понедельник, 18 марта 2013 г.

Державний нотаріус Тетяна Васильченко: «Ми почали здійснювати функції державного реєстратора»

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно – це єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єкти цих прав.
Нотаріус як спеціальний суб'єкт здійснює функції державного реєстратора при вчиненні нотаріальних дій: приймає і перевіряє документи, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєструє заяви; встановлює факт відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупиняє розгляд заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмовляє в ній або зупиняє державну реєстрацію; вносить записи до Державного реєстру прав (перенесення записів з інших реєстрів та погашення записів у реєстрах, з яких вони перенесені); надає витяги з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.
Під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані в установленому порядку до 1 січня 2013 року нотаріус має право запитувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент реєстрації законодавства проводили таку реєстрацію, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" відомостей про правонабувача або про нерухоме майно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий