понедельник, 16 марта 2015 г.

100% діяльності – це робота з людьми

На сьогодні і у районному центрі, і у селі поштове відділення зв`язку – це місце, де жителі можуть не тільки оформити передплату, надіслати листа або оплатити комунальні послуги, але і отримати багато інших послуг. Про це, і не тільки, розмова з начальником центру обслуговування споживачів №3 центру поштового зв`язку №4 Чернігівської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Валентином Сігутою.

­- Валентине Борисовичу, якщо говорити про основний напрямок роботи пошти – пересилку, то вочевидь помітно, що у сфері саме цієї послуги у вас з`явилися конкуренти, які орієнтовані на сучасний ритм життя. Яким чином утримуватиме своїх клієнтів «Укрпошта»?­ Якщо говорити про саме цей вид послуг, то головну роль тут відіграє розгалуженість мережі «Укрпошти». Скажімо, якщо нові підприємства орієнтовані на певний прошарок населення, то ми беремо під опіку всіх, хто проживає у районі. «Укрпошта» доставить вам передачу у Клюси, і у Єліне, і це вийде дешевше і швидше, ніж у комерційній структурі. У нас є послуга кур`єрської доставки. Вартість її невисока, крім того, наш працівник принесе замовлення у зручний для клієнта час. Це може бути бандероль, яку ви за браком часу ніяк не можете забрати, і букет квітів до будь-якої нагоди від рідної людини. До речі, на заміну телеграмам прийшли електронні повідомлення, які можна відправити з будь­-якого відділення зв`язку. Також у нас можна сплатити і за комунальні послуги, зекономивши на відсотках, які беруть інші установи, що здійснюють оплату. Наші тарифи нижчі, ніж у інших установах. До того ж доступність – головний критерій, і без перебільшень – плюс для клієнта. Комунальні послуги можна сплатити безпосередньо у відділеннях пошти, а їх у районі вісімнадцять. Допомогти з оплатою вам можуть листоноші. У той самий день, коли поштарка приносить пенсію, ви віддаєте їй свої квитанції і гроші для оплати, вона виписує документ, що отримала від вас певну суму, а наступного дня вже оплачені квитанції.
- Чимало пенсіонерів отримують пенсію через «Укрпошту». На вашу думку - це звичка чи все ж довіра?
­ Насправді, у цьому питанні дуже важливим є те, що «Укрпошта» є посередником між державою та пенсіонерами і жодним чином не використовує їхні кошти в своїй господарській діяльності, а тому пенсіонери захищені від ризиків невиплат унаслідок збанкрутіння або погіршення фінансового стану тієї чи іншої установи. Стабільшість і надійність роботи підприємства, у складі якого найбільш розгалужена мережа з 11,8 тис. поштових відділень по всій Україні, підтверджується роками роботи на ринку послуг поштового зв`язку та традиційною довірою населення. Крім того «Укрпошта» виплачує пенсії з доставкою додому.
До сказаного додам: ми здійснюємо й інші види послуг. Приміром, «ГлобалМані» - поповнення рахунку на мобільний телефон будь-­якого оператора. Це дуже зручно, зважаючи на те, що поповнити рахунок можна і у листоноші. За таким принципом можна відправити грошовий переказ, оформити страховку або папери, скажімо, на отримання пільг. Щодо останнього, то перевага у тому, що, відправивши замовного листа, ви гарантовано, у десятиденний термін, отримаєте відповідь і не будете оббивати пороги тих чи інших інстанцій.
Нова послуга, яка має зацікавити рекламодавців та підприємців, ­ доставка реклами. Брошури і рекламні буклети потраплятимуть разом із періодикою до тих адресатів, яким буде цікава і корисна дана інформація. Справа у тому, що наші листоноші добре знають потреби і можливості людей, яких обслуговують. У цьому і полягає специфіка професійної діяльності працівника пошти – робота з людьми.
­- Тепер щодо періодики. Як Ви ставитеся до тези, що Інтернет витіснить друковані видання?
- Газети існуватимуть завжди, маю на увазі друковані видання ЗМІ. І справа тут не стільки у швидкості викладення новин, як у відповідальності за подану інформацію. Доводиться не раз чути: «Он «Промінь» написав!» Це значить, що поданій інформації у районці довіряють, і недарма. Інформація на інтернет­сайтах може з`явитися і за кілька годин видалитися адміністратором. А за написане пером, як відомо, відповідальність несуть редакції і автори. Отож, маючи можливість запропонувати передплатити будь­-яке видання, ми завжди наголошуємо: про те, що відбувається у районі, можна прочитати лише у районці.
­- 2 лютого «Укрпошта» святкувала свій день народження, а Чернігівська дирекція ­- двадцятиріччя. Для людини 21 рік – це вік, коли життєвий шлях більш-­менш визначений. А як щодо підприємства?
- Пошта була, є і буде. У минулому це підприємство займалося лише пересилками. «Укрпошта» сьогодні – це понад 50 видів послуг, орієнтованих на споживача. Ми завжди ідемо назустріч клієнтам, вивчаємо потреби і підлаштовуємо роботу під користувача цими послугами, тому 100 % діяльності пошти – це робота з людьми, мешканцями міста, сіл і хуторів. Без перебільшення, тільки тут, на периферії, відчувається, наскільки «Укрпошта» потрібна людям.

Комментариев нет:

Отправить комментарий