Минулої п’ятниці у місцевому локомотивному депо завершилася дуже відповідальна робота: замовнику – залізничній станції „Дарниця” – було відправлено вагонний уповільнювач. Щоб встановити цю сорокатонну конструкцію на платформу, довелося замовити спеціальний залізничний кран з Конотопа.
(Його потужність – 80 тонн). Завдяки майстерності місцевих та приїжджих спеціалістів усе заплановане вдалося виконати згідно із графіком.
У коментарі для „Променя” головний інженер депо С.В. Котляревський розповів, що раніше вагонні уповільнювачі виготовлялися для Південно-Західної залізниці на одному підприємстві у Запоріжжі. Але торік галузеве керівництво з міркувань економії вирішило замовити такого роду устаткування на промислових об’єктах залізничного транспорту. Загалом спочатку визначили три підприємства, здатні взятися за подібну роботу. Але лише в Сновську її виконали вчасно і згідно з усіма необхідними вимогами. Тому в 2016 році всі відповідні служби підтримали ідею знову скористатися можливостями нашого депо. „Загалом хочу сказати, що колектив місцевого депо може виконувати значно більший обсяг робіт, - додав С.В. Котляревський. – Головне, щоб „Укрзалізниця” передбачила належне фінансування. Професійні кадри і виробнича база дозволяють нам упевнено про це говорити”.
Вагонний уповільнювач – це спеціальна конструкція, встановлена в залізничній колії. Оператор за допомогою такого обладнання може зменшувати швидкість рухомого складу під час маневрування на станції.
Фото Олега МІРОШНИЧЕНКА
(Його потужність – 80 тонн). Завдяки майстерності місцевих та приїжджих спеціалістів усе заплановане вдалося виконати згідно із графіком.
У коментарі для „Променя” головний інженер депо С.В. Котляревський розповів, що раніше вагонні уповільнювачі виготовлялися для Південно-Західної залізниці на одному підприємстві у Запоріжжі. Але торік галузеве керівництво з міркувань економії вирішило замовити такого роду устаткування на промислових об’єктах залізничного транспорту. Загалом спочатку визначили три підприємства, здатні взятися за подібну роботу. Але лише в Сновську її виконали вчасно і згідно з усіма необхідними вимогами. Тому в 2016 році всі відповідні служби підтримали ідею знову скористатися можливостями нашого депо. „Загалом хочу сказати, що колектив місцевого депо може виконувати значно більший обсяг робіт, - додав С.В. Котляревський. – Головне, щоб „Укрзалізниця” передбачила належне фінансування. Професійні кадри і виробнича база дозволяють нам упевнено про це говорити”.
Вагонний уповільнювач – це спеціальна конструкція, встановлена в залізничній колії. Оператор за допомогою такого обладнання може зменшувати швидкість рухомого складу під час маневрування на станції.
Фото Олега МІРОШНИЧЕНКА
Комментариев нет:
Отправить комментарий