воскресенье, 20 октября 2013 г.

Повідомлення про оприлюднення рішень 34 сесії 6 скликання Щорської міської ради від 15.10.2013 року, проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу


Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від населення, підприємств, установ, політичних партій та громадських організацій, на блозі газети «Промінь» promingazeta.blogspot.com будуть оприлюднені рішення 34 сесії 6 скликання Щорської міської ради: «Про затвердження Правил експлуатації зони відпочинку (урочище «Вигон») в м.Щорс», «Про проведення конкурсу на створення символіки територіальної громади м.Щорс», «Про затвердження проекту Тимчасового порядку видачі дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно в м.Щорс», «Про затвердження Положення про Інспекцію з благоустрою міста Щорс» від 15.10.2013 року та проект рішення 34 сесії 6 скликання Щорської міської ради «Про затвердження проекту Положення про порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам в місті Щорс», а також аналіз його регуляторного впливу від 15.10.2013 року.

Проект спрямований на удосконалення і деталізацію відповідних процедур, підвищення ефективності регулювання вищевказаних відносин. Підставою для розробки проекту рішення є Цивільний кодекс України, Земельний кодекс України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про оренду землі», Постанова КМУ від 19.04.1993 року №284.
З текстом рішень, проекту рішення та аналізом регуляторного впливу можна також ознайомитись у приміщенні Щорської міської ради. Зауваження та пропозиції, що надходитимуть від зацікавлених осіб, приймаються у письмовій формі протягом одного місяця з дня оприлюднення на блозі газети «Промінь» за адресою: 15200, м. Щорс, вул. К. Маркса, 5. Тел. 2 – 18 – 35.
* * *

Аналіз регуляторного впливу проекту
рішення Щорської міської ради "Про затвердження проекту Положення про порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних
власникам землі та землекористувачам в місті Щорс.

            Розроблений на  виконання  та дотриманням вимог  Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р.        № 308.
(надалі - Аналіз)
  Назва регуляторного акта: проект рішення міської ради "Про затвердження проекту Положення про порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам в місті Щорс".
Регуляторний орган: Щорська міська рада.
Розробник документа: Щорськ міська рада.
Контактний телефон: 2-18-35.

1. Визначення проблеми
В зв'язку з розвитком міської інфраструктури та зростанням громадських потреб, для задоволення яких необхідно залучати земельні ділянки, що передані у власність або перебувають в користуванні юридичних та фізичних осіб.
Наводячи вищезазначене, виникає негайна потреба розробити порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам в місті Щорс.
             
2. Цілі регулювання
Проект рішення спрямований на створення єдиних організаційно-правових та економічних засад визначення розмірів та порядку відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам в місті Щорс.

3. Альтернативні способи досягнення цілей
Перша альтернатива – залишити дану ситуацію без змін.
Дана альтернатива є неприпустимою у зв’язку з тим, що цілей правового регулювання не буде досягнуто.
Друга альтернатива – не залучати для задоволення громадських потреб земельні ділянки, що передані у власність чи перебувають в користуванні юридичних та фізичних осіб.
Ця альтернатива є неприйнятною по причині того, що в такому випадку буде неможливо втілення проектів з благоустрою міста або їх втілення призведе до значних матеріальних витрат. 


4. Механізми розв’язання проблеми
Для розв’язання проблеми, зазначеної в розділі 1 цього Аналізу, міською радою пропонується прийняти рішення "Про затвердження проекту Положення про порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам в місті Щорс ".

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Прийняття рішення надасть змогу міській раді визначати та забезпечувати відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам, які заподіяні вилученням (викупом) та тимчасовим зайняттям земельних ділянок, встановленням обмежень щодо їх використання, погіршенням якості ґрунтового покриву та інших корисних властивостей земельних ділянок або приведенням їх у непридатний для використання стан та неодержанням доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок . 
Запровадження запропонованого акта забезпечить високу вірогідність досягнення поставлених цілей.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта
Проект рішення передбачає:
-  створення єдиних організаційно-правових та економічних засад визначення розмірів та порядку відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам.
Також в проекті рішення більш деталізуються і уточнюються:
- випадки, в яких виконується відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам.

Аналіз вигод і витрат

вигоди
витрати
Органи влади
Можливість втілення заходів, проектів для благоустрою міста
На відшкодування збитків.
Суб’єкти господарювання
Відшкодування збитків, які заподіяні вилученням (викупом) та тимчасовим зайняттям земельних ділянок, встановленням обмежень щодо їх використання, погіршенням якості ґрунтового покриву та інших корисних властивостей земельних ділянок або приведенням їх у непридатний для використання стан та неодержанням доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок
На відшкодування збитків.
Населення
Покращення благоустрою міста
-
 7.  Строк дії акта
Строк дії зазначеного регуляторного акта -  постійний.
 8. Показники результативності регуляторного акта
В результаті впровадження регуляторного акта буде досліджуватись та вивчатися:
-      сума відшкодувань;
- рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта;
- кількість суб'єктів господарювання, на які поширюється даний проект рішення.
9. Заходи відстеження результативності регуляторного акта
Відстеження результативності буде здійснюватися на основі аналізу статистичних даних, що включають в себе: кількість власників землі та землекористувачів, яким відшкодовано збитки та суми відшкодувань, на яких поширюється дія регуляторного акта.
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до набрання ним чинності.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через рік після прийняття, у формі звіту.
Періодичні відстеження будуть проводитись раз на кожні три роки після проведення повторного відстеження.
Зауваження та пропозиції до проекту рішення 34 сесії  сесії 6 скликання Щорської міської ради ради  ро затвердження проекту Положення про порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам в місті Щорс " приймаються протягом місяця з дня опублікування проекту в письмовій формі за адресою: м. Щорс, вул. К.Маркса, 5. 

                                                                ПРОЕКТ
                                                                            
УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Тридцять четверта  сесія

РІШЕННЯ
Від   15   жовтня 2013 року

Про затвердження проекту Положення про
порядок визначення та відшкодування
збитків, заподіяних власникам землі
та землекористувачам в місті Щорс
  
Керуючись пунктом 34 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні, статтями Земельного кодексу України,  Цивільного кодексу України, законів України "Про оренду землі", "Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності", постанови Кабінету Міністрів України  від 19 квітня 1993 року № 284 "Про порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам", з метою створення єдиних організаційно-правових та економічних засад визначення розмірів та порядку відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам в місті Щорс,  міська рада вирішила:
1. Затвердити проект Положення про порядок визначення та відшкодування збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам в місті Щорс (далі Положення), що додається.
2. Затвердити форму повідомлення згідно з додатком 1 до Положення.
3. Затвердити форму договору про добровільне відшкодування збитків, спричинених власникам землі та землекористувачам згідно з додатком 2 до Положення
4. Відповідно до пункту 1 статті 73 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні” рішення є обов’язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасового проживають на відповідній території.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань урегулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища та на постійну депутатську комісію  з питань законності, регламенту, депутатської діяльності
  Міський голова                                                                                 Р.І. Зуб

УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Тридцять четверта  сесія

РІШЕННЯ
Від  15  жовтня 2013 року

Про затвердження Правил
експлуатації  зони відпочинку
 (урочище «Вигон») в м.Щорс

            Відповідно до  ст.. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, стст. 10, 13, 14, 16 Закону України „Про благоустрій населених пунктів”, з метою організації раціонального використання та збереження території узбережжя р.Снов, створення належних умов для водного відпочинку, забезпечення охорони життя та здоров’я осіб, які відпочивають в зоні відпочинку м. Щорс,  сесія міської ради  в и р і ш и л а :

                       1. Затвердити  Правила експлуатації зони відпочинку (урочище «Вигон»)  в м. Щорс  (додаток 1 ).

         2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію  з питань законності, регламенту, депутатської діяльності. 



Міський голова                                                                                       Р.І. Зуб

 
                                              







 Додаток до рішення
Щорської міської ради
від 15.10.2013року

Правила експлуатації зони відпочинку
(урочище «Вигон») в м. Щорс

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Правила експлуатації зони відпочинку (урочище «Вигон»)  в м. Щорс (далі - Правила) розроблені відповідно до:
- Земельного Кодексу України;
- Водного Кодексу України;
- Законів України „Про благоустрій населених пунктів”;
- Наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 03 грудня 2001 року № 272 "Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об'єктах";
- Санітарних Норм і Правил України.
1.2. Правила встановлюють вимоги і процедуру організації на  узбережжі  р. Снов міста Щорс зон відпочинку з метою задоволення рекреаційних потреб населення, забезпечення безпеки їхнього життя і здоров'я в період купального сезону. 
1.3. У зазначених Правилах використовуються такі терміни:
водні об'єкти - сформовані природою або створені штучно об'єкти ландшафту, де зосереджуються води (озера, річки,  водосховища, канали тощо);

загальне водокористування - безкоштовне використання водних об'єктів для задоволення потреб населення (купання, плавання на прогулянкових і спортивних суднах, аматорське і спортивне рибальство);

маломірні плавзасоби - маломірні плавзасоби довжиною менше 7 м для прогулянок і спортивні плавзасоби (моторні катери і човни, гребні човни тощо), невеликі плавзасоби риболовецьких і інших організацій; довжиною менше 7 м;

зона відпочинку населення на воді - установлені органами місцевого самоврядування конкретні ділянки місцевості на узбережжі р. Снов в м.Щорс, призначені  для організованого відпочинку населення на воді;           

обмеження діяльності в 100 - метрової зоні узбережжя - в межах 100 метрової зони від уріза води діють обмеження, визначені законодавством України. Об’єкти, що знаходяться у 100-метровій зоні, та введені в експлуатацію у встановленому порядку, а також ті, що будуються за затвердженими проектами, до набрання чинності цих Правил, виносу за межі зони на підставі обмежень, встановлених Правилами, не підлягають.

Hа території 100-метрової зони від уріза води дозволяється проводити:

- діяльність, пов'язану з використанням природних лікувальних факторів, на підставі науково обґрунтованих висновків і результатів державної санітарно-гігієнічної та екологічної експертиз;
- виконувати берегоукріплювальні, протизсувні, протиобвальні та протиерозійні роботи;
- влаштовувати причали;
- здійснювати іншу діяльність відповідно до чинного законодавства. 

1.4. Правила встановлюють:
- умови експлуатації зони відпочинку;
- організацію і порядок обстеження зон відпочинку;
- порядок контролю за зонами відпочинку;
- відповідальність за порушення Правил.

1.5. Правила обов'язкові для дотримання усіма юридичними і фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які експлуатують зони відпочинку, а також для організацій і фізичних осіб, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом, експлуатацією будинків і споруд, розташованих на територіях зони відпочинку природного походження, берегозахисних спорудах у вигляді штучних піщаних, щебеневих пляжів, залізобетонних майданчиках.

2. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ТА ОБЛАДНАННЯ ЗОНИ ВІДПОЧИНКУ

2.1. Створення нових і обладнання існуючих зон відпочинку здійснюється відповідно до рішення Щорської міської ради.

2.2. У зоні відпочинку, залежно від функціонального призначення, допускається будівництво тільки споруд відповідно до дійсних Правил. 


2.3. Безпосередньо у зоні відпочинку, у встановленому порядку – за рашенням органу місцевого самоврядування, допускається установка водних атракціонів, сезонних об'єктів торгівлі.

2.4. Споруди, що встановлюються у зоні відпочинку, призначаються тільки для надання послуг річкового відпочинку чи громадського харчування, а не повинні мати ознаки капітальних споруд (стрічкових фундаментів, що спираються на ґрунти під пляжним матеріалом, підземні інженерні мережі, стіни з цементною кладкою, елементи утеплення, інше); конструктивно можуть бути тільки з елементів, що легко демонтуються, та призначених для сезонної експлуатації в теплий період року.

2.5. Метою обстеження  зони відпочинку та дна акваторії від берегової лінії до межі купання є:

2.5.1. Відповідність території зони відпочинку санітарно-епідеміологічним вимогам.

2.5.2. Відсутність  побутового  сміття, відходів благоустрою і ремонту пляжного устаткування, залишків фундаментів;

2.5.3. Проведення добору проб води, які проводяться у межах купання.

3. ЕКСПЛУАТАЦІЯ ЗОНИ ВІДПОЧИНКУ

3.1. Не допускається зміна кількості і категорій зон відпочинку, їхньої площі без відповідних змін у схемі планування території та іншої містобудівної документації.

3.2. Передача в оренду ділянок зони відпочинку, що знаходяться в комунальній власності, здійснюється відповідно до чинного законодавства тільки з метою надання платних послуг сервісу підвищеної якості.
Для інших цілей ділянки зони відпочинку, що знаходяться в комунальній власності, в оренду чи користування, не передаються. 

3.3. Всі торгові об’єкти, які розташовані безпосередньо на території зони відпочинку та прилеглих до них зонах, відповідають за санітарний стан прилеглої до них в радіусі 50 метрів території.

3.4. Узоні відпочинку забороняється купати і вигулювати тварин, використовувати для готування і розігріву їжі відкритий вогонь, вживання алкогольних напоїв, користування потужними звуковідтворюючими пристроями, закопувати в пляжний матеріал скляні чи інші небезпечні предмети, робити інші протиправні дії, позначені Правилами охорони життя людей на водних об'єктах України. 

3.5. Забороняється на території зони відпочинку самовільно розташовувати об’єкти та устаткування.

3.6. Вхід на зону відпочинку є вільним та безкоштовним. 

4. ПОРЯДОК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА СТАНОМ
ЗОНИ ВІДПОЧИНКУ 

4.1. Виконавчий орган Щорської міської ради, інспектори Інспекції з благоустрою міста Щорс, міська санітарно-епідеміологічна станція, в обов'язковому порядку інформують населення через засоби масової інформації про заборону або обмеження загального водокористування з зазначенням причин, передбачуваних чи розрахункових термінів скасування або продовження заборони і обмежень.                           

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ

5.1. Порушеннями даних Правил, які тягнуть за собою відповідальність  осіб та посадових осіб вважаються правопорушення, передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення, Цивільним Кодексом України, спеціальними законами, санітарними Правилами, державними будівельними нормами:
- будівництво на території зони відпочинку та в 100-метрової зоні об’єктів з порушенням затвердженої в установленому законодавством порядку містобудівної документації та державних будівельних норм;
- порушення встановлених законодавством екологічних, санітарно-гігієнічних вимог та санітарних норм під час проектування, розміщення, будівництва та експлуатації у зоні відпочинку будь-яких торгових, розважальних об'єктів;
- порушення  Правил благоустрою міста Щорс;
- порушення режиму використання і охорони територій та об'єктів рекреаційного призначення;
- самовільне зайняття території (частини території) зони відпочинку;
- знищення або пошкодження зелених насаджень на берегових схилах;
- забруднення (засмічення) території зони відпочинку;

5.2. Особи, винні у порушенні цих Правил, зобов’язані відшкодувати завдану шкоду у повному обсязі добровільно, або примусово у судовому порядку.     
5.3. Підприємства і організації, фізичні особи – суб'єкти підприємницької діяльності, за якими закріплені, у тому числі і на умовах оренди, території зони відпочинку, несуть відповідальність за порушення цих Правил, а керівники і персональну відповідальність за безпеку життя і здоров'я відпочиваючих, а також за погіршення рекреаційних властивостей зони відпочинку і суміжних прибережних територій, відповідно до чинного законодавства.

Міський голова                                                                                                 Р.І. Зуб







УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Тридцять четверта  сесія

РІШЕННЯ
Від   15   жовтня 2013 року

Про затвердження Положення
про  Інспекцію  з
благоустрою міста Щорс

                     Відповідно до ст. 40 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», п.32 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 09.11.2007 року №177 з метою забезпечення ефективного контролю за дотриманням Правил благоустрою території міста Щорс, виявлення порушень і притягнення до відповідальності суб’єктів господарювання та громадян, сесія міської ради в и р і ш и л а :


                      1. Затвердити  Положення  про Інспекцію з благоустрою міста Щорс (додаток 1 ).

         2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію  з питань законності, регламенту, депутатської діяльності




Міський голова                                                                                       Р.І. Зуб







                                                    
                                                                                                    Додаток № 1
                                                                                                    до рішення 33 сесії 6 скликання
                                                                                                    Щорської міської ради
                                                                                                    Від 15 жовтня 2013 р.
Положення
про Інспекцію із благоустрою міста Щорс
           
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Інспекція з благоустрою міста Щорс (далі - Інспекція) утворюється в межах штатної чисельності комунального підприємства «Щорська ЖЕД » Щорської міської ради, як його структурний підрозділ, підпорядкована директору КП «Щорська ЖЕД», підзвітна виконавчому комітету Щорської міської ради (далі – Виконком) та Щорському міському голові (далі – Міський голова).
1.2.Повноваження інспекції поширюється на територію міста Щорс .
1.3. Інспекція створена з метою здійснення контролю за:
- дотриманням юридичними та фізичними особами вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», нормативно-правових актів, що регулюють відносини в сфері благоустрою, Правил благоустрою території міста Щорс.
     - станом благоустрою території м. Щорс, в тому числі озелененням, охороною зелених насаджень, створенням місць відпочинку громадян, утриманням в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій.
1.4. У своїй діяльності Інспекція керується Конституцією і законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими та нормативно-технічними актами центральних органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, її виконкому, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
 1.5. Інспекція не є юридичною особою.
1.6. До складу інспекції входить інспектор (інспектори) з благоустрою міста, який (які) представляє (-ють) без доручення інспекцію у взаємовідносинах з фізичними і юридичними особами. Інспектор (інспектори) інспекції призначається на посаду та звільняється з посади директором КП «Щорська ЖЕДс» за погодженням з міським головою.
1.7. Діяльність працівника (-ків) Інспекції регламентується посадовими інструкціями, які затверджуються керівником.
 1.8. У цьому положенні терміни вживаються в значенні, визначеному Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», Правилами благоустрою міста Щорс . 
1.9. Інспекція із благоустрою міста Щорс фінансується за рахунок міського бюджету.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ІНСПЕКЦІЇ

2.1. Контроль за станом благоустрою м. Щорс.
2.2. Контроль за дотриманням правил благоустрою території м. Щорс, забезпечення чистоти та порядку в місті.
2.3. Сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою м. Щорс.
2.4. Притягнення винних до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою.
2.5. Профілактика запобігання правопорушень в сфері благоустрою.
 
3. ФУНКЦІЇ ІНСПЕКЦІЇ

3. Інспекція з благоустрою відповідно до покладених на неї завдань повинна:
3.1. Систематично проводити самостійні і спільні рейди та перевірки з Щорською санітарно-епідеміологічною службою та іншими службами для здійснення контролю за:
- станом благоустрою територій, закріплених та прилеглих до установ, підприємств, організацій, торгівельних точок тощо;
- накопичення побутових відходів біля нежитлових і житлових будинків, будинків приватного сектору та їх своєчасного вивозу;
- дотримання природоохоронного законодавства суб’єктами підприємницької діяльності, фізичними особами у частині поводження з побутовими відходами ;

- своєчасним прийняттям заходів до господарюючих суб’єктів, фізичним та юридичним особам, утворюючих стихійні звалення;
- розклеювання об’яв, афіш на стінах будівель, опорах та в інших не призначених для цього місцях;
- несвоєчасних усунень розкопувань;
- станом газонів та зелених насаджень міста, скверів и парків;
- самовільним встановленням рекламних конструкцій, інформаційно-рекламних плакатів, торгівельних лотків, кіосків, павільйонів, предметів ритуальної атрибутики;
- зміною меж акваторії та прибережні смуги водних об'єктів при виконанні будівельних та ремонтних робіт;
  - розпалення багать у не відведених для цього місцях;
-  здійснення миття транспортних засобів, прання білизни, купання тварин в санітарній зоні річок та водойм;
-  захаращенням пожежних проїздів на територіях, прилеглих до житлових будинків;
- розкидуванням сміття, недопалків, паперу, тари, ганчір'я тощо на вулицях, площах, парках, інших громадських місцях, а також спаленням сміття у контейнерах і урнах;
- вигулом та дресируванням домашніх тварин у не відведених  для цього місцях;
- використанням території зелених насаджень загального користування для посадки овочів та інших сільськогосподарських культур;
  - забрудненням проїжджої частини вулиць при перевезенні вантажів, виїзді автотранспорту з будівельних майданчиків.
3.2 Складає протоколи про порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів для притягнення винних до відповідальності.
3.3. Готує пропозиції щодо подання позовів до суду про відшкодування шкоди, завданої об'єктам та елементам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою території міста Щорс.
3.4. Контролює забезпечення чистоти і порядку в місті, очищення території та об'єктів від побутових відходів, безхазяйного майна, самовільно розміщених об'єктів та елементів благоустрою.
3.5. Бере участь в обговоренні проектів благоустрою об'єктів та елементів благоустрою міста, іншої технічної документації з питань благоустрою і вносить відповідні пропозиції на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, не залежно від форм власності.
3.6. Вносить пропозиції про розвиток та поліпшення стану об’єктів та елементів благоустрою міста, удосконалення Правил благоустрою території міста.
 3.7. Безпосередньо розглядає звернення та скарги підприємств, установ, організацій і громадян, що відносяться до її компетенції.
3.8. Здійснює профілактику порушень законодавства в сфері благоустрою населених пунктів.
3.9. Щомісячно інформує виконком Щорської міської ради про результати рейдів та перевірок.
3.10. Готує матеріали та пропозиції на засідання виконкому міської ради, її постійних комісій за своєю компетенцією, а також ініціює їх проведення.
3.11. Залучає громадських інспекторів з благоустрою до участі в перевірках та направляє їх до участі у перевірках шляхом оформлення відповідного направлення.
3.12. Веде облік підприємств, організацій, юридичних і фізичних осіб, що систематично порушують правила благоустрою, для передачі відомостей про їх у відповідні служби.
3.13. Інспекція в процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє з підприємствами, установами та організаціями.
3.14. Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
 
4. ПРАВА ІНСПЕКЦІЇ

4.1 Складати приписи і  протоколи про адміністративні правопорушення в межах компетенції та порядку передбаченого діючим законодавством по відношенню до осіб, які порушують правила благоустрою, для притягнення винних до відповідальності.

4.2. У випадках, передбаченого діючим законодавством про адміністративні правопорушення, передавати матеріали про адміністративні правопорушення на розгляд адміністративної комісії Виконавчого комітету Щорської міської ради.
4.3 Проводити рейди та перевірки територій та об'єктів населеного пункту щодо стану їх благоустрою і додержання підприємствами, установами, організаціями, громадянами законодавства у сфері благоустрою м. Щорс.
4.4. Надавати допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам , в межах своїх повноважень, у поліпшені стану території та об'єктів благоустрою міста.
4.5. Здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері благоустрою населених пунктів. Складати приписи щодо приведення об'єктів та елементів благоустрою міста до належного стану з визначенням строків проведення певних заходів.
4.6. Подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою територій та об'єктів міста, удосконалення Правил благоустрою території міста.
4.7. Надавати інформацію органам державного контролю відповідно до законодавства.
4.8. Подавати пропозиції щодо подання до суду позовів про відшкодування шкоди, завданої об’єктам благоустрою міста, виявлені порушення законодавства у сфері благоустрою, Правил благоустрою міста, рішень міської ради, виконкому, розпоряджень міського голови та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у цій сфері, в межах повноважень та прав, визначених цим положенням.
4.9. Залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з керівниками) до розгляду питань, що належать до її компетенції.
4.10. Одержувати від центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб інформацію, документи і матеріали для виконання покладених на інспекцію завдань , не пізніше як у п’ятиденний термін з дня надання запиту.
4.11. Скликати у встановленому порядку наради за своєю компетенцією.
4.12. Набувати інших прав відповідно до законодавства.
 
5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРОК

5.1. Інспектор має право брати участь у спільних рейдах та перевірках з Щорською санітарно-епідеміологічною службою й іншими службами. Графік зазначених спільних рейдів і перевірок затверджується виконкомом міської ради або міським головою. У разі термінової потреби у спірних рейдах і перевірках (в разі явного загальновідомого порушення законодавства у сфері благоустрою) інспектор залучається до рейду чи перевірки шляхом негайного повідомлення телефонограмою про об’єкт та строки перевірки.
5.2. Інспектор має право самостійно проводити планові та позапланові перевірки дотримання підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями, фізичними особами законодавства у сфері благоустрою.
5.3. Планові перевірки проводяться згідно щомісячного графіку, що затверджується директором КП «Щорська ЖЕД» за погодженням з міським головою.
5.4. Позапланові перевірки проводяться у разі надходження заяв, скарг, службових, доповідних записок або у разі явного загальновідомого порушення законодавства у сфері благоустрою.
5.5. При проведенні перевірок інспектор повинен мати при собі службове посвідчення та направлення на перевірку, що затверджується директором КП «Щорська ЖЕД».
5.6. Якщо під час перевірки виявленні причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, інспектор зобов’язаний скласти та видати офіційний документ – припис, який є обов’язковим для виконання в термін до десяти календарних діб особами, які його отримали.
     У приписі зазначається: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала припис, відомості про особу, на яку складений припис, та надаються пропозиції щодо усунення причин та умов, які спричиняють порушення благоустрою.
     Припис підписується особою, яка його склала і особою, на яку він складений.
     У разі відмови особи отримати припис в графі «Припис одержав» робиться про це запис.
     Якщо виявлені порушення стосуються робіт з озеленення,  косіння газонів, прибирання території, відсутності урн і т.п., порушник повинен усунути виявлені порушення в триденний термін після надання припису. В разі не усунення порушень, дані види робіт (за згодою міського голови) можуть виконуватися КП «Щорська ЖЕД», яке надає порушнику рахунок за виконані роботи. Витрати, понесені КП «Щорська ЖЕД» внаслідок виконання згаданих вище робіт, підлягають сплаті порушником в повному обсязі добровільно в п’ятиденний термін з дати отримання порушником рахунку і акту виконаних робіт чи стягуються в судовому порядку.
  5.7. Інспектор під час перевірки об’єкту благоустрою, виявивши порушення вимог Правил благоустрою, зобов’язаний на винну особу скласти протокол про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
     При вчиненні однією посадовою чи фізичною особою двох або більше адміністративних правопорушень, протокол про вчинення адміністративного правопорушення складається за кожне правопорушення окремо.
     Протокол про адміністративне правопорушення складається відповідно до вимог чинного законодавства.
     У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника, місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника, інші відомості, необхідні для вирішення справи.
     Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
     Протокол підписується особою, яка його склала і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
     У разі відмови особи, яка вчинила правопорушення, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
      При складанні протоколу порушникові роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення, про що робиться відмітка у протоколі.
     У випадку відсутності правопорушника на місці порушення, що унеможливлює складання протоколу з зазначенням відомостей про особу правопорушника, інспектор складають акт, в якому зазначають місце, час, зміст правопорушення та власника об’єкту, де відбулось правопорушення (або установу, підприємство, організацію, за якій закріплена територія) і передають до адміністративної комісії. В такому випадку, протокол про адміністративне правопорушення складається на правопорушника при його явці на засідання адміністративної комісії.
5.8. Після складення протоколу, він у п’ятиденний строк надсилається на розгляд до адміністративної комісії виконавчого комітету Щорської міської ради.
5.9. Відшкодування майнової шкоди, заподіяної об’єкту благоустрою під час вчинення адміністративного правопорушення, здійснюється у Порядку встановленому Правилами благоустрою.
     В разі не усунення порушень, особою, винною у порушенні правил благоустрою, у разі якщо це не усунення може привести к погіршенню санітарно-епідеміологічної ситуації в місті, або спричинити інші негативні наслідки, роботи по усуненню наслідків цих правопорушень можуть виконуватися КП «Щорська ЖЕД» (за погодженням з міським головою), яке надає порушнику рахунок за виконані роботи. Витрати, понесені КП «Щорська ЖЕД» внаслідок виконання згаданих вище робіт, підлягають сплаті порушником в повному обсязі добровільно в п’ятиденний термін з дати отримання порушником рахунку і акту виконаних робіт чи стягуються в судовому порядку.

5.10. Виконання робіт комунальним підприємством «Щорська ЖЕД» у випадках, зазначених в п.п. 5.6., 5.9. цього положення провадиться за цінами, встановленими для даного виду робіт на день виконання робіт. Виконання робіт включає в себе відшкодування витрат, понесених КП «Щорська ЖЕД» (паливно-мастильні матеріали та інше) та вартість робіт.
5.11. Форма посвідчення інспектора з благоустрою, форми приписів, актів перевірки і протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою затверджуються рішенням виконавчого комітету Щорької міської ради.

 Міський голова                                                                                Р.І. Зуб





УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Тридцять четверта  сесія

РІШЕННЯ
Від  15  жовтня 2013 року

Про затвердження Тимчасового порядку
видачі дублікатів свідоцтв про право власності
на нерухоме майно в місті Щорс

                     Відповідно до стст.. 181, 182 Цивільного кодексу України, Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, , сесія міської ради в и р і ш и л а :

            1. Затвердити  Тимчасовий порядок видачі дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно в м.Щорс  (додаток 1).

         2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію  з питань законності, регламенту, депутатської діяльності. 





Міський голова                                                                         Р.І. Зуб












Додаток 1 до
                                                                                                      Рішення 33 сесії шостого скликання
                                                                                                      Щорської міської ради від 15.10.2013 р.
                                                                                         
Тимчасовий порядок видачі дублікатів свідоцтв
про право власності на нерухоме майно у м. Щорсі

            Цей порядок визначає механізм видачі дублікатів свідоцтв про право власності на об’єкти нерухомого майна, виданих виконавчим комітетом Щорської міської ради до 01.01.2013 року (далі дублікати свідоцтв), у разі їх втрати чи пошкодження, а також виправлення відомостей, внесених до відповідних свідоцтв на право власності на нерухоме майно помилково.

1. Загальні положення
            1.1. Цей порядок розроблений відповідно до норм Цивільного кодексу України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та Закону України "Про звернення громадян".
            1.2. Цей порядок не застосовується до порядку видачі дублікатів свідоцтв на право власності на нерухоме майно, отриманих в процесі приватизації житлового фонду громадянами.

2. Умови видачі дублікатів свідоцтв
про право власності на нерухоме майно
            2.1. Видача дублікатів свідоцтв здійснюється виконавчим комітетом Щорської міської ради на підставі його рішення.
            2.2. З метою отримання дубліката свідоцтва, у разі втрати чи пошкодження оригіналу свідоцтва, власник об’єкта нерухомості або уповноважена особа подає міської ради наступні документи:
а) письмову заяву про видачу дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме майно із зазначенням реквізитів свідоцтва або рішення виконавчого комітету Щорської міської ради, на підставі якого воно було видано;
б) один екземпляр офіційного друкованого засобу масової інформації, в якому міститься оголошення про недійсність свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв’язку з його втратою чи пошкодженням;
в) належним чином засвідчену копію рішення виконавчого комітету Щорської міської ради, яке було підставою для видачі відповідного свідоцтва про право власності;
г) належним чином засвідчену копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно (за наявності);
д) технічну інвентаризацію об’єкту нерухомого майна станом на дату звернення, проведену суб’єктом, що здійснив первинну інвентаризацію;
е) довідку Щорського відділення податкової інспекції про відсутність заборгованості власника об’єкту нерухомого майна за користування земельною ділянкою.
2.3. Перелік документів, визначених п. 2.2 Тимчасового порядку, не є вичерпним.
2.4. Заява про видачу дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме майно повинна бути підписана всіма співвласниками даного об’єкта та посвідчена нотаріально. Інтереси неповнолітніх представляють їх батьки або законні представники згідно з чинним законодавством. Інтереси недієздатних та обмежено дієздатних громадян представляють, відповідно до чинного законодавства України їх законні представники, опікуни та піклувальники. У разі представлення інтересів власників майна їх законними представниками, опікунами чи піклувальниками, до заяви також додаються копії документів, що підтверджують повноваження даних осіб.
2.5. Дублікат свідоцтва про право власності на нерухоме майно може бути виданий за письмовою заявою спадкоємців померлого власника (співвласника) об’єкта. У даному випадку, до письмової заяви додається довідка нотаріальної контори про відкриття спадкової справи, копія свідоцтва про смерть власника.
2.6. Видача дубліката свідоцтві про право власності на нерухоме майно здійснюється без нотаріальної письмової згоди іншого співвласника об’єкта нерухомого майна за наявності рішення суду про визнання цього співвласника безвісно відсутнім або померлим.
2.7. Дублікат свідоцтва повинен містити весь текст виданого документа, оригінал якого вважається таким, що втратив чинність, підпис посадової особи, якій доручено його підписувати згідно з пунктом 2 рішення та повинен бути скріплений печаткою виконавчого комітету Щорської міської ради. У правому верхньому куті дубліката свідоцтва робиться відмітка із зазначенням слів "Дублікат має силу оригіналу" та дату його видачі.

3. Порядок видачі дублікатів свідоцтв
про право власності на об’єкти нерухомого майна
           3.1.Щорська виробнича дільниця комунального підприємства "Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Чернігівської обласної ради, при  отриманні через виконавчий комітет Щорської міської ради, відповідної заяви власника нерухомого майна та документів, здійснює розгляд поданої заяви і документів та визначає наявність підстав для видачі дубліката свідоцтва про право власності на майно.
У разі подання заявником повного пакета документів та відсутності виявлених у документах невідповідностей або недостовірних відомостей Щорською виробничою дільницею комунального підприємства "Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Чернігівської обласної ради готується відповідний проект рішення виконавчого комітету Щорської міської ради про видачу дубліката свідоцтва.
3.2. На підставі рішення виконавчого комітету Щорської міської ради про видачу дубліката свідоцтва, Щорська виробнича дільниця комунального підприємства "Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Чернігівської обласної ради виготовляє дублікат свідоцтва про право власності на нерухоме майно.
3.3. Дублікат свідоцтва про право власності на нерухоме майно виготовляється у двох примірниках, підписується посадовою особою, визначеною у п. 2 даного рішення та скріплюється печаткою виконавчого комітету Щорської міської ради.
3.4. Один екземпляр дублікату свідоцтва на право власності видається власнику нерухомого майна (уповноваженій особі) при пред’явлення документу, що посвідчує особу власника (паспорт чи доручення), другий екземпляр приєднується до матеріалів реєстраційної справи об’єкту нерухомого майна для зберігання.
3.5. Підставою для відмови у прийнятті рішення про видачу дублікату свідоцтва про право власності на нерухоме майно може бути:
- подання заявником неповного пакету документів;
- виявлення у документах недостовірних відомостей;
- інші обставини, передбачені чинним законодавством, що унеможливлюють
видачу дубліката свідоцтва.
            3.6. Відмова у видачі дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме майно може бути оскаржена в судовому порядку.
           
4. Порядок виправлення відомостей, внесених до відповідних
свідоцтв на право власності на нерухоме майно помилково.
4.1. У разі виявлення власником нерухомого майна відомостей, що внесені до свідоцтва про право власності на нерухоме майно помилково, останній має право, через виконавчий комітет Щорської міської ради звернутись до Щорської виробничої дільниці комунального підприємства "Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Чернігівської обласної ради з письмовою заявою про внесення відповідних виправлень.
4.2. До заяви додається оригінал свідоцтва про право власності на нерухоме майно, а також оригінали документів або їх нотаріально засвідчені копії, що підтверджують невідповідність відомостей внесених до свідоцтва про право власності на нерухоме майно дійсності.
4.3. У разі подання власником нерухомого майна документів, визначених у п. 4.2 Тимчасового порядку та виявлення помилково внесених відомостей, Щорською виробничою дільницею комунального підприємства "Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Чернігівської обласної ради готується відповідний проект рішення виконавчого комітету Щорської міської ради про внесення змін у свідоцтво про право власності на нерухоме майно.
4.4. На підставі рішення виконавчого комітету Щорської міської ради, Щорська виробнича дільниця комунального підприємства "Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації" Чернігівської обласної ради вносить зміни до оригіналу примірника, поданого власником нерухомого майна та оригіналу примірника, що зберігається у реєстраційній справі об’єкту нерухомого майна із зазначенням слів "Виправленому вірити". Вказаний запис посвідчується печаткою виконавчого комітету Щорської міської ради.
4.5. Після внесення відповідних змін, оригінал свідоцтва про право власності на нерухоме майно, наданий власником, повертається останньому.
4.6. Не підлягають зміні відомості, внесені до свідоцтва про право власності не нерухоме майно, якщо останні пов’язані зі зміною найменування юридичної особи чи прізвища, ім'я, по-батькові фізичної особи, призначення та площ об’єкту нерухомого майна.


Міський голова                                                                                                           Р.І. Зуб




УКРАЇНА
ЩОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ЩОРСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Шосте скликання
Тридцять четверта  сесія

РІШЕННЯ
Від   15   жовтня 2013 року

Про затвердженняПоложення
про проведення конкурсу  на створення
 символіки територіальної громади м.Щорс

            З метою врахування сучасних тенденцій соціально-економічного та культурного розвитку територіальної громади, важливості формування позитивного іміджу території,  відповідно до  ч. 1, 3 ст. 22, п. 49 ч. 1 ст. 26  Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська  рада вирішила:

1. Затвердити Положення про проведення конкурсу на створення символіки територіальної громади м.Щорс (додаток 1).

2.
Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію  з питань законності, регламенту, депутатської діяльності. 


Міський голова                                                                                  Р.І. Зуб


Додаток 1 до міської ради
від 15 жовтня  2013 року


ПОЛОЖЕННЯ
про проведення конкурсу на створення символіки
територіальної громади м.Щорс

І.Загальні положення
1. Конкурс на створення символіки територіальної громади м.Щорс (далі – Конкурс) проводиться з метою впорядкування використання місцевої символіки, визначення варіантів художніх вирішень герба та прапора м.Щорс у відповідності до історичних та культурних традицій української геральдики для їх остаточного затвердження.
2. Організатором Конкурсу є Щорська міська рада.

ІІ. Порядок та терміни проведення конкурсу
1. Конкурс проводиться в термін з 01 листопада  2013 року по 31 березня  2014 року.
2. Проекти зображень (макетів) герба та прапора м.Щорс надаються за адресою: м.Щорс, вул.К.Маркса, 5, приймальня міської  ради.
3. До проектів зображень (макетів) обов’язково додається інформація про автора (авторів):
· Прізвище, ім’я, по-батькові;
· Адреса;
· Контактні телефони;
· Інші відомості (вік, освіта, місце роботи, та ін.).
4. Кінцевий термін подання проектів зображень (макетів) герба та прапора – 31 березня 2014 року включно.
5. Проекти зображень (макетів) герба та прапора, які надійдуть несвоєчасно, або грубо порушуватимуть принципи та засади геральдики, або будуть оформлені з порушенням встановлених правил, до участі в Конкурсі допускатися не будуть.
6. Проекти зображень (макетів) герба та прапора, подані на Конкурс, не повертаються та не рецензуються.

ІІІ. Вимоги до проектів зображень (макетів) герба та прапора.
1. Проекти зображення прапора приймаються в такому вигляді:
· кольоровий ескіз в паперовому вигляді (формат А-4);
· опис у паперовому друкованому вигляді (до двох сторінок формату А-4);
· кольоровий ескіз з описом на електронному носії (бажано).
2. Проекти зображення (макету) герба приймаються в такому вигляді:
· кольоровий ескіз (макет) в паперовому вигляді (формат А-4);
· опис у паперовому друкованому вигляді (до трьох сторінок формату А-4);
· кольоровий ескіз з описом на електронному носії (бажано).

ІV. Визначення переможців Конкурсу.
1. Організаційним комітетом з питань проведення Конкурсу в термін до 10 квітня  2014 року проводиться засідання щодо розгляду проектів зображень (макетів) герба та прапора. За результатами засідання визначаються кращі роботи (по 1 в кожній номінації Конкурсу).
2. Кожен проект оцінюється за критеріями:
· глибина висвітлення теми;
· оригінальність розкриття теми;
· зміст;
· композиційна цілісність;
· художня довершеність.
3. Організаційний комітет з питань проведення Конкурсу має право звернутись до Українського Геральдичного Товариства з метою проведення гербознавчої експертизи, та запропонувати авторам доопрацювати проекти.
4. Після закінчення Конкурсу кращі проекти передаються до Щорського історичного музею.
5. Проекти-переможці набувають статусу офіційних символів м.Щорс та використовуються відповідно до Положення про використання символіки м.Щорс.
V. Нагородження переможців Конкурсу.
1. Автор або автори проектів-переможців відзначаються грошовою премією в розмірі  1000,00 гривень по кожній номінації.

















Комментариев нет:

Отправить комментарий