вторник, 10 марта 2015 г.

Колекціонерка... статевих органів

Усі служби приїхали швидко. Дар’я нікого не хотіла впускати до будинку, насилу туди увійшли правоохоронці та медики… Їх зустріла розхристана жінка:
– Ми випили, - кричала вона у запалі. – Вітька поліз на мене, і я змушена була оборонятися…

У кожного є своє хобі. Хтось колекціонує марки, хтось листівки. Є люди, які захоплюються екстремальними видами спорту, а хтось рятує тварин, що потрапили у біду… А у 30-річної Дар’ї із Конотопа Городнянського району воно, м’яко кажучи, незвичне. Жінка, схоже, любить калічити чоловіків.
У п’ятницю вона разом зі своїм зятем з Корюківського району навідалися до сільської голови Старої Рудні Лідії П’ятковської. Просили продати якусь хату, бо Дар’ї немає де жити: хата згоріла, зараз вона живе у сестри, а у тієї шестеро дітей…
– Я обіцяла подумати, - говорить Лідія Федорівна. – Вони поїхали, та у неділю навідалися знов. Приїхали з усім домашнім скарбом: посудом, постіллю, віниками тощо. Я подумала, що якщо вже і справді така ситуація, то не викидати ж людину на вулицю… Підшукала будиночок. Запитала, чи не палить, не п’є… На що почула: ні. Зять хотів заплатити за оренду хати за рік, та я відмовила, сказала, що хай поживе місяців зо два, ми подивимось, що Дар’я за людина, а тоді вирішимо. Зять заплатив сусідці, щоб та щодня давала молоко його невістці та й поїхав. Я ж попросила сусідку щодня слідкувати за новою жителькою, щоб не потрапити у халепу.
Та вже ввечері новоприбула пішла шукати цигарки у сусіднє село, бо у Старій Рудні вони не продаються (через дуже дорогу ліцензію). Щоправда, наступного дня вона сиділа тихесенько, єдине, про що пожалілася сусідці, так це про те, що хоче кошеня, та не знає, де взяти… Скоро про це дізнався 54-річний Віктор Стародубець. Чоловік сам із Старої Рудні, взяв жінку із Заріччя, має дитину та як буває: в якийсь момент почав випивати і скоро зовсім розпився. Дружина вигнала ,і він повернувся до батьківської хати. А куди ж ще? У селі кажуть, що чоловік дуже добра людина. Одна біда: діряве горло. Так ось Віктор Миколайович знайшов кошеня для Дар’ї і пішов відносити його… Чоловік довго не з’являвся, та сусіди не звернули на це уваги. Подумали, що кудись повіявся, як частенько таке бувало… Ось тільки настанову голови сусідка пам’ятала добре, тож наважилася провідати нову жительку.
– Я стукала, - розповідала сусідка, - та мені ніхто не відчиняв , хоча було чутно, що по хаті хтось ходить. Я покликала свого чоловіка. Кажу: «Щось не те. Треба перевірити!». Ми пішли до Дар’їної хати удвох. Дивимось ввімкнулося світло. Чолові швидко заліз на лавку, що біля сіней стояла (він у мене високий) і зазирнув у віконце під дахом. Зіскочив швидко. Каже: «Там якийсь чоловік у калюжі крові. Дзвони головисі!». Я зателефонувала…
– А я в свою чергу подзвонила дільничному, - продовжує Лідія Федорівна. Дала телефон чоловіка, щоб дільничний з ним міг поспілкуватися. Викликали «Швидку».
Усі служби приїхали швидко. Дар’я нікого не хотіла впускати до будинку, насилу туди увійшли правоохоронці та медики… Їх зустріла розхристана жінка:
– Ми випили, - кричала вона у запалі. – Вітька поліз на мене, і я змушена була оборонятися…
— Оборонятися! Еге ж, хитають головами староруднівчани, — якщо біля Віті покласти голу молодицю, а на стіл поставити склянку горілки – він вибере останнє.!
Коли мій чоловік зазирав у віконечко, то Вітя лежав на підлозі, а коли ми увійшли у хату, то він вже лежав на ковдрі, - каже сусідка. – Більше того, до неї вже встигла приїхати сестра із Конотопа, напевне, хотіли поховати Вітька…
Що ж до медиків, то вони діагностували у потерпілого: ампутацію статевого члена, постгеморологічну анемію та різані рани обох передпліч.
Тобто Дар’я каструвала нещасного та порізала йому вени на зап’ястках.
Трохи згодом з’ясувалося що це не перший такий подвиг жінки. Сім років тому, вона так само відзначилася у Конотопі, де через тяжкі тілесні пошкодження помер 61-річний Василь Грабовець. Кажуть, що вона зробила «трояндочку» з пляшки і повстю понівечила його тіло, а також (як і зараз) зробила з чоловіка євнуха. Відсидівши сім років у Харківській колонії, чотири місяці тому Дар’я повернулася до рідних країв. Та жінка стала ще більш агресивною, такою, що жодна із сестер не змогла довго виносити її присутність, ось і вирішили спекатись сестри: купити хату в іншому селі, хай сама живе. Та Дар’я тільки два дні витримала у Старій Рудні без злочину.
Дар’я затримана, і тепер на неї чекає суд.
P.S. Про інший злочин, який стався у Безуглівці, того ж таки 3 березня, де брат убив брата за плетений килимок, ми розкажемо у наступних номерах.
Валерія ХОДАК

Комментариев нет:

Отправить комментарий