вторник, 17 марта 2015 г.

Артем Афян: «Доки наші захисники на фронті, ми маємо змінювати країну…»

Місто Щорс не дуже багате на соціальні ініціативи. Почасти найбільш активні наші співвітчизники реалізовують свій потенціал у Чернігові або Києві. Тим більш значущим є відкриття у нашому місті Сновської дитячої школи програмування, яка відкривається за ініціативи відомого адвоката, керуючого партнера Адвокатського об’єднання «Юскутум» Афяна Артема Артуровича. Його ми розпитали про цей проект.


- Пане Артеме, розкажіть, як і чому до Вас прийшла ідея відкриття подібної школи?
- До шести років я зростав у Щорсі. Тут пройшло моє дитинство, тут жили й живуть найближчі для мене люди. Я знаю міські вулиці, і навіть зараз не заблукаю. Мені завжди хотілось зробити для міста щось гарне. Я працюю як адвокат у сфері ІТ, і я бачу, які безкінечні можливості відкриває для дітей уміння програмувати. Це - найпрестижніша сьогодні в Україна професія.
- Діти навчатимуться у школі безкоштовно?
- Так. Жодної оплати за навчання, жодних внесків абощо не буде. Буде тільки відбір найбільш здібних дітей, бо, на жаль, ми не маємо можливості навчити всіх бажаючих.
- Скільки плануєте класів?
- Планується дві вікові групи: 10-13 років та 14-16 років. Заняття будуть проходити два рази на тиждень у приміщенні школи №1, де директором працює В.Г.Желій.
- В Україні йде війна. Як Ви вважаєте, наскільки доречно вкладати кошти у такий проект?
- Я вважаю, що саме зараз найважливіший час для змін. Я допомагаю армії, але вважаю, що у нас йде війна не просто з агресором, а з невіглаством, корупцією та жебрацтвом духу. Доки наші захисники знаходяться на фронті, ми маємо змінювати цю країну. Я хотів би, щоби вони знали, що вони знаходяться на передовій не даремно, ми зробимо все, щоби вони повернулись у нову країну, а їх діти отримували найкращі перспективи. Не варто чекати змін від державної верхівки. Кожен з нас може зробити щось, щоби рідне місто стало кращим. Для цього варто виділити лише 2 години свого часу. Мені дуже подобається чувана десь фраза, що зараз кожен має обрати собі фронт. Це може бути чистота газонів біля дому, лавочки на вулиці чи навіть паркан старого сусіда, який не має сил його полагодити. Повірте, якщо хоча б дві тисячі мешканців будуть витрачати по 2 години на тиждень (а це тривалість одного фільму), щоби допомагати розбудовувати місто, ми не впізнаємо Щорс за півроку.
Вдячний долі, що вона познайомила мене з багатьма людьми, які зробили цей проект можливим. Це і директор школи Володимир Григорович Желій, який повністю підтримав проект, компанія Міратех, яка надала комп’ютери для класу. Саме тому я вірю у майбутнє цього проекту, і сподіваюсь колись побачити нового Олександра Бріна (прим. - засновник компанії Гугл, найбільшої у світі ІТ компанії) з щорським корінням.
Записатися до Сновської дитячої школи програмування можна за тел. (097)6470566.

Комментариев нет:

Отправить комментарий