вторник, 10 марта 2015 г.

Кактуси Людмили Барбарич

38-річна Людмила Барбарич із Суничного навіть сама собі не може відповісти, звідки у неї з’явилася така любов до кактусів, цих суворих і непоказних на перший погляд рослин. Але ось уже більш ніж 10 років у подарунок замість троянд вона просить кактус. Чоловік не відмовляє, хоча сам абсолютно байдужий до цих квітів. Юрій Васильович дістає з кишені банкноти і говорить дружині, щоб та придбала те, що вона сама хоче. Їхній 12-річній донечці Даші також не до вподоби кактуси. Їй більше до душі інші квіти — цикламени. Тим часом суккуленти ближче до літа радують свою хазяйку дивовижним цвітом.




(Суккуленти (від лат. succulentus, «соковитий») — рослини, які мають спеціальні тканини для запасу води. Як правило, вони ростуть у місцях з сильно посушливим кліматом. — Авт.)
— Я працюю в місцевій бібліотеці, — розповідає Людмила Валентинівна. — Тож ці квіти ростуть у мене не тільки вдома. Зараз мої улюбленці сплять, адже зима для кактусів період спокою, сну. Є різні види цієї рослини, але я надаю перевагу маміляріям. Напевне, це від того, що у селі та й навіть у Щорсі, більш єкзотичні рослини важко придбати. Крім того, не вірте тому, хто каже, що кактус непримхлива квітка. Як і усе живе, він потребує уваги, його треба «годувати», знаю, що більш досвідчені кактусоводи навіть щеплення роблять, бо рослинка може захворіти...
Розказала моя співрозмовниця, що фах бібліотекаря здобувала вже будучи заміжньою та, працюючи у бібліотеці:
— Заміж я вийшла у 24 роки. Народилася Даша. А тоді, коли малій було 4 рочки, я вступила до ніжинського училища культури. Ось там мене і «привчили» до кактусів і цикламенів. Спочатку дівчата на день народження подарували мені кактус, а наступного року цикламен. З того часу я і полюбляю ці квіти.
І озвучила казусну ситуацію, в яку частенько потрапляє її чоловік. Ситуація пов’язана з одним кактусом, що стоїть на кухонному підвіконні. Як тільки Юрій Васильович нагнеться щось зробити, обов’язково носом зачепить колючку...
До речі, Людмила Валентинівна не одна в селі поціновувачка суккулентів. Її вчителька (ми писали про неї) також надає перевагу саме їм. Щоправда, останнім часом трохи квітів роздала у різні організації.
Ольга МУСІЙ
Фото з альбому Барбаричів

Комментариев нет:

Отправить комментарий