пятница, 20 сентября 2013 г.

„ЄДИНЕ ВІКНО„ - наближення послуг до людей

З 1 серпня 2013 р. в управлінні ПФУ в Щорському районі введено нову технологію обслуговування населення за принципом «єдиного вікна».

Роботу «єдиного вікна» в управлінні організовано згідно з нормативними документами , які регламентують порядок обслуговування громадян у Пенсійному фонді. Відвідувачі, серед яких пенсіонери, платники єдиного внеску, мають змогу оперативно розв`язати свої проблеми, наприклад, здати документи на призначення та перерахунок пенсій, отримати необхідні довідки, оформити документи на поховання, здати звітність, отримати страхове свідоцтво та пенсійне посвідчення. У нас запроваджено спеціалізацію працівників - один приймає документи для призначення та перерахунку пенсій, інший - звіти з персоніфікації. Окремий спеціаліст консультує з питань виплати пенсій та допомоги на поховання, видає різноманітні довідки, зорієнтує відвідувача, до якого спеціаліста йому краще звернутися та видасть талон на прийом попереднього запису.
Фахівці управління знайомлять відвідувачів з новими правилами обслуговування громадян, інформують про зміни в законодавстві з питань призначення пенсій, доступно розкажуть, як зареєструватися на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Поруч функціонує інформаційний кіоск, який на підставі страхового свідоцтва дозволяє переглянути будь-які відомості про себе, як застраховану особу: про сплачені внески, набутий страховий стаж, розмір заробітної плати для призначення пенсії.
До послуг відвідувачів буклети про перелік документів з призначення та перерахунку пенсій, графіки прийому громадян у Пенсійному фонді України та головному управлінні ПФУ у Чернігівській області.
В «єдиному вікні» можна особисто або за телефоном здійснити попередній запис на прийом до спеціалістів управління у зручний для відвідувачів час.
Головна мета нововведення - зручність доступу всіх категорій громадян до необхідної інформації, здійснення прийому без встановлення спеціальних днів, без поділу за дільничим принципом. Крім того, розмежовано функції прийому громадян та обробки поданих ними документів, що поліпшує якість опрацювання матеріалів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий