вторник, 22 декабря 2015 г.

День відкритих дверей у секторі надання адміністративних послуг

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» та з метою налагодження діалогу з громадськістю і підвищення прозорості влади, заступником голови РДА Володимиром Карпенко в рамках реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» 22 січня 2015 року був затверджений районний План заходів на 2015 рік.

Відповідно до нього Громадська рада створила робочу групу з питань відкритості та прозорості органів влади, яка бере участь у проведенні «Днів відкритих дверей» для ознайомлення представників громадськості та засобів ЗМІ з роботою структурних підрозділів райдержадміністрації.
Нещодавно представники громадської ради разом з завідувачем сектора інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату РДА Наталією Смоляк побували на «Дні відкритих дверей» у секторі надання адміністративних послуг РДА. Ця структура нова для району (створена була в наприкінці 2013 року), очолюює її Ірина Комісаренко. Працюють вони удвох з адміністратором Ганною Белінською.
Сектор надання адміністративних послуг – це орган райдержадміністрації, в якому надаються послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з різними суб'єктами надання цих послуг. Тобто це як посередництво між тими, хто звертається за послугою і самими надавачами послуг.
Звернутися до сектора може будь-який громадянин. При цьому йому не доведеться бігати по великій кількості установ, розташованих в різних місцях. Всі необхідні довідки, узгодження, дозволи тощо нададуть тут, в межах одного приміщення, що заощадить час заявника. Все, що потрібно відвідувачу, це подати заяву та додати необхідні документи, потім у встановлений термін прийти ще раз сюди - за отриманням документа. За поточний рік сектор надання адмінопслуг вже прийняв понад 1200 осіб.
Перелік послуг, що надаються сектором Щорської РДА: видача дозволів санітарно-епідеміологічною, ветеринарною, пожежною службою, погодження маршруту перевезення небезпечних вантажів, дозволу на початок роботи новостворених та реконструйованих об’єктів, дозволу на розміщення зовнішньої реклами, дозволів на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмі в, устаткування підвищеної небезпеки. В найближчому майбутньому планується значно розширити спектр надання послуг (нерухоме майно, реєстрація фізичних і юридичних осіб, земельні відносини тощо). Тобто, приміром, якщо вам потрібен дозвіл від пожежних для відкриття магазину, звертатися треба до сектора, а не до керівництва пожежної частини. Працівники сектору безкоштовно надають консультації громадянам щодо переліку документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення, переліку органів, уповноважених вирішувати питання, яке цікавить заявника, а також намагаються зробити роботу сектора максимально ефективною та зручною для кожного відвідувача. Фінансове забезпечення його здійснюється виключно за рахунок Державного бюджету України та відповідних місцевих бюджетів. Коли створювався в районі сектор надання адмінпослуг, Департмент облдержадміністрації надав йому два комплекти комп`ютеної техніки. Але наразі для роботи потрібен ще сканер та принтер.
- І звичайно, було б дуже зручно і ефективно працювати, - говорить завідувач сектора Ірина Комісаренко, - аби об’єднати всіх надавачів послуг під одним дахом. Тоді не довелося б бігати щоразу за довідкою в міграційну службу, до державного реєстратора тощо.
Центр надання адміністративних послуг розміщується у Щорсі за адресою: вул. К.Маркс,9. Вся інформація про його діяльність розміщена на офіційному веб-сайті райдержадміністрації у рубриці «Адміністративні послуги».

Лариса МАРТИНЕНКО, член громадської ради при райдержадміністрації 

Комментариев нет:

Отправить комментарий