понедельник, 11 марта 2013 г.

На першому місці – квіти

Напередодні 8 Березня ми звернулися до чоловіків із запитанням, що вони даруватимуть на свято своїм коханим. А у жінок запитали, який подарунок вони хочуть отримати. Вийшла така картина.
Петро НЕТРЕБА, 53 роки, с.Стара Рудня:
Не буду порушувати традицію і подарую парфуми. Французькі, які любить моя дружина. Такий подарунок завжди радував її, а мені приємно, коли вона задоволена.


Костянтин ШЕВЧЕНКО,
54 роки, м.Щорс:
Я своїй Надії постійно дарую квіти. І живі, і в горщиках. Цьогорічне 8 Березня винятком не стане. Взагалі, квіти ми, чоловіки, повинні приносити жінкам не тільки у свята, а завжди.
Іван ШКОДА, 74 роки, м.Щорс:
За 44 роки, які ми прожили разом, було багато подарунків для дружини. Різних, бо з віком змінюється підхід до їх вибору. На цьогорічне жіноче свято я подарую їй швабру. Не смійтеся – вона так захотіла.
Анатолій БОНДАРЕНКО,
36 років, с.Тихоновичі:
Не уявляю 8 Березня без троянд - улюблених квітів моєї дружини. У нас, у Тихоновичах, їх не продають. Завжди замовляю. І прошу, щоб привезли найкращі.
Леся КОЛОСОВА,
28 років, м.Щорс:
У березні, крім жіночого свята, у мене ще й день народження. Чекаю від чоловіка золотий браслет. Не маю жодного сумніву, що він виконає свою обіцянку, бо, як справжній мужчина, він завжди дотримується даного слова.
Людмила САВИНСЬКА,
50 років, м.Щорс:
Найкращим подарунком мені буде, коли хтось зателефонує на мій мобільний (066-711-39-75) і скаже, що бере мене на роботу – доглядати за немічними літніми людьми. Батьки мої і чоловік давно покійні, дітей нема. Заробляю на життя тим, що доглядаю чиюсь старість.
Галина РУДЕНОК, 57 років, м.Щорс:
І чоловік, і син знають, як я люблю квіти, тому завжди їх дарують. Кращого подарунка на 8 Березня я й справді не уявляю. Знаю, що вони уже замовили мені орхідею. Мій улюблений колір орхідей яскраво-червоний, але такого кольору не буває. Тому буде біла. Це не менш прекрасно.
Маша ЗОРКО, 4,5 роки, м.Щорс:
- Я вітала з днем чоловіків одного хорошого хлопчика. Тепер чекаю 8 Березня, бо він також щось мені подарує. Хочу червону троянду на високій ніжці. І ще – косметичку з кішечками із мультика «Кітті».

Комментариев нет:

Отправить комментарий