пятница, 20 декабря 2013 г.

Повідомлення про оприлюднення рішення, проектів рішень 36 сесії 6 скликання Щорської міської ради від 17.12.2013 року та аналізів регуляторного впливу


Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від населення, підприємств, установ, політичних партій та громадських організацій, на блозі газети «Промінь» promingazeta.blogspot.com
 буде оприлюднено  рішення 36 сесії 6 скликання Щорської міської ради : «Про внесення змін до рішення 31 сесії 6 скликання  від 09.07.2013 року «Про місцеві податки і збори» , проекти рішень 36 сесії 6 скликання Щорської міської ради «Про внесення змін до рішення 24 сесії 6 скликання  від 06.12.2012 року «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Щорс», «Про створення ритуальної служби та затвердження Положення про порядок надання ритуальних послуг на підвідомчій території Щорської міської ради»,а також аналізи  регуляторного впливу від 17.12.2013 року.
Проекти спрямований на удосконалення і деталізацію  відповідних процедур, підвищення ефективності регулювання вищевказаних відносин.
Підставою для розробки проекту рішення є Закон України «Про поховання та похоронну справу», Постанова Кабінету Міністрів України від 28.10.2004р. № 1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни», Накази Державного комітету України з питань житлово - комунального господарства від 19.11.2003р. № 193 «Про затвердження нормативно - правових актів щодо реалізації Закону України «Про поховання та похоронну справу», Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 22.06.2006р. № 208 «Про запровадження ритуальної символіки на автотранспортних засобах суб’єктів господарювання, що надають ритуальні послуги з перевезення тіла померлого» (зі змінами від 21.12.2009р. № 405) та з метою врегулювання відносин при наданні ритуальних послуг, Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон  України «Про місцеве самоврядування в Україні».
З текстом рішення, проектами рішень  та аналізами  регуляторного впливу   можна також  ознайомитись у приміщенні Щорської міської ради. Зауваження та пропозиції, що надходитимуть від зацікавлених осіб, приймаються у письмовій формі протягом одного місяця з дня оприлюднення на блозі газети «Промінь»   на адресу: 15200,  м. Щорс, вул.. К. Маркса, 5. тел.  2 – 18 – 35.
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Щорської міської ради «Про внесення змін до рішення 24 сесії 6 скликання від 06.12.2012 року «Про затвердження Положення
про порядок залучення коштів замовників на розвиток
інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури
м. Щорс»

  1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом  
регулювання
            На сьогоднішній день право органів місцевого самоврядування залучати кошти замовників будівництва для пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів встановлено рядом нормативно-правових актів, прийнятих на державному рівні ( Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України  «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» тощо).
            У зв’язку з внесенням змін до нормативно-правових актів на державному рівні, які регулюють питання залучення коштів замовників будівництва для пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів, виникла необхідність прийняття відповідного рішення міської ради у цій сфері до норм чинного законодавства.
            Дана проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, оскільки частиною першою статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.
  1. Цілі регулювання
Метою проекту рішення міської  ради є приведення нормативно-правового акта міської ради у відповідність до змін у чинному законодавстві, залучення коштів замовників будівництва для пайової участі у розвитку інфраструктури міста.
  1. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
Альтернативи
Переваги
Недоліки
Залишення усього без змін
Відсутні
-недотримання вимог чинного законодавства щодо залучення коштів замовників будівництва для пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів
Обраний спосіб регулювання
-приведення нормативно-правового акта міської ради у відповідність до змін у чинному законодавстві;
-наявність чіткого та зрозумілого механізму розрахунку, залучення та використання коштів замовників будівництва для пайової участі у розвитку інфраструктури міста
Відсутні
За допомогою ринкових механізмів
Відсутні
Відсутні
           
  1. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми
Для розв’язання проблеми пропонується прийняти рішення міської ради «Про внесення змін до рішення 24 сесії 6 скликання від 06.12.2012 року «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Щорс».
Заходи, спрямовані на розв’язання проблеми:
затвердження положення «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Щорс»

  1. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття 
Регуляторного акту
Цілі можуть бути досягнуті , оскільки проектом рішення визначено порядок, умови та методика розрахунку розміру пайових внесків, порядок та умови укладання договору про пайову участь, сплати пайових внесків, шляхи використання коштів, а також контроль за укладанням договорів та дотриманням договірних умов. Пропонується затвердити договір про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, методику розрахунку залучення коштів замовників.
Проектом рішення пропонується врахувати зміни у чинному законодавстві ( Закон України «Про регулювання містобудівної документації» щодо містобудівної документації, Бюджетний кодекс України щодо використання коштів пайової участі тощо), а також передбачити укладання двохстороннього договору про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста .
  1. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту.
Аналіз вигод та витрат
Базові групи інтересів
Вигоди
Витрати
Місцева влада
-дотримання вимог чинного законодавства щодо залучення коштів замовників будівництва для пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів;
-упорядкуваання механізму розрахунку та сплати пайових внесків у розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста;
-акумулювання коштів, що мають цільове спрямування на покращення соціально-економічної інфраструктури міста
Відсутні
Суб’єкти підприємницької діяльності
-прозорий механізм здійснення розрахунку розміру пайових внесків та укладання договорів про пайову участь та сплати
Витрати пов’язані зі сплатою пайових внесків
Населення
-покращення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;
- додаткові, кошти, що спрямовуюься на вирішення першочергових завдань соціально-економічногго розвитку міста.
Відсутні

  1. Строк дії регуляторного акту
Строк дії пропонується не обмежувати в часі.
  1. Показники результативності регуляторного акту
Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями:
1.          Кількість укладених договорів про пайову участь замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста.
2.          Кількість суб’єктів господарювання, які уклали договори про пайову учась замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста.
3.          Обсяг коштів, залучених до міського бюджету від пайової участі замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста.
  1. Заходи за допомогою яких буде здійснюватися відстеження  
    результативності регуляторного акту.
      Цільові групи та строки проведення відстеження:
      базове відстеження – суб’єкти господарювання до набрання чинності рішення;
      повторне відстеження – суб’єкти господарювання після набрання чинності рішення.

Аналіз
регуляторного  впливу  до  проекту рішення міської  ради
«Про створення ритуальної служби та затвердження
Положення про порядок надання ритуальних
послуг на підвідомчій території Щорської міської ради»

1. Визначення  та  аналіз проблеми, яку  пропонується  розв’язати  шляхом державного  регулювання господарських відносин, а також оцінка  важливості  цієї  проблеми.
Діяльність  у  галузі  поховання  здійснюється  відповідно до  Закону  України «Про поховання та похоронну  справу», наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від  19.11.2003  № 193  «Про  затвердження  нормативно-правових  актів щодо  реалізації  Закону  України  «Про  поховання  та  похоронну  справу».
            На  теперішній  час  ритуальні  послуги  на  підвідомчій  території   міської ради надають  комунальне підприємство  «Щорська ЖЕД»  та  2 суб’єкти господарювання.
З метою впорядкування  відносин  при  наданні  послуг, а  саме: чіткому  визначенні  прав, обов’язків, відповідальності ритуальної служби, суб’єктів  господарювання, які працюють  на  ринку  ритуальних  послуг, порядків організації  поховань і  ритуального  обслуговування  населення, утримання кладовищ та інших місць поховань, пропонується  прийняти  регуляторний акт – проект  рішення міської  ради  «Про створення ритуальної служби та затвердження Положення про порядок надання ритуальних послуг на підвідомчій території Щорської міської ради».

2. Обґрунтування, чому  визначена  проблема  не  може бути  розв’язана за  допомогою ринкових  механізмів  і  потребує державного регулювання.  
Ринковий  механізм  не в  повній  мірі визначає  сферу дії  ритуальної  служби  та  суб’єктів господарювання, які працюють  на  ринку  ритуальних послуг. Тому пропонується прийняти регуляторний  акт–проект рішення  міської     ради  «Про створення ритуальної служби та затвердження Положення про порядок надання ритуальних послуг на підвідомчій території Щорської міської ради», яким  буде  чітко  визначено права,  обов’язки, відповідальність  ритуальної служби, суб’єктів господарювання, населення щодо  організації  та  здійснення  поховань.

3. Визначення очікуваних  результатів прийняття  запропонованого  регуляторного  акта, у  тому числі  здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод  суб’єктів господарювання, територіальної  громади  та  міської ради  внаслідок  дії регуляторного  акта.
Очікуваними результатами прийняття  запропонованого регуляторного  акта  є:
Сфера інтересів
Вигоди
Витрати
Територіальна
громада
Урегулювання  відносин при  наданні  ритуальних  послуг, покращання обслуговування  населення в галузі  похоронної діяльності
Часові  та грошові, пов’язані з отриманням документів та ритуальних послуг
Суб’єкти господарювання
Урегулювання відносин  при наданні ритуальних  послуг
Часові, пов’язані  з  укладенням договору про надання ритуальних  послуг з ритуальною службою, грошові – з наданням  ритуальних послуг
Міська рада
Урегулювання відносин  при наданні ритуальних  послуг
Пов’язані з  утриманням, ремонтом та охороною  кладовищ, похованням  невідомих  та  самотніх осіб.

4. Визначення цілей  державного  регулювання.
          Метою  цього регуляторного  акта  є врегулювання  відносин  при наданні  ритуальних  послуг.
          5. Аргументація  щодо  переваг  обраного  способу  досягнення  визначених  цілей.
Перевагою  обраного  способу  досягнення  визначених  цілей  є  врегулювання  відносин  при  наданні  ритуальних  послуг, а саме:
-  визначення прав, обов’язків, відповідальності  ритуальної  служби, суб’єктів господарювання, які працюють  на  ринку  ритуальних  послуг;
-  затвердження  порядку:
·         організації поховання  та надання  населенню  ритуальних послуг;
·         розміщення, облаштування, утримання  та  охорони  місць поховань.

         6. Механізми  та заходи,  які  забезпечать  розв’язання  визначених проблем  шляхом  прийняття  запропонованого  регуляторного  акта.
         При  прийнятті  запропонованого  регуляторного  акта  будуть  діяти  наступні механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем:
          -   упорядкування  відносин  між  ритуальною  службою  та  суб’єктами  господарювання,  які  працюють  на  ринку  ритуальних  послуг, шляхом  укладення  відповідних  договорів;
          -  покращання  обслуговування  населення  в  галузі  похоронної  діяльності  шляхом  інформування  про суб’єктів господарювання, які  працюють  на  ринку  ритуальних  послуг, а  також  визначення  обов’язків надавачів  цих  послуг  та прав  замовника  ритуальних  послуг;
          -    визначення  порядку  організації  поховання  та  надання  послуг;
          -  затвердження порядку  розміщення, облаштування,  утримання  та  охорони  місць  поховань.
        
          7. Обґрунтування  можливості  досягнення  визначених  цілей  у  разі  прийняття  запропонованого  регуляторного  акта.      
Досягнення  зазначених цілей можливе завдяки прийняттю регуляторного  акта  «Про створення ритуальної служби та затвердження Положення про порядок надання ритуальних послуг на підвідомчій території Щорської міської ради»,у  результаті  чого  будуть  залучені  суб’єкти господарювання, які  надають  ритуальні  послуги  в  місті.
          
           8. Обґрунтування  можливості  досягнення визначених  цілей  з  найменшими  витратами  для  суб’єктів   господарювання, територіальної  громади  та  міської ради.
           При  досягненні  визначених  цілей  суб’єкти   господарювання,  територіальна громада,  міська рада  не  несуть  додаткових  витрат.

            9. Обґрунтування щодо вигод,  які виникатимуть  внаслідок  дії  запропонованого  регуляторного  акта, виправдовують  відповідні          витрати  у  випадку, якщо  витрати  та/або  вигоди  не  можуть  бути   кількісно  визначені.
         Не всі вигоди, які  виникатимуть унаслідок дії регуляторного акта, можуть  бути  визначені  кількісно, серед них  є  якісні:
             -  покращання  обслуговування  населення  у  галузі  похоронної  діяльності;
             -  проведення  ефективних  заходів  щодо  узгодженості  дій  сумісної  роботи  в  галузі  похоронної  справи  між  суб’єктами  господарювання,  які працюють  на  ринку  ритуальних  послуг;
             -  урегулювання  правових  відносин  між  КП  «Щорська ЖЕД»,  суб’єктами  господарювання, які  працюють  на  ринку  ритуальних  послуг,  а  також  громадянами, які  користуються  ритуальними  послугами.

           10. Оцінка  можливості впровадження  та  виконання  вимог  регуляторного акта  залежно від  ресурсів, якими розпоряджаються міська рада,  КП «Щорська ЖЕД», суб’єкти  господарювання, які  повинні  впроваджувати  та  виконувати  їх.
При  впровадженні  та  виконанні  вимог  регуляторного  акта  суб’єкти господарювання  несуть  витрати, пов’язані  з виготовленням  предметів  ритуальної  атрибутики  та  здійсненням    ритуальних  послуг. Територіальна  громада  (населення) несе  витрати,  пов’язані  з  оплатою  замовлених послуг та ритуальної атрибутики.  Міська рада,   КП «Щорська ЖЕД»   відповідно  до  Закону  України  «Про  поховання  та  похоронну  справу» несуть витрати, пов’язані  з  утриманням, охороною  кладовищ,   здійсненням  поховання  тіл  невідомих  та  самотніх  осіб.

11. Оцінка ризику  впливу  зовнішніх  чинників  на дію    запропонованого  регуляторного  акта.
       При  виникненні  змін  у  чинному  законодавстві, які  можуть  впливати на  дію запропонованого регуляторного акта, до нього  будуть вноситися відповідні коригування. Ризик зовнішніх  чинників  на  дію  регуляторного акта  відсутній,  так як  його  впровадження  відповідає  чинному  законодавству.

        12. Обґрунтування запропонованого  терміну  дії  регуляторного  акта.
       Термін  дії  запропонованого  регуляторного  акта  встановлюється  довгостроковий  або до  прийняття нових  нормативних актів. У разі потреби до  нього  вноситимуться  зміни.

        13. Визначення  показників  результативності  дії  регуляторного  акта. 
          Показниками  результативності  дії  затвердженого  регуляторного  акта  є  кількість:
          -  укладених  договорів  між  ритуальною  службою  та  суб’єктами господарювання  про  надання  ритуальних послуг;
          -  звернень  громадян  та суб’єктів  господарювання  щодо  порушень  їхніх  прав,  які  передбачені  чинним  законодавством  та  цим  регуляторним  актом.



ПРОЕКТ



УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Тридцять шоста   сесія

РІШЕННЯ
Від   17  грудня  2013 року

Про внесення змін до рішення 24 сесії 6 скликання
 від 06.12.2012 року «Про затвердження Положення
про порядок залучення коштів замовників на розвиток
інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури
м. Щорс»

         Розглянувши рекомендацію адміністративної колегії Чернігівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, керуючись ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія міської ради вирішила:
         1. Внести зміни до рішення 24 сесії Щорської міської ради 6 скликання  від 06.12.2012 року «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Щорс», а саме:
Доповнити п. 1.5. Положення такими словами :
«1.5.8. об'єктів,  передбачених   Державною   цільовою   програмою підготовки  та  проведення  в Україні фінальної частини чемпіонату Європи  2012  року  з  футболу, за рахунок коштів інвесторів;
 1.5.9. об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики,  зв’язку  та  дорожнього  господарства  (крім об’єктів дорожнього сервісу);
   1.5.10  об’єктів  у  межах  індустріальних  парків на замовлення ініціаторів  створення  індустріальних  парків,  керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків.»
 та читати в  редакції згідно з Додатком 1 до даного рішення.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань законності, регламенту, депутатської діяльності. 


Міський голова                                                                                   Р.І. Зуб


Додаток 1
До рішення 36 сесії 6 скликання
від 17.12.2013 року


1.5.До пайової участі не залучаються замовники у разі будівництва з дотриманням вимог чинного законодавства:
1.5.1об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;
1.5.2.будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
1.5.3.будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
1.5.4.індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;
1.5.5.об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
1.5.6.об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;
1.5.7.об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
1.5.8. об'єктів,  передбачених   Державною   цільовою   програмою підготовки  та  проведення  в Україні фінальної частини чемпіонату Європи  2012  року  з  футболу, за рахунок коштів інвесторів;
 1.5.9. об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики,  зв’язку  та  дорожнього  господарства  (крім об’єктів дорожнього сервісу);
   1.5.10  об’єктів  у  межах  індустріальних  парків на замовлення ініціаторів  створення  індустріальних  парків,  керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків.





Міський голова                                                                              Р.І. Зуб

ПРОЕКТ



УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Тридцять шоста   сесія

РІШЕННЯ
Від   17  грудня  2013 року

Про створення ритуальної служби та затвердження
Положення про порядок надання ритуальних
послуг на підвідомчій території Щорської міської ради


             З метою створення належних умов для поховання, відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Законом України «Про поховання та похоронну справу», Постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004р. № 1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни», Наказами Державного комітету України з питань житлово - комунального господарства від 19.11.2003р. № 193 «Про затвердження нормативно - правових актів щодо реалізації Закону України «Про поховання та похоронну справу», Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 22.06.2006р. № 208 «Про запровадження ритуальної символіки на автотранспортних засобах суб’єктів господарювання, що надають ритуальні послуги з перевезення тіла померлого» (зі змінами від 21.12.2009р. № 405) та з метою врегулювання відносин при наданні ритуальних послуг, сесія міської ради вирішила:    

1. Для здійснення організації поховання померлих і надання ритуальних послуг,  створити ритуальну службу на базі комунального підприємства «Щорська ЖЕД»

2. Передати КП «Щорська ЖЕД»  на обслуговування та утримання територію під міським кладовищем в межах населеного пункту в районі х. Лісний.

3. Визначити виконавцем по наданню населенню міста ритуальних послуг КП «Щорська ЖЕД».

4. Затвердити проект Положення про порядок надання ритуальних послуг на території Щорської міської ради (додається).

 5.  Ритуальній службі в своїй роботі керуватися Положенням про порядок надання ритуальних послуг на території Щорської міської ради та чинним законодавством України.

6. Дозволити КП „Щорська ЖЕД” /Кошова Г.І./ заключати договори із фізичними та юридичними особами, щодо надання ними частини ритуальних послуг, визначених Положенням про порядок надання ритуальних послуг на території Щорської міської ради.

 7. КП « Щорська  ЖЕД» /Кошова Г.І./  в термін до 27.12.2013  року розробити калькуляцію окремих видів ритуальних послуг згідно затвердженого мінімального переліку та подати на розгляд виконкому міської ради.

8. Скасувати рішення 36 сесії Щорської міської ради 5 скликання від 25.02.2010  року «Про розгляд рішення № 82-РШ від 17 грудня 2009 року у справі № 02-05/82-2009, розглянутій адміністративною колегією територіального відділення Антимонопольного комітету проти Щорської міської ради»».


10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань комунальної власності та благоустрою міста та на  постійну депутатську комісію з питань законності, регламенту, депутатської діяльності.        




Міський голова                                                                                              Р.І.Зуб   









ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням 36 сесії 6 скликання
від 17 грудня  2013 року


ПОЛОЖЕННЯ
 про порядок надання ритуальних послуг
на території Щорської міської ради

1. Загальні положення
1.1.                Положення про порядок надання ритуальних послуг на території Щорської міської ради (надалі - Положення) розроблено відповідно до Закону України "Про поховання та похоронну справу", Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 22.06.2006 № 208 „Про запровадження ритуальної символіки на автотранспортних засобах суб'єктів господарювання, що надають ритуальні послуги з перевезення тіла померлого" (зі змінами від 21.12.2009 №405), з метою врегулювання відносин при наданні ритуальних послуг на підвідомчій території міської ради.
1.2.      Це Положення є обов'язковим для виконання всіма суб'єктами господарювання, які працюють на ринку ритуальних послуг на  підвідомчій території Щорської міської ради .
1.3.         Організацію поховання померлих, надання передбачених необхідним мінімальним переліком окремих видів ритуальних послуг (додаток 1) та ритуальних послуг, непередбачених цим переліком, а також реалізацію предметів ритуальної належності у місті здійснює  комунальне підприємство КП «Щорська ЖЕД» (надалі - ритуальна служба).
1.4.   Надання ритуальних послуг та виготовлення предметів ритуальної належності може також здійснювати суб'єкт господарювання, що виявив бажання працювати на ринку ритуальних послуг (надалі - суб'єкт господарювання), який згідно із Законом України "Про поховання та похоронну справу" уклав договір з ритуальною службою про надання цих послуг (додаток 2).
1.5.                Ритуальна служба та суб'єкт господарювання при наданні ритуальних послуг повинні  керуватися у своїй діяльності Конституцією України, Законом України "Про поховання та похоронну справу", іншими нормативно-правовими актами у сфері поховання, а також цим Положенням.
1.6.                Ритуальна служба зобов'язана:

-       укладати договори-замовлення на організацію та проведення поховання;
-       організовувати поховання померлих згідно з договорами-замовленнями;
          -  створювати рівні умови для поховання померлого незалежно від раси, кольору шкіри, політичних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак;

-      організовувати виконання робіт із благоустрою місць поховань відповідно до кошторису за замовленням користувача місця поховання;
-      безоплатно виділяти місця для поховання померлого чи урни з  прахом померлого на кладовищі;

-       реєструвати поховання (підпоховання), перепоховання в Книзі реєстрації поховань та перепоховань померлих громадян (надалі-Книга реєстрації);
-       видавати  користувачу місця поховання свідоцтво про поховання;
         - у разі осквернення могил,  навмисного руйнування намогильних споруд готувати та подавати до виконавчого комітету міської ради відповідний акт про суму та характеристику збитку;
-    укладати із суб'єктом господарювання договори про надання ритуальних послуг;
-       здійснювати інші функції відповідно до Закону України "Про поховання та похоронну справу".
1.7. Для укладення договору про надання ритуальних послуг суб'єкт господарювання подає на ім'я керівника ритуальної служби відповідну заяву та додає до неї такі документи:
а)   копію довідки про включення до ЄДРПОУ для юридичної особи або про присвоєння ідентифікаційного номера для фізичної особи-підприємця;
б)    копію свідоцтва про державну реєстрацію;
  в) перелік послуг, які пропонуються   суб'єктом господарювання;
г)  режим роботи, номер телефону та місце знаходження.
Протягом 14 робочих днів від дня отримання заяви ритуальна служба укладає з суб'єктом господарювання договір про надання ритуальних послуг при наявності всього переліку документів, передбачених цим   пунктом.
Договір про надання ритуальних послуг між ритуальною службою та суб'єктом господарювання укладається на термін не менше ніж 3 роки або    за згодою сторін на інший термін.
1.8. Суб'єкту господарювання забороняється надавати ритуальні послуги без укладення із ритуальною службою договору про надання ритуальних послуг та відповідного договору-замовлення (додаток 3) з виконавцем волевиявлення померлого або особою, яка зобов'язалася поховати померлого, на підставі свідоцтва про смерть (надалі - Замовник).
1.9. Ритуальна служба забезпечує безперешкодний доступ на територію кладовища суб'єкта господарювання для виконання робіт, які зазначені в договорі про надання ритуальних послуг та договорі-замовленні на організацію та проведення поховання.

2. Порядок приймання, оформлення замовлення на поховання померлих та надання ритуальних послуг

 2.1.   На підставі свідоцтва про смерть, Замовник звертається до ритуальної служби або суб'єкта господарювання для укладення відповідного договору-замовлення на організацію та проведення поховання не пізніше ніж за 24 години до їх проведення.
 2.2. Після укладення договору-замовлення на організацію та проведення поховання Замовнику надається оформлений в установленому порядку рахунок-замовлення на надання ритуальних послуг, пов'язаних з  організацією  поховання та реалізацією предметів ритуальної належності. Попередньо Замовник ознайомлюється із тарифами по наданню ритуальних послуг.
 2.3. У разі придбання неякісних товарів ритуальної належності тобто таких, що неможливо використовувати відповідно до їх цільового призначення, Замовник має право вимагати від продавця (виробника предметів ритуальної належності):
-         безоплатного усунення недоліків товару;
-         відшкодування зазначених збитків;
-    заміни на аналогічний товар належної якості.

     3. Вимоги щодо порядку організації та проведення поховання
        3.1.   Кожне поховання померлого здійснюється в окремій могилі.
       3.2. Поховання померлих без певного місця проживання,  невпізнаних трупів   здійснюється ритуальною службою за рахунок коштів міського бюджету з відома Щорського РВ УМВС в Чернігівській області.
          Доставка в морг для встановлення причин смерті цієї категорії осіб здійснюється Щорським РВ УМВС в Чернігівській області.
 3.3. Після здійснення поховання, виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка взяла на себе зобов'язання поховати померлого, як користувачу місця поховання (надалі-користувач), в день звернення або не пізніше наступного за ним робочого дня,   видається відповідне свідоцтво про поховання (додаток 4), яке дає право на встановлення намогильної споруди в межах могили, вирішення питання про проведення підпоховання, облаштування місця поховання, здійснення інших дій, які не суперечать чинному законодавству.
Для одержання адміністративної послуги з оформлення свідоцтва про поховання до ритуальної служби  подаються документи:
-         паспорт особи-користувача місця поховання (оригінал і копія);
-           свідоцтво про смерть померлої   особи   (оригінал   і копія);
-    розрахунковий документ, що підтверджує про сплату коштів за надану послугу.
            3.4. На могилах, у межах наданої земельної ділянки, можуть установлюватися намогильні споруди та елементи благоустрою могили.
Після виконання робіт з облаштування могили користувач зобов'язаний забезпечити прибирання території біля могили та винесення сміття до спеціально відведених місць на кладовищі.
  3.5.        Перепоховання останків померлих допускається у виняткових випадках при наявності обґрунтованої причини.
Для прийняття рішення щодо здійснення перепоховання останків померлого, особа, яка здійснила поховання, звертається до виконкому міської ради та  подає такі документи:
-   заяву з обґрунтуванням причин перепоховання;
-   висновок органу санітарно-епідеміологічної служби про можливість ексгумації;

-      свідоцтво про смерть померлої особи;
-     довідку ритуальної служби про наявність місця на кладовищі в разі здійснення перепоховання останків.
За результатами розгляду поданих документів виконкомом міської ради згідно з регламентом (впродовж 30 днів після звернення)  приймається рішення про перепоховання останків померлого на інше місце поховання чи, у разі відсутності підстав, видається користувачу обґрунтована письмова відмова.
 3.6. Перевезення тіл померлих громадян повинно здійснюватися автотранспортними засобами, які відповідають вимогам Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 22.06.2006 № 208 „Про запровадження ритуальної символіки на автотранспортних засобах суб'єктів господарювання, що надають ритуальні послуги з перевезення тіла померлого" (зі змінами від 21.12.2009 №405), згідно з яким на вищезазначеному транспорті повинно бути нанесено ритуальну символіку.
 3.7.Виконком міської ради може прийняти рішення про часткове або повне припинення поховання померлих у разі закриття кладовища, якщо на території кладовища немає вільних місць для облаштування нових могил, а поховання померлих можливо лише шляхом підпоховання в могилах за згодою користувачів.


                                                                                         
                                                                                                          Додаток  1
                                                                                            до  Положення  про порядок надання ритуальних послуг
на території Щорської міської ради



Необхідний  мінімальний перелік окремих видів ритуальних послуг


      1. Оформлення договору-замовлення на організацію та проведення поховання.

     2.  Оформлення свідоцтва про поховання.
   
     3. Оформлення свідоцтва на броню.
    
     4. Копання могили (викопування могили ручним або механізованим способом, опускання труни з тілом померлого в могилу, закопування могили, формування намогильного насипу та одноразове прибирання території біля могили).
    
      5. Монтаж та демонтаж намогильних споруд при організації під поховання в існуючу могилу. 
             




                                                                                        

                                                                                                      






                                                                                                          Додаток  2
                                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                       до  Положення  про порядок надання ритуальних послуг
на території Щорської міської ради




 ДОГОВІР
про надання ритуальних послуг

            КП «Щорська ЖЕД»  (надалі – Ритуальна  служба) в особі _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
              (назва  населеного пункту, прізвище, ім’я та по батькові, посада)
з одного боку, та   суб'єкт  господарювання   _______________________________________
                                                                                                    (назва суб'єкта господарювання)
(надалі  -  Виконавець  послуг)  в  особі  __________________________________________,
                                                                                                                                  (прізвище, ім’я  та  по  батькові )
  з  другого   боку  уклали   цей договір про таке:

1. Предмет договору
             1.1. Предметом договору є надання ритуальних послуг.
             1.2. Взаємовідносини  між  Ритуальною  службою  і  Виконавцем послуг регулюються Конституцією  України,  Законом  України  "Про поховання  та  похоронну справу", іншими   законодавчими актами України та цим договором.
             1.3. Господарські відносини між Ритуальною службою та Виконавцем послуг визначаються за згодою сторін.

2. Права сторін
              2.1.    Ритуальна служба має право:
              2.1.1. Здійснювати організацію та проведення поховання.
              2.2.    Виконавець послуг має право:
              2.2.1.Відповідно  до  договору-замовлення надавати ритуальні  послуги: _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

              2.2.2.Самостійно, на підставі звернення  виконавця  волевиявлення  або особи, яка                                     зобов'язалася поховати померлого (надалі - Замовник), виготовляти та реалізовувати предмети  ритуальної належності, якщо вони відповідають державним стандартам та затвердженій вартості,  передбаченій законодавством  (стаття 12 Закону України "Про поховання та похоронну справу").


3. Обов'язки сторін

            3.1. Ритуальна служба зобов'язана:      
            3.1.1. Надати Замовнику повну інформацію стосовно виконавців ритуальних послуг.
            3.1.2. При  зверненні Замовника,  забезпечити укладення договору-замовлення, урахувавши при цьому його  побажання  щодо Виконавця послуг.
            3.1.3. Відповідно до договору-замовлення забезпечити організацію та проведення  поховання  померлого  у   встановленому    законодавством    порядку,   з   урахуванням волевиявлення померлого, висловленого при житті, а в разі його відсутності, з урахуванням побажання родичів.
              3.1.4. Створити рівні умови для поховання  померлих  незалежно від їх раси, кольору шкіри, політичних та інших переконань, статі, етнічного  та  соціального  походження,  майнового  стану,  місця проживання, мовних або інших ознак.
            3.1.5. Забезпечити безоплатне виділення земельної ділянки для поховання труни з тілом чи урни з прахом померлого на кладовищі.
            3.1.6. Створити рівні умови  Виконавцям ритуальних послуг.
            3.1.7. Забезпечити  своєчасне  оформлення договору-замовлення та в термін _______________________________________ передати   замовлення   Виконавцю    послуг
                           (визначається сторонами )
_____________________________________________________________________________
                              (механізм передачі замовлення конкретизується за домовленістю сторін)

            3.2.    Виконавець послуг зобов'язаний:
            3.2.1. Подати до Ритуальної служби перелік ритуальних послуг, їх               характеристику та вартість. У разі внесення змін до вартості ритуальних послуг                                   Виконавець послуг  забезпечує доведення нової ціни до Ритуальної служби                                                     шляхом ______________________________________________________________________
                                                                 (визначається за домовленістю сторін).
            3.2.2. При наданні послуги  з  копання  могили  на  кладовищі гарантувати   збереження   могил   та  намогильних  споруд,  інших елементів  благоустрою  могил,  що  розміщені   поруч   з   новими похованнями,  та  відшкодовувати  матеріальні  збитки  у  разі  їх пошкодження.

4. Відповідальність сторін

            4.1. Ритуальна служба несе відповідальність:
            4.1.1. За  ненадання  інформації  Замовникові  про Виконавця послуг та перелік ритуальних послуг, що можуть надаватися ним.
           4.1.2. За  неякісну  і  несвоєчасну  організацію,  оформлення договору-замовлення,  порушення  термінів та неякісне надання ритуальних послуг, установлених  договором-замовленням,  згідно  з    Законом  України "Про захист прав споживачів".

             4.2. Виконавець послуг несе відповідальність:
             4.2.1. За порушення термінів та неякісне  надання  ритуальних послуг,  установлених  договором-замовленням,  згідно  з  Законом   України "Про захист прав споживачів".
           4.2.2. За   недотримання   вимог   п.3.2.2   цього  договору Виконавець  послуг    усуває  пошкодження,  відшкодовує  матеріальні збитки  в  порядку,  визначеному  чинним  законодавством  (ст.1192 Цивільного  Кодексу  України).
            4.2.3. За недотримання положень чинного законодавства в частині вимог  затверджених  стандартів та технологій при наданні ритуальних послуг.

5. Порядок вирішення спорів

           Спори  і  розбіжності,  що   можуть  виникати  внаслідок цього договору,  за змогою вирішуватимуться шляхом переговорів між учасниками.
           У разі    неврегулювання   спорів   і   розбіжностей   шляхом переговорів   їх  розв'язання   здійснюється  в  судовому  порядку.

6.   Прикінцеві положення

           6.1. Договір  набирає  чинності з моменту його  підписання  і діє до _________20___ року.
           6.2. Договір  укладається  у двох примірниках (по одному  для кожної сторони), які мають однакову юридичну силу.

7. Місце знаходження сторін

 Ритуальна служба                                                    Виконавець  послуг
 ___________________________                            _____________________________
 ___________________________                            _____________________________
 ___________________________                            _____________________________
 ___________________________                            _____________________________
              (підпис керівника)                                                                                       (підпис керівника)    
М.П.                                                                            М.П.

                                        
                   































                          Додаток 3
         до  Положення  про порядок
 надання ритуальних послуг
на території Щорської міської ради


ДОГОВІР-ЗАМОВЛЕННЯ
на організацію та проведення поховання

Цей договір-замовлення відповідно до положень Закону України ”Про поховання та похоронну справу” укладено між
Замовником _________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________   та   Виконавцем (ритуальною службою, суб’єктом господарської діяльності  - (необхідне  підкреслити) _____________________________________________________________________________                                                             (повна назва підприємства)
_____________________________________________________________________________
Предметом укладання договору-замовлення є:
організація та проведення поховання померлого, облаштування місця поховання (потрібне
підкреслити)  _____________________________________________________________________________
                                                  (прізвище, ім’я та по батькові померлого)  
 _____________________________________________________________________________
                                   (номер та дата видачі свідоцтва про смерть, ким видано)
на   кладовищі _________________________________________________________________
                                                            (назва населеного пункту)
на  вул._________________,  о ____ годині дня „_____” числа __________________ місяця 20 ___ року.

 Вид поховання: закопування в могилі труни з тілом померлого   та закопування в могилі урни з прахом померлого (потрібне підкреслити);

Виконавець зобов’язаний:
1. Організувати у визначені Замовником терміни надання у зазначених ним обсягах таких послуг з поховання, облаштування місця поховання:
з/п
Найменування послуг
Кількість
Ціна
однієї
послуги
ПДВ
Загальна
сума
Примітка ***







2. Ознайомити Замовника з порядком організації поховання, надання пільг при організації поховання та отримання необхідних послуг.
3. Забезпечити доставку предметів похоронної належності (додому, до моргу, лікарні) ________________________________________________________________________
о ______ годині „_____” числа ________________ місяця 20 ___ року.
4. Подати транспортні засоби для перевезення труни з тілом померлого за  такою адресою: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
о _____ годині „_____” числа _____________ _____місяця  20 ___ року.
5. Забезпечити прибуття транспорту для обслуговування поховання та організатора обряду  за  дресою:_____________________________________________________________
о _____ годині „_____” числа __________________ місяця  20 ___ року.
 
6. Забезпечити напис тексту на траурній стрічці до похоронного вінка такого змісту :
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Відповідно до замовлених послуг Замовник зобов’язаний  вчасно забезпечити оплату послуг та надати ритуальній службі, суб’єкту господарювання необхідні документи для організації поховання, облаштування місця поховання.
Відповідальність Виконавця:   виконавець несе відповідальність згідно з вимогами Закону України „Про захист прав  споживачів”.

Порядок вирішення спорів:
Спори і розбіжності, які виникають внаслідок цього договору-замовлення, вирішуються шляхом переговорів між учасниками. У разі неврегулювання спорів і розбіжностей шляхом переговорів  їх розв’язання здійснюється в судовому порядку.
З інформацією щодо надання пільг при оформленні поховання та отримання допомоги на поховання
Замовник ознайомлений _________________________.
                                                      (підпис замовника)
Вартість послуг  становить _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
                                                              (сума словами)
Кошти отримано: готівкою, безготівковим перерахунком.
                                   (необхідне підкреслити)
Договір-замовлення   укладено _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
                                               (дата та час укладення договору-замовлення)
Договір-замовлення набирає чинності з моменту його укладення і діє до моменту завершення наданих послуг, оплачених Замовником.

Договір підписали:


Замовник:                                                              ___________________________________
                                                                                                               (підпис)

Виконавець
(ритуальна служба, суб’єкт  господарювання) ___________________________________
                                                                                                                (підпис)

Адреса, за якою було укладено договір__________________________________________

___________________________________________________________________________
                                                     (місцезнаходження)

Печатка
                          


   Додаток 4
          до  Положення  про  порядок
 надання ритуальних послуг
на території Щорської міської ради





Свідоцтво про поховання


Видано ______________________________________________, користувачу місця поховання,
                                         (прізвище, ім’я, по батькові)
  який   „____” ___________ 20__ року на кладовищі, розміщеного в ___________________________________  на вулиці ________________________________,
         (назва населеного пункту)
здійснив  поховання   померлого _________________________________________________
                                                      (прізвище, ім’я та по батькові померлого,  номер свідоцтва про смерть)
_____________________________________________________________________________________________


            Відповідно до статті 25 Закону України „Про поховання та похоронну справу” користувач має право на встановлення намогильної споруди в межах виділеної земельної ділянки для поховання чи надання згоди на встановлення намогильної споруди іншими членами родини; вирішення питання про проведення підпоховання в зазначену могилу інших померлих членів родини, розпорядження щодо догляду за могилою; здійснення інших дій, пов’язаних із використанням місця поховання, якщо це не суперечить чинному законодавству.


            Посада особи, яка надає свідоцтво                             ______________                        
                                                  (підпис)                                   (ініціали, прізвище)


            Печатка

           Реєстраційний номер
          
           Дата видачі.












                                   Свідоцтво    на    броню

Видано ______________________________________________, користувачу місця поховання,
                                         (прізвище, ім’я, по батькові)
  який   „____” ___________ 20__ року на кладовищі, розміщеного в ___________________________________  на вулиці ________________________________,
         (назва населеного пункту)
здійснив  поховання   померлого _________________________________________________
                                                      (прізвище, ім’я та по батькові померлого,  номер свідоцтва про смерть)
_____________________________________________________________________________________________

Заброньоване  ______ місце (я) для проведення подальшого поховання інших членів родини.


М.п.

Підпис ______________

Реєстраційний номер_____________

Дата видачі_______________________  


 



УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Тридцять шоста   сесія

РІШЕННЯ
Від   17  грудня  2013 року

Про внесення змін до рішення 31 сесії 6 скликання
 від 09.07.2013 року «Про місцеві податки і збори»

         У зв’язку зі змінами в чинному законодавстві України, керуючись пп.265.5.2. п. 265.2 ст. 265 Податкового кодексу України, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія міської ради вирішила:
         1. Внести зміни до рішення 31 сесії Щорської міської ради 6 скликання  від 09.07.2013 року «Про місцеві податки і збори», а саме:
в Додатку 1 до рішення 31 сесії Щорської міської ради 6 скликання  від 09.07.2013 року «Про місцеві податки і збори» слова «            За 1 кв. метр житлової площі об’єкта житлової нерухомості:                                                                                            
- 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;                                                                                                                                              
- 2,7 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів» замінити на «1 відсоток - для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких не перевищує 740 кв. метрів;   2,7 відсотка - для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв. метрів.»
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань бюджету та соціального розвитку міста.


Міський голова                                                                                   Р.І. Зуб











Комментариев нет:

Отправить комментарий