пятница, 9 января 2015 г.

Пріоритет – забезпечити людей роботою

Усю гостроту і суперечливість нинішніх економічних процесів добре відчуло на собі і локомотивне депо «Щорс». Про непрості реалії сьогодення читачам «Променя» розповів керівник підприємства В.Б. Зайончковський.



- У показниках діяльності нашого депо в 2014 році спостерігалася виразна диспропорція. Якщо ремонтний цех завдяки отриманим галузевим замовленням спрацював напрочуд успішно, перевиконавши план на 78%, то з таким напрямком роботи, як експлуатація, було відверто сутужно: план на рік недовиконано на 10%, причому в грудні ми «змінусували» на понад 30%. Причина загальновідома: через станцію «Щорс» суттєво зменшилося проходження як вантажних, так і пасажирських потягів. Місцеві локомотивні бригади отримали значно менше викликів, ніж торік. За таких умов доводиться активно відстоювати збереження кожного рейсу пасажирського сполучення. На фоні минулорічного скасування цілої низки потягів, які курсували з Росії в південному напрямку й назад, ми звернулися до органів влади з пропозицією зберегти можливість у зручний спосіб дістатися мешканцям східної частини Чернігівської області хоча б до Харкова. Наше клопотання підтримали керівники кількох райдержадміністрацій (в тому числі – Щорської) та облдержадміністрації. Питання вирішилося в столиці позитивно й почав курсувати потяг за маршрутом «Барановичі – Харків». Однак під Новий рік постали нові проблеми. Рух поїзда цим сполученням, не виключено, знову припиниться, ймовірно – з причин радше військово-політичних, ніж суто економічних. Також існувала ймовірність скасування рейсу «Мінськ – Сімферополь». (На щастя, відбулося лише коригування пункту кінцевого призначення – до Запоріжжя). Все це разом потенційно складає певний негатив для наших локомотивних бригад, адже саме вони водили поїзди № 384/383 і № 100/99.
Ще один проблемний момент – через перебої з постачанням дизельного пального. Конотопська дирекція залізничних перевезень вирішила передати дільницю Щорс-Гомель-Щорс на обслуговування білоруським залізничникам. Тож із 15 грудня щорські спеціалісти не провели тут жодного вантажного поїзда.
Тому 29 грудня за клопотанням колективу депо райдержадміністрація звернулася до виконуючого обов’язки голови облдержадміністрації С.М. Журмана з проханням вплинути на таку ситуацію. Серед іншого пропонується відновити вантажні перевезення місцевими локомотивниками і запровадити пасажирський рейс від Щорса до Харкова - як альтернативу скасованим потягам. У питанні захисту інтересів тутешніх залізничників потрібна чітка взаємодія між робітниками, галузевим керівництвом, органами влади та місцевого самоврядування. Ефективність подібного підходу вже доведена на практиці, коли вдалося зберегти депо, яке торік «нагорі» хотіли фактично ліквідувати під виглядом «реорганізації». Тому, навіть попри непрості реалії в державі, потрібно без вагань використовувати найменшу можливість для гарантування працівникам депо продовження роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий