понедельник, 28 декабря 2015 г.

Сучасна школа

Продовжує надходити інформація про поліпшення матеріально-технічної бази навчальних закладів району. Як розповіла „Променю” начальник відділу освіти райдержадміністрації Т.А. Булденко, на цьому тижні – у вівторок – до міської школи №1 привезли нові засоби навчання. (Простіше кажучи – все необхідне для кабінету фізики).
Це комплект комп’ютерного і мультимедійного обладнання для проведення лабораторних робіт, цифрова лабораторія „Einstein”, що складається з різноманітних датчиків, реєстратора,  мікроскопа, термометрів, реостатів, магнітів тощо. Також тепер у школі з’явилося те, про що давно мріяли педагоги: комп’ютерний вчительський моноблок, інтерактивна дошка, проектор, сучасна акустична система. Все це значно підвищить рівень викладання фізики в навчальному закладі. А  коштує нове обладнання 198 тис. грн (без ПДВ). Таким чином зроблено ще один крок до модернізації системи освіти у нашому краї. 

1 комментарий:

  1. Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить