщини. Із задоволенням читаю розповіді про людські долі. До речі, багато їх героїв – добре знайомі мені люди. Колись і сама дописувала до газети, знайома з журналістськими пошуками. Працівників районного часопису поважаю, навіть у замітках без підпису пізнаю за стилем того чи іншого автора. Розпочався передплатний період на різноманітні видання на наступний рік. Як і завжди, першим, на кому зупиню свій вибір, безсумнівно, буде рідний «Промінь». Переконана,що не помиляться й ті, хто наслідує мій приклад.
Т. Дубина, пенсіонерка

Комментариев нет:

Отправить комментарий